Bertelsmann SE & Co. KGaA - Heijen
Take your next career step with us as a Business Support Manager and develop professionally and personally with a steep learning curve. At our location in Heijen, you will further advance the High-tech division and - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw. Terug
Terug
Team manager business support
Thrive at Dustin: IT-innovatie, groei en een dynamisch team van 2200 collega's. Klaar om een impact te maken?
Reageer op deze vacatureWe reageren meestal binnen
een week
Streef jij naar een leiderschapsrol in een innovatief team, waar autonomie en resultaatgerichtheid centraal staan? Dan is dit jouw kans om te schitteren als teammanager binnen onze dynamische organisatie!
Dit maakt de positie als team manager business support uniek
- Werken in een autonoom team met ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
- Directe impact op klanttevredenheid en bedrijfssucces door het leiden van service- en commerciële initiatieven.
- Hybride werkmodel met flexibele kantoordagen en regelmatige teamuitjes voor een goede balans tussen werk en ontspanning.
Mijn naam is Rob Bluiminck. Ik ben het hoofd van Business support & Projects. Als leider sta ik bekend om mijn directe en humoristische aanpak, gericht op het inspireren en coachen van mijn team naar succes.
Jouw rol en invloed als
team manager business support
Verantwoordelijkheid:
Je krijgt de verantwoordelijkheid voor het beheren van de klanttevredenheids-KPI's binnen de serviceafdeling.
Samenwerking
:
Samen met je team zorg je voor het behalen van de klanttevredenheids-KPI's binnen de serviceafdeling. Je werkt nauw samen met je directe teamleden, als ook met afdelingen Sales, Orderdesk, Delivery, en Backoffice.
Kernactiviteiten
:
Leiding geven aan het team van business support, waarbij je de autonomie van de teamleden respecteert en hen coacht om hun output te optimaliseren.
- Leiding geven aan het team van business support, waarbij je de autonomie van de teamleden respecteert en hen coacht om hun output te optimaliseren.
- Bewaken van de service levels en portfolio van de business support, en regelmatige besprekingen voeren met collega's over de voortgang en verbeteringen.
- Actief deelnemen aan klant- en interne meetings om de behoeften en verwachtingen te begrijpen en te zorgen voor een effectieve samenwerking tussen verschillende teams binnen de organisatie.
Voordelen bij Dustin
Wij geloven dat Dustin meer te bieden heeft dan alleen de hier genoemde voordelen. Je zult dit volledig begrijpen als je eenmaal bij ons werkt.Voor deze specifieke functie kun je het volgende verwachten:
- Je ontvangt €0,26 per kilometer reiskostenvergoeding of een volledige OV-vergoeding.
- Thuiswerkvergoeding van €2,35 per thuiswerkdag, maandelijks uitbetaald.
Wie zou succesvol kunnen zijn in deze rol?
We zien jou als een nieuwsgierig en gedreven persoon die gedijt in een zelfstandige rol en een team van professionals effectief kan leiden.Daarnaast is het belangrijk dat:
- Je een bachelor werk- en denkniveau hebt
- Ervaring hebt met natuurlijk leiderschap en servicegericht werken
- Technische vaardigheden hebt in supply chain en lean management
Wat kun je daarna verwachten?
Je sollicitatie wordt anoniem behandeld. We verwachten de volgende stappen in het wervingsproces:
- Telefonische kennismaking met Sofie van Rooijen (recruiter)
- 1e gesprek met Rob Bluiminck
- 2e gesprek met Rob Bluiminck and someone from the team
Heb je vragen over deze functie? Neem contact op met recruiter Sofie van Rooijen via e-mail:
.
Category
Managed Services & Services
Rol
projects & BMS
Locaties
Status werken op afstand
Hybride
Gewenste werkuren
32-40
Gesproken taal
Nederlands, Engels
Nog meer redenen nodig om Dustineer te worden?
Thuiskantoor en vergoeding
Een uitgebreid thuiskantoor ingericht door Dustin. Voor elke dag dat je thuis werkt krijg je een vergoeding: €2,35.Collectieve zorgverzekering
De keuze voor een voordelig collectief ziekteverzekeringsplan.Personeelskorting
IT-hardware tegen inkoopprijs (voor eigen gebruik) aan te schaffen via onze webshop.27 vakantiedagen
Op basis van een 40-urige werkweek.Dustin Academy
Een toegewijde focus op je persoonlijke groei door middel van individuele ontwikkelingsplannen.Contact
Recruiter – People & Culture, Marketing & Communications
Dit is wat Dustin speciaal maakt
As you grow, we grow.
Jouw ontwikkeling is cruciaal voor ons. We moedigen iedereen aan om nieuwsgierig te blijven en te blijven leren. Daarom hebben we onze eigen Dustin Academy, die jouw voortdurende groei ondersteunt.Be part of an exciting journey.
Met teams in Nederland, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland en België zijn we een toonaangevende online IT-partner in Scandinavië en de Benelux, die er voortdurend naar streeft om een van Europa's top IT-partners te worden.Make an impact that matters.
We geven dagelijks prioriteit aan duurzaamheid met ambitieuze doelen om de impact op het klimaat te verminderen, circulariteit te vergroten en sociale gelijkheid te stimuleren. Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze kracht.Together we win as a team.
We omarmen een ondersteunende cultuur, stimuleren een duurzaam werk-privéleven en ondersteunen een gezonde levensstijl. We bieden flexibiliteit, waardoor een mix van digitaal en kantoorwerk mogelijk is die is afgestemd op jouw rol en die de beste voorwaarden biedt voor een evenwichtig dagelijks leven.Dustineers
Werkplek & Cultuur
Wij koesteren een cultuur die wordt gekenmerkt dooreenvoud
, voortdurende
ontwikkeling
en
samenwerking
. We vieren diversiteit, moedigen innovatie aan en geloven in samen winnen als één team. We hebben veel plezier in ons werk en vieren elk succes.
Kom langs op een van onze kantoren om hallo te zeggen en ons team te ontmoeten - de koffie staat klaar ☕️
You keep us moving. We keep you moving.
meer...Terug Naar vacature
Meer vacatures van Dustin
Gerelateerde vacatures aan Team manager business support
HIP BV - Nijmegen
The Reporting Manager is responsible for correct, complete and in time reporting of the consolidated financial statements of Ampleon as well as Financial management information that enables decision support and guidance for - Volledige vacature bekijken
KRAHN Chemie Benelux B.V. - Nijmegen
Working at KRAHN means developing customers, suppliers and markets. Here you can be entrepreneur. Influencer. Expert. Someone who shapes the business of chemical distribution with vision and competence. What's best about - Volledige vacature bekijken
KRAHN Chemie Benelux B.V. - Nijmegen
Working at KRAHN means developing customers, suppliers and markets. Here you can be entrepreneur. Influencer. Expert. Someone who shapes the business of chemical distribution with vision and competence. What's best about - Volledige vacature bekijken
KRAHN Chemie Benelux B.V. - Nijmegen
Working at KRAHN means developing customers, suppliers and markets. Here you can be entrepreneur. Influencer. Expert. Someone who shapes the business of chemical distribution with vision and competence. What's best about - Volledige vacature bekijken