Inloggen - Registreer  

Klantadviseur Lokale Bankhal

Tempo - Nijkerk
Als Klantadviseur Lokale Bankhal ben je hét aanspreekpunt van de Rabobank. Je gaat de klanten aan de balie en telefonisch helpen met alle vragen over de bankzaken en verzekeringen. Zo heb je het beste van 2 werelden, face
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum

Bright Professionals - Houten - 03-05-2024 Naar vacature  

Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum

Functieomschrijving

Voor de Gemeente Houten zoeken wij een Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum.

Werkzaamheden

  • Je zorgt voor de afhandeling van eerstelijns vragen die telefonisch worden gesteld: bijvoorbeeld over rijbewijzen, paspoorten, afvalinzameling of losliggende stoeptegels
  • Je verstrekt telefonisch algemene informatie
  • Je verbindt zo nodig inkomende gesprekken op het hoofdnummer door naar het correcte toestel c.q. de correcte persoon. Je raadpleegt daartoe het gemeentelijk informatiesysteem
  • Je vraagt door zodat op een juiste en snelle wijze kan worden doorverbonden
  • Je verwijst door naar andere (semi)-overheidsinstellingen
  • Je behandelt meldingen in het kader van het meldpunt Openbare Ruimte en start daarvoor de administratieve procedure op (inname melding, intern doorzetten en bewaking van de afhandeling)
  • Je maakt afspraken voor het ophalen van grof vuil, snoeiafval en kliko’s
  • Je stelt terugbelnotities op
  • Je beheert de gemeentelijke e-mailbox
  • Je zorgt voor de afhandeling van vragen die via Facebook, Whatsapp en Twitter worden gesteld
  • Je verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, afdeling en/ of cluster

Organisatie

De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Team

Het team Dienstverlening bestaat uit 28 collega’s die inzet leveren om de dienstverlening zo toegankelijk, laagdrempelig, klantvriendelijk en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Er is expertise aanwezig op zeer uiteenlopende gebieden: van het aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en parkeervergunningen, het verstrekken van uittreksels, verwerken van (digitale) aangiftes verhuizingen tot aangiftes geboortes, overlijden en voltrekken van huwelijken.

Jij komt te werken binnen het cluster van het Telefonisch Informatiecentrum (TIC). Het TIC beantwoordt de eerstelijns vragen. Complexe vragen worden warm doorgezet naar de vakspecialisten of er wordt een afspraak voor de burger ingepland. De webbeheerder zorgt voor een toegankelijke en gebruiksvriendelijke ontsluiting van de gemeentelijke informatie, zodat burgers en ondernemers 24/7 informatie tot zich kunnen nemen. De website biedt ook toegang tot het digitale loket van de gemeente Houten. Kortom, een breed scala van werkzaamheden vallen binnen het team Dienstverlening.

Jouw profiel

Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste medewerker met een MBO werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een heldere (telefoon-)stem en je bent een teamplayer
  • Je bent flexibel en in staat snel te schakelen (wisselende vragen/wisselende doelgroepen)
  • Bij voorkeur heb je ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie
  • Je hebt een proactieve houding
  • Je hebt kennis van MS office (Excel, word, outlook), zaaksysteem en GIS-viewer (pre)
  • Je bent niet bang om wat nieuws te proberen; Woonachtig zijn in Houten en/of lokale kennis hebben van de gemeente Houten is een pre

Rooster

Je werkt 32 uur per week, verdeeld over 4 werkdagen, te weten: ma-di-do-vr.
Je bent flexibel om -indien nodig- ook te wisselen van werkdag.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vereist voor deze functie.

Functie eisen

  • Minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van klantcontact
  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau

Functie wensen

  • Werkervaring met de Microsoft applicaties
  • Werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een Klantcontactcentrum bij een gemeente
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op een klantcontactcentrum
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Bright Professionals

Gerelateerde vacatures aan Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum

Klantadviseur Lokale Bankhal

Tempo - Nijkerk
Als Klantadviseur Lokale Bankhal ben je hét aanspreekpunt van de Rabobank. Je gaat de klanten aan de balie en telefonisch helpen met alle vragen over de bankzaken en verzekeringen. Zo heb je het beste van 2 werelden, face
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur Lokale Bankhal

Tempo - Nijkerk
Als Klantadviseur Lokale Bankhal ben je hét aanspreekpunt van de Rabobank. Je gaat de klanten aan de balie en telefonisch helpen met alle vragen over de bankzaken en verzekeringen. Zo heb je het beste van 2 werelden, face
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur Lokale Bankhal

Tempo - Nijkerk
Als Klantadviseur Lokale Bankhal ben je hét aanspreekpunt van de Rabobank. Je gaat de klanten aan de balie en telefonisch helpen met alle vragen over de bankzaken en verzekeringen. Zo heb je het beste van 2 werelden, face
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur Lokale Bankhal

Tempo - Nijkerk
Als Klantadviseur Lokale Bankhal ben je hét aanspreekpunt van de Rabobank. Je gaat de klanten aan de balie en telefonisch helpen met alle vragen over de bankzaken en verzekeringen. Zo heb je het beste van 2 werelden, face
- Volledige vacature bekijken