Inloggen - Registreer  

Interim Office Manager

High Quality - Oud Gastel
Interim Office Manager Interim Office Manager Oud Gastel | 24 - 32 uur | MBO - HBO | € 60 - € 65 per uur Voor onze opdrachtgever, een specialistisch bouwbedrijf en gevestigd in Oud Gastel, zijn wij op zoek naar een
- Volledige vacature bekijken

Terug

HR Officemanager

Modoc - Moerdijk - 10-05-2024 Naar vacature  

MOERDIJK - 37,5 uur
Solliciteer via WhatsApp
Jij komt het beste tot je recht binnen een functie waarin je veel diverse taken hebt. Als
HR Office Manager
in Moerdijk ben je sterk in organiseren en plannen, maar ben je vooral verantwoordelijk voor HR werkzaamheden. Klinkt dit als iets voor jou?
Wat ga je doen?
Als Office Manager/HR ben je veel bezig met HR taken, waarbij je kunt denken aan salarisadministratie en operationele zaken die met de instroom en doorstroom van medewerkers te maken heeft. Voor het stuk van de salarisadministratie verwerk je uren, data en gegevens nauwkeurig. Je houdt dit bij en verwerkt het in het systeem. 

Deze functie ook administratieve taken die betrekking hebben op het onderdeel inkoop. Je hebt al wat ervaring met inkoop administratie. Naast HR en Inkoop taken, ben jij als office manager verantwoordelijk voor zaken als de postverwerking, het ontvangst van bezoekers en het beheren van de vergaderruimtes.

Dat plannen en organiseren een van jouw talenten is, komt goed naar voren in deze rol van HR Office Manager.
Hier ga je aan de slag
Deze werkgever is een toonaangevend bedrijf in de chemische sector, gevestigd in Moerdijk. Hun bedrijfsdoel: “Het leven beter maken door hun passie voor mineralen en chemie” verenigt hun 9.000 medewerkers over de hele wereld. Van de wetenschappers in de innovatielaboratoria tot de ingenieurs die toezicht houden op de productiefabrieken en de teams die dag in dag uit met klanten werken: ze denken altijd aan morgen en hoe ze het leven van huidige en toekomstige generaties kunnen verbeteren.

De werktijden voor de functie van HR/Office Manager 7,5 uur per dag, verdeeld over 5 dagen.
Waar jij goed in bent
Plannen en organiseren. Daar ligt jouw kracht. Daarnaast ben je toegankelijk en mensgericht, wat ervoor zorgt je collega’s graag naar je toe komen en met je samenwerken. Als Office Manager/HR werk je gemakkelijk zelfstandig, omdat dit een solistische functie is. Je herkent je in de volgende punten:

  • Ervaring met HR werkzaamheden;
  • Administratief sterk;
  • Salarisadministratie vind jij een leuk onderdeel binnen HR;
  • Je bent fulltime beschikbaar voor een dienstverband van 37,5 uur.
Wat we jou bieden
In je rol als Office Manager/HR krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je mag dan ook verwachten dat je een afwisselend takenpakket hebt en met diverse afdelingen kunt schakelen. Daarnaast bieden we:

  • Salaris tussen de €2500,- en €3500,- bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 ct/km;
  • Pensioen regeling met een eigen bijdrage van 4%;
  • Er is een vergoeding voor de ziektekosten van €45/mnd bruto;
  • vergoeding voor sporten van €50/mnd bruto;
  • Een werkweek van 7,5 uur per dag over 5 dagen;
  • Ruimte voor het eigen maken van de functie;
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Modoc