Inloggen - Registreer  

Medewerker klantenservice (Hypotheken)

Randstad Nederland - Capelle aan den IJssel
Ben jij goed in het werken met systemen, administratief sterk en klantgericht? Wil jij graag ervaring opdoen als servicedesk medewerker hypotheken in een tijdelijke functie met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever?
- Volledige vacature bekijken

Terug

Klantenservice / Administratief medewerker

Sluyter - Rotterdam - 08-05-2024 Naar vacature  

Werkverband: Fulltime
Locatie: Rotterdam / Bergschenhoek

Heb jij hart voor logistiek?

Ben jij graag het aanspreekpunt voor onze klanten, werk jij nauwkeurig en heb jij affiniteit met logistiek? Wij zijn voor onze vestiging in Bergschenhoek op zoek naar een accurate, betrokken en klantvriendelijke collega. Kom jij ons team versterken?

Hoe ziet de functie eruit?

Als Klantenservice/Administratief Medewerker bij 
Sluyter Logistics Rotterdam 
lever je een belangrijke bijdrage aan het logistieke proces. Je verwerkt dagelijks digitale orders, onderhoudt contact met klanten, ondersteunt de planning en bewaakt proactief de status van zendingen. Daarnaast bied je ondersteuning bij diverse administratieve processen en zorg je er samen met je collega’s voor dat de administratie op orde is.

Wat vragen wij van jou?

Het is van belang dat je goed in het team past en beschikt over de juiste papieren. Daarom vragen wij het volgende:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de logistiek is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met Microsoft Office;
  • Je beschikt over een klantgerichte instelling;
  • Je werkt accuraat, oplossingsgericht en proactief;
  • Je bent een doorzetter en bereid om een extra stap te zetten indien nodig;
  • Je hebt voldoende typvaardigheden.

Wat bieden wij?

Wij bieden een prettige en informele werksfeer in een gezellig en gemotiveerd team. De werkzaamheden die je uitvoert vinden overdag plaats. Bij deze functie hoort natuurlijk een bijpassend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform onze cao. Nu vraag je je natuurlijk af wat wij nóg meer te bieden hebben:

  • Een gezellig écht Rotterdams team;
  • Pensioenopbouw conform pensioenfonds vervoer;
  • Uitzicht op een vaste baan;
  • Een arbeidscontract voor een jaar met uitzicht op een vaste baan;
  • Minimaal 24 vakantiedagen en 3,5 ATV dagen per jaar op fulltime
  • Fietsplan;
  • Altijd op tijd je salaris;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Dagelijks verzorgde lunch (en fruit);
  • Reiskostenvergoeding (conform cao).
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Sluyter

Gerelateerde vacatures aan Klantenservice / Administratief medewerker

Medewerker klantenservice (Hypotheken)

Randstad Nederland - Capelle aan den IJssel
Ben jij goed in het werken met systemen, administratief sterk en klantgericht? Wil jij graag ervaring opdoen als servicedesk medewerker hypotheken in een tijdelijke functie met uitzicht op een contract bij de
- Volledige vacature bekijken

Medewerker klantenservice (Hypotheken)

Randstad Nederland - Capelle aan den IJssel
Ben jij goed in het werken met systemen, administratief sterk en klantgericht? Wil jij graag ervaring opdoen als servicedesk medewerker hypotheken in een tijdelijke functie met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever?
- Volledige vacature bekijken

Medewerker klantenservice (Hypotheken)

Randstad Nederland - Capelle aan den IJssel
Ben jij goed in het werken met systemen, administratief sterk en klantgericht? Wil jij graag ervaring opdoen als servicedesk medewerker hypotheken in een tijdelijke functie met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever?
- Volledige vacature bekijken

Medewerker klantenservice (Hypotheken)

Randstad Nederland - Capelle aan den IJssel
Ben jij goed in het werken met systemen, administratief sterk en klantgericht? Wil jij graag ervaring opdoen als servicedesk medewerker hypotheken in een tijdelijke functie met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever?
- Volledige vacature bekijken