Inloggen - Registreer  

Skilled ICT Servicedesk Employee

TNO - The Hague
What will be your role? Click on the to see the vacancy in Dutch. Has this job opening sparked your interest? Then we’d like to hear from you! Please contact us for more information about the job or the selection process.
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Skilled ICT Servicedesk Medewerker - Hybride

Tno - Den Haag - 21-04-2024 Naar vacature  

Jouw stempel drukken op onze tijd? Kom werken bij TNO als Skilled ICT Servicedesk Medewerker in Den Haag!

LI-MVT

Over deze vacature

Onze dienstverlening draagt bij aan veilige, gezonde, inspirerende en goed werkende faciliteiten en werkplekken. Voor onze partners, voor elkaar, voor onszelf en voor TNO. Altijd en overal. De ervaring die je hebt als je TNO binnenloopt of bij ons inlogt staat hierin centraal. Wij streven ernaar om een 8+ serviceorganisatie te zijn. Elke dag en voor iedereen. Dit doen wij als één team op basis van onze servicebelofte, die we in 4 kernwoorden hebben samengevat:

Bereikbaar
Betrokken
Duidelijk
Betrouwbaar
Met deze servicebelofte zorgen wij er voor dat collega’s en gasten zich welkom voelen in een veilige en nette omgeving. Dat ze ontzorgd worden en de ICT-faciliteiten hebben om dagelijks en overal te kunnen uitblinken. Als mens en als wetenschapper. Omdat dit volgens ons één van de meest onmisbare randvoorwaarde voor TNO is om tot baanbrekende innovaties te komen en maatschappelijke impact te maken. En daar ga jij als Skilled ICT Servicedesk Medewerker een cruciale bijdrage aan leveren.

Wat ga je doen?

Want de ICT Servicedesk van TNO is niet zomaar een Servicedesk. Elke dag help jij 4500 collega’s met hun ICT vragen. Het ICT-landschap is technisch erg uitdagend en streng beveiligd. En toch heb je veel technische bevoegdheid om meldingen zelf op te lossen. Ook wordt er goed gekeken naar jouw ontwikkeling en werk-privé balans. De functie van ICT Skilled Servicedesk Medewerker is daarmee de perfecte groeifunctie in de IT-organisatie van TNO.

Je registreert en behandelt de meldingen die worden aangeboden per mail, telefoon en het Self Service Portal (incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken). Het streven is om meer dan 70% zelf op te lossen. Een deel binnen een uur en een ander deel binnen 4 uur. Dit laat zien hoeveel verantwoordelijkheid en technische autorisatie je op de ICT Servicedesk hebt.

Als je een melding niet zelf kunt oplossen, bied je gebruikers alternatieven. Of je zet de melding door naar andere oplosgroepen binnen TNO of onze partner. Je beheert de FAQ’s, kennisbank. Indien nodig start en monitor je escalatieprocedures.

Ook word je nadrukkelijk gevraagd mee te denken, initiatieven te nemen en input te geven om de dienstverlening te verbeteren.

Wat wij van jou verwachten

Je hebt een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
Je hebt aantoonbare ervaring als ICT Servicedesk Medewerker;
Je hebt de flexibiliteit om te werken in shiftdiensten tussen 7.00 en 19.00 uur;
Je hebt een goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal;
Je wil je blijven ontwikkelen en kan dit aantonen met relevante cursussen en certificeringen.

Wat wij jou bieden

Uitdagend én afwisselend werk met serieuze impact. En volop kansen, want bij TNO heb je grotendeels zelf de regie over je carrière. Naast een bruto (fulltime) maandsalaris tussen € 2.500,- en € 3.500,- (afhankelijk van je kennis en ervaring), vakantiegeld (8%), een dertiende maand (8,33%) en een flexbudget (5,58% + €180), krijg je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Daarnaast kun je bij TNO een ‘menu’ aan arbeidsvoorwaarden samenstellen dat bij jouw persoonlijke situatie past. Wat je ook mag verwachten:
Een uiterst professionele, innovatieve werkomgeving, met topexperts als collega’s.
Mogelijkheid om cursussen, opleidingen en workshops te volgen en congressen te bezoeken, en coaching als je daar behoefte aan hebt.
33 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband).
Een werkgever die divers talent waardeert en stimuleert, met initiatieven als het Female Leadership Programma, onze Rainbow Community en round tables over inclusiethema’s.

Een uitgebreide en flexibele
, inclusief volledige vergoeding van openbaar vervoer voor woon-werk en zakelijke reizen.
Gezellige activiteiten met je team en
. Zo leer je snel veel mensen kennen.
Flexibele werktijden, de mogelijkheid om parttime (32 of 36 uur) te werken en de mogelijkheid om thuis te werken.
Een goede pensioenregeling.
Lees
uit welke arbeidsvoorwaarden je verder kunt kiezen.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Tno
Meer Skilled ICT Servicedesk Medewerker - Hybride vacatures

Gerelateerde vacatures aan Skilled ICT Servicedesk Medewerker - Hybride

ICT Servicedeskmedewerker

jobfinityobfinity - The Hague
ICT Servicedeskmedewerker Den HaagBen jij op zoek naar een uitdagende baan op de servicedesk van een IT organisatie? Deins jij niet terug voor storingen en wil je jezelf graag ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar
- Volledige vacature bekijken

Skilled Helpdeskmedewerker ICT

Neomax - Leiden
Een salaris tussen de €2700 - €3200 - Een leaseauto met tankpas, waar je ook privé mee mag rijden; - Kosteloos certificaten halen bij ons opleidingscentrum De baan in het kort: Neomax zoekt iemand om te helpen op de
- Volledige vacature bekijken

ICT Servicedeskmedewerker

jobfinityobfinity - Leiden
ICT Servicedeskmedewerker LeidenVoor een informeel en persoonlijk bedrijf met als core business IT, in de omgeving Leiden zoeken wij met spoed een ervaren Skilled servicedeskmedewerker. Wat ga je doen?Als
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk Engineer 1ste lijns

De Computerwacht - Bodegraven
Ben je servicegericht, help je mensen graag uit de brand met jouw ICT kennis? Look no further....! Functie omschrijving In deze functie ben je voor onze klanten het eerstelijns aanspreekpunt voor ondersteuning bij ICT
- Volledige vacature bekijken