Inloggen - Registreer  

Office Manager (m/w/d)

Otti & Partner - Asten
Firmenprofil Unser Kunde - ein bewährtes und führendes Immobilienunternehmen, für den Standort Linz - Land suchen wir eine/n engagierte/n Office Manager (m/w/d) Aufgabenbereich Abwicklung
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Office manager

Werken in de Peel - 23-04-2024 Naar vacature  

32 - 40 uur per week
Niet van toepassing
Bewaren
Vacature delen
Verloopt bijna
Je solliciteert direct bij
Je sollicitatie wordt direct door deze organisatie behandeld.
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Leuke collega's
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Afwisselende functie

Wat ga je doen?

  • Klantencontact zowel telefonisch als op kantoor;
  • Mailboxbeheer;
  • Postverwerking en verdeling;
  • Facturatie;
  • Debiteurenbeheer;
  • Opmaken van offertes en bijhouden voortgang;
  • CRM-systeem beheer.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 2 à 3 jaar werkervaring in een soortgelijke administratieve functie;
  • Goede (schriftelijke) uitdrukkingsvaardigheden en sociale vaardigheden;
  • Je bent goed in het werken met MS Office en dan met name met Word;
  • Teamplayer;
  • Een servicegerichte en dienstverlenende instelling;
  • Een proactieve en flexibele houding. Daarnaast ben je zelfbewust, integer en assertief.

En wat je van ons verwachten?

  • Een afwisselende functie met veel vrijheid en variatie in je werkzaamheden;
  • Ruimte voor eigen initiatief, intern korte lijnen en veel externe contacten;
  • Een passend salaris bij jou kennis en ervaring;
  • Jaarlijks 27 verlofdagen op fulltime basis;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid tot het volgen van trainingen en opleidingen;
  • Laptop van de zaak.

Vragen of meer weten?

Ben jij klaar voor een boeiende en uitdagende carrière in de wereld van financiën? Zoek niet verder, want bij In Balans Accountants en Fiscalisten bieden we niet alleen een baan, maar een levensstijl waar "lekker werken" de norm is. Neem snel contact op.

Meer weten over deze functie?

Neem direct contact op
Kristel van de Ven
Bewaren
Vacature delen
Je solliciteert direct bij
Je sollicitatie wordt direct door deze organisatie behandeld.

Over In Balans Accountants & Fiscalisten B.V.

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Eerlijk salaris, afgestemd op de persoon
Volgen van opleidingen en trainingen
Flexibele werktijden en werkplekken
Leuke collega's

In Balans Accountants & Fiscalisten B.V.

Wie binnenstapt bij In Balans treft een modern, warm en open kantoor. Onze (momenteel) 18 collega's weten precies wat er speelt bij de klanten.

Soortgelijke vacatures van In Balans Accountants & Fiscalisten B.V.

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Werken in de Peel

Gerelateerde vacatures aan Office manager

Office Manager

Undutchables - Eindhoven
The Office Manager plays a pivotal role in ensuring the smooth and efficient operation of the office environment. This individual is responsible for overseeing administrative tasks, managing office su The Office Manager
- Volledige vacature bekijken

Office Manager

Continu Professionals - Eindhoven
Functieomschrijving Een vacature die niet in één functie te vangen is: dat is precies waar het hier om gaat! Bij ons ben jij een spin in het web: Als onze administratieve en organisatorische kracht, sta je in het hart van
- Volledige vacature bekijken

Office Manager

Undutchables Recruitment Agency - Eindhoven
Office Manager Eindhoven, reference 2024-00674 Job description The Office Manager plays a pivotal role in ensuring the smooth and efficient operation of the office environment. This individual is responsible for overseeing
- Volledige vacature bekijken

Front Office Manager

HUP hotel - Geldrop
per direct, fulltime Je management skills toepassen bij het sportiefste hotel van Nederland? Dat kan bij HUP HUP Hotel is op zoek naar een gedreven en ervaren Front Office Manager. Als Front Office Manager ben jij de
- Volledige vacature bekijken