Inloggen - Registreer  

Client Outreach Officer - hybride

ABN AMRO - Utrecht
Ontdek de sleutel tot diepgaande informatie als Client Outreach Officer. Communiceer professioneel, documenteer alles nauwkeurig en draag bij aan klantbeoordelingen en risico-analyse. Ben jij analytisch, gedreven en wil jij
- Volledige vacature bekijken

Terug

Client Outreach Agent vaste

Digitallstars - Utrecht - 02-05-2024 Naar vacature  

In de rol van Client Outreach Agent speel je een sleutelrol in het opbouwen van een stabiele organisatie rondom een van de meest uitdagende onderwerpen binnen de Rabobank; FEC (Financial Economic Crime). Samen met jouw team lever je een onmisbare bijdrage aan de monitoring van de klanten.

Functie

Met het team van Client Outreach inventariseer je de benodigde informatie en draag je zorg voor het opvragen en verkrijgen van deze informatie. Jij legt daarbij het contact met de klant en onderhoudt dit gedurende de uitvoering van het onderzoek. Daarbij analyseer je of de verkregen informatie volstaat voor het uitvoeren van het onderzoek. Je bent dus de verbindende factor tussen de analist en de klant. Het managen van de FEC-cyclus van onze cliënten is één van de kerntaken van de bank en in deze rol is het belangrijk dat jij dit naar de klant toe zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk invult.

Top 3 verantwoordelijkheden

  • Vaststellen welke klantinformatie nodig is voor het uitvoeren van FEC reviews
  • Communicatie met de klant om de informatie te verkrijgen, toelichting te geven en vragen te beantwoorden
  • Analyseren van de verkregen klantinformatie in nauwe samenwerking met een analist.
De mensen van Client Outreach dragen zorg voor het inventariseren, opvragen en analyseren van de klantinformatie die nodig is voor de uitvoering van klantonderzoeken. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 doelgericht team binnen Rabobank.

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO/WO-opleiding of MBO-4 met 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
  • Affiniteit met (en/of kennis van) KYC/CDD/FEC-werkzaamheden;
  • Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;

Aanbod

Wat bieden wij jou?
  • Je krijgt een goed salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • De mogelijkheid om te werken op verschillende opdrachten bij onze opdrachtgevers;
  • Je krijgt persoonlijke en inhoudelijke begeleiding om jouw competenties en vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Je ontmoet meerdere keren per jaar al jouw collega’s bij PFS onder het genot van een hapje & drankje met uitwisseling van ervaringen.

Sollicitatie

Wil je solliciteren of heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Jochem Lagerweij.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Digitallstars

Gerelateerde vacatures aan Client Outreach Agent vaste

CDD Client Outreach Officer

ABN AMRO - Utrecht
Ontdek de sleutel tot diepgaande informatie als Client Outreach Officer. Communiceer professioneel, documenteer alles nauwkeurig en draag bij aan klantbeoordelingen en risico-analyse. Ben jij analytisch, gedreven en wil jij
- Volledige vacature bekijken

Outbound B2B - Sales agent 20-40

HumanChain - Utrecht
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als medewerker klantcontact en beschik je over een duidelijke telefoonstem, ben je communicatief vaardig en vind je het leuk om voor verschillende opdrachtgevers te werken? Lees dan
- Volledige vacature bekijken

Outbound B2B - Sales agent 20-40

HumanChain - Utrecht
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als medewerker klantcontact en beschik je over een duidelijke telefoonstem, ben je communicatief vaardig en vind je het leuk om voor verschillende opdrachtgevers te werken? Lees dan
- Volledige vacature bekijken

Risico Analist ABN AMRO

Unique - Utrecht
Over de functie Als CDD analist (EPO) ben jij dé expert in het analyseren van klantrisico’s om tot een passende risico-inschatting te komen, want jij bent adviseur, vraagbaak én specialist binnen een proces of
- Volledige vacature bekijken