Inloggen - Registreer  

Management assistent

randstad - Haarlem
Functieomschrijving Ben jij een Management Assistent die graag middenin de operatie wilt staan of heb jij de ambitie om Management Assistent te worden? Endema Keijzers in Haarlem is op zoek naar een Management Assistent,
- Volledige vacature bekijken

Terug

Management Assistent

Flavour - Haarlem - 07-05-2024 Naar vacature  

Wij zijn Flavour, wij zijn game-changers! Wij geloven dat
storytelling en
gamification
samen e
en enorm
krachtig
e combinatie
zijn
om mensen in staat te stellen problemen op te lossen en een positieve impact te maken
in onze wereld
. Wij helpen klanten hun (maatschappelijke of organisatorische) uitdagingen inzichtelijk te krijgen en content
(programma’s)
vorm te geven waarmee zij deze uitdagingen kunnen aanpakken. Voor het maken van een effectief traject hebben we onze eigen ontwerpmethode ontwikkeld, genaamd ‘Hero Centered Design™’.

We plaatsen de
doelgroep
in de schoenen van de held
in
een
verhaal en
laten
ze hier op interactieve wijze
in een digitale omgeving
doorheen
spelen
. In deze omgeving
kunnen ze
veilig
leren en keuzes uit
oefenen
, waarna we ze helpen de stap naar de echte wereld te maken
. We stellen hen in staat daar
uitdagingen
te
overwinnen en zo een positieve impact op de maatschappij maken.
Bij Flavour werken we samen met partners die een positieve
impact
willen maken. Samen ontwikkelen we speelse en efficiënte softwareproducten om de wereld te verbeteren
, waarbij mensenrechten een belangrijke basis zijn
. Ons eigen toegepaste voorbeeld van de kracht van onze ontwerpmethode
is HackShield
, een cybersecuritygame voor kinderen van 8-12 jaar. Daarnaast hebben we een platform ontwikkeld, waar iedereen (zelf of met onze hulp) eigen content kan vormgeven, aansluitend bij de eigen uitdaging

en: het Hero Center
.
Van het online weerbaar maken van kinderen tot het activeren van mensen door middel van storytelling en gamification, wij maken het mogelijk!
Als relatief klein
, maar groeiend
bedrijf met een platte organisatiestructuur heeft bij ons iedereen een grote invloed op onze producten, strategie en organisatie. Bij ons krijg je de kans om te groeien en je vaardigheden te ontwikkelen, terwijl je bijdraagt aan de verbetering van de maatschappij!

Wie zoeken wij
?
Ben jij een organisatietalent met een passie voor creativiteit en een drive om te professionaliseren? Wil je deel uitmaken van een klein, dynamisch
bedrijf
waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn we op zoek naar jou!
Ons bedrijf bevindt zich in een opwindende fase van groei en ontwikkeling. We streven naar professionalisering en hebben daarbij ondersteuning nodig van een enthousiaste Management Assistent. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, variërend van

officemanagement
tot het documenteren van juridische stukken, en met een focus op HR
.
Jij zorgt ervoor dat de agenda’s van
de
managementteam
op elkaar aansluiten, en helpt het team bij het inplannen van
overkoepelende meetings. Daarnaast zorg jij ervoor dat verschillende teamdagen georganiseerd worden.
Maar daarnaast draai je ook je handen niet om bij
HR vraagstukken
.
Bij vragen of behoefte aan ondersteuning, ben je niet bang om direct te schakelen met onze operationeel manager. Samen zorgen jullie voor een gestroomlijnde werkdag, waarin prioriteiten worden gesteld en acties snel worden ondernomen.

Als jij klaar bent om je organisatorische v
aardigheden in te zetten voor een groeiend bedrijf dat zich inzet voor professionaliteit en creativiteit, dan kijken we uit naar jouw sollicitatie!

Jouw taken omvatten onder andere:
Ondersteunen van het managementteam bij dagelijkse taken en projecten.
Beheren van agenda’s, het plannen van vergaderingen en het organiseren van evenementen.
Verantwoordelijk zijn voor het
officemanagement
, inclusief het bestellen van kantoorbenodigdheden en het beheren van de kantoorruimte.
Assisteren bij het opstellen en documenteren van juridische stukken en contracten.
Ondersteunen bij HR-gerelateerde taken, zoals het opstellen van vacatures, het regelen van sollicitatiegesprekken en het bijhouden van personeelsdossiers.

Fungeren als een schakelpunt tussen verschillende afdelingen binnen het bedrijf en externe partners.

Wat we zoeken:
Een enthousiaste teamspeler met uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
Iemand die proactief is en niet bang is om initiatief te tonen.
Een
multitasker
die efficiënt
en zelfstandig
kan werken onder druk en strakke deadlines.
Een zelfstarter met een positieve instelling en de bereidheid om nieuwe dingen te leren.
Kennis van
microsoft
office
Ervaring met AFAS is een dikke pré
Affiniteit met HR en basiskennis is een pluspunt.
Iemand voor 32-40 uur in de week, die minimaal 3 dagen in de week op kantoor Haarlem komt werken.
What’s
in
it
for
you
?
Bij Flavour bieden we je naast een marktconform salaris een laptop van de zaak, mogelijkheid tot thuiswerken, maar je bent natuurlijk ook welkom op onze kantoren in Utrecht en Haarlem. We bieden je tevens een persoonlijk opleidings- en ontwikkelbudget, een geweldig team, een leuke werkcultuur en doorgroeimogelijkheden.

Vakantiedagen: 25 dagen (bij een 40-urige werkweek)
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Flavour
Meer Management Assistent vacatures

Gerelateerde vacatures aan Management Assistent

Management assistent

RandStad - Haarlem
Ben jij een Management Assistent die graag middenin de operatie wilt staan of heb jij de ambitie om Management Assistent te worden? Endema Keijzers in Haarlem is op zoek naar een Management Assistent, direct op contract.
- Volledige vacature bekijken

Management assistent

RandStad - Bloemendaal
Ben jij een Management Assistent die graag middenin de operatie wilt staan of heb jij de ambitie om Management Assistent te worden? Endema Keijzers in Haarlem is op zoek naar een Management Assistent, direct op contract.
- Volledige vacature bekijken

Management assistent Burgerzaken

randstad - Hillegom
Functieomschrijving Werk je graag met fijne collega's? Hou je van een professioneel én gezellig team? Gemeente Hillegom zoekt een Management Assistent Burgerzaken voor 28 tot 32 uur per week. Start van de opdracht: zo snel
- Volledige vacature bekijken

Management assistent Burgerzaken

Randstad - Hillegom
Werk je graag met fijne collega's? Hou je van een professioneelén gezellig team? Gemeente Hillegom zoekt een Management Assistent Burgerzaken voor 28 tot 32 uur per week. Start van de opdracht: zo snel mogelijk, in mei.
- Volledige vacature bekijken