Inloggen - Registreer  

Servicedeskmedewerker ict

WerkTalent - Meerkerk
Als Service Engineer bij Bystronic werk je met A-merk machines! Dit ga je doen Het hoofdkantoor van Bystronic Benelux is gelegen aan de A27 in een prachtig pand in Meerkerk. Als Service Engineer werk je decentraal en vertrek
- Volledige vacature bekijken

Terug

Teamleider Servicedesk

Uitzendbureau - Vianen - 12-05-2024 Naar vacature  

Solliciteer op de website van het uitzendbureau

Wat wij vragen

Opleiding

Mbo

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 4.500 tot € 7.000

Uren

32 tot 40 uur per week

Dienstverband

parttime, fulltime

Vacaturebeschrijving

Word de leidende kracht als teamleider Servicedesk en innoveer en stimuleer een toekomstbestendige dienstverlening voor 12000 gebruikers.
De functie

De functie

Als teamleider Servicedesk ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing van het team. Dit doe je met een plan. Vanuit het beleidsplan van Managed Services ontwerp jij een visie en strategie voor de Servicedesk. Vanuit je eigen bewezen kunde en expertise vertaal je dit naar een strategisch jaarplan. Je gaat dus niet alleen bouwen aan een Servicedesk maar ook structureel verbeteringen doorvoeren.

In deze functie wordt er van jou verwacht dat je in staat bent om een team van Servicedeskmedewerkers aan te sturen en te inspireren. Naast een People-manager wordt er ook van jou verwacht dat je kennis, ervaring en gevoel hebt bij innovatie binnen een Servicedesk. Je weet als geen ander waarom innovatie essentieel om de Servicedesk toekomstbestendig te laten zijn. Je houdt daarbij rekening met de belangen van belangrijke stakeholders.

Een belangrijk onderdeel van het werk is het inrichten en structureren, ofwel vernieuwen, van producten of diensten op basis van kennis, ervaring, theoretisch onderzoek en inzicht. Alles met als doel een voorspelbare dienstverlening te bieden en hoge klant- en medewerkerstevredenheid te garanderen.

Het team

De Servicedesk is onderdeel van de afdeling Managed Services. De afdeling Managed Services bestaat uit twee teams, de Servicedesk (fysieke standplaats in Rijssen en Vianen) en Werkplekbeheer (on site support). Op de Servicedesk zijn 12 medewerkers werkzaam die zorgdragen voor de beste ondersteuning bij alle ICT-gerelateerde vragen voor de ongeveer 12.000 gebruikers. Het is een dynamische afdeling en biedt voldoende ruimte voor eigen inbreng. Initiatief voor het verbeteren van processen en werkzaamheden wordt aangemoedigd en gewaardeerd.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je bent operationeel verantwoordelijk voor de Servicedesk. Dit betekent dat je een cruciale rol speelt in het stroomlijnen, bewaken en de afhandeling van binnenkomende IT-meldingen;
  • Je weet wat dienstverlening is en hoe de Servicedesk een optimale klantbeleving kan neerzetten;
  • Je hebt visie over de Servicedesk, nu en in de toekomst, en kan dit tot uitvoering brengen;
  • Je verzorgt het opstellen, implementeren, uitvoeren en continueren van het strategisch jaarplan;
  • Je geeft dagelijkse aansturing, coacht, inspireert en zorgt voor tevredenheid van de collega's in het team.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever is een toonaangevende bouwonderneming met projecten en diensten die bijdragen aan een duurzame leefomgeving. Ook op het gebied van digitalisatie wil onze opdrachtgever vooraan lopen. Hun focus ligt op het optimaliseren van digitale processen binnen de bouw- en infrastructuurindustrie. Met een sterke nadruk op duurzaamheid en efficiëntie, streven ze naar het verbeteren van operationele prestaties en het leveren van hoogwaardige technologische ondersteuning.

Aanbod
  • Een werkweek van 32/40 uur in een zeer fijne werkomgeving met collega's die voor elkaar klaarstaan.
  • Een salaris tussen de € 4.500,- en €7.000,- bij een fulltime dienstverband. Dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een open, transparante en vertrouwelijke werkcultuur met korte lijntjes en humor.
  • Uitgebreide mogelijkheden om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen en uit te breiden.
  • Vakantiedagen en een individueel keuze budget
  • Reiskostenvergoeding 
Jouw profiel
  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Aantoonbare ervaring in een klantcontactomgeving.
  • Empathisch en dienstverlenend.
  • Klantgericht en servicegericht.
  • Uitgebreide ervaring op het gebied van IT-dienstverlening.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Pragmatische instelling.
  • Collegiaal en een teamspeler.
  • Proactief.

Salarisomschrijving

Het salaris bedraagt €4500 - €7000

Over de werkgever

Wat wij bieden

  • Een werkweek van 32/40 uur in een zeer fijne werkomgeving met collega's die voor elkaar klaarstaan.
  • Een salaris tussen de € 4.500,- en €7.000,- bij een fulltime dienstverband. Dit is afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een open, transparante en vertrouwelijke werkcultuur met korte lijntjes en humor.
  • Uitgebreide mogelijkheden om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen en uit te breiden.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer Teamleider Servicedesk vacatures

Gerelateerde vacatures aan Teamleider Servicedesk

Servicedeskmedewerker ict

NLwerkt - Meerkerk
Als Service Engineer bij Bystronic werk je met A-merk machines Dit ga je doen Het hoofdkantoor van Bystronic Benelux is gelegen aan de A27 in een prachtig pand in Meerkerk. Als Service Engineer werk je decentraal en vertrek
- Volledige vacature bekijken

Servicedeskmedewerker ict

WerkTalent - Meerkerk
Als Service Engineer bij Bystronic werk je met A-merk machines! Dit ga je doen Het hoofdkantoor van Bystronic Benelux is gelegen aan de A27 in een prachtig pand in Meerkerk. Als Service Engineer werk je decentraal en vertrek
- Volledige vacature bekijken