Inloggen - Registreer  

Customer Service Team Manager

Kramp - Groningen
Zet jij graag je leidinggevende en coachende kwaliteiten in om een winnend team te bouwen? En ben je procesmatig sterk? Zodat Continuous Improvement niet alleen een mooie term op papier is, maar ook in de praktijk? Dan ben
- Volledige vacature bekijken

Terug

Customer Success Manager

Klippa - Groningen - 05-05-2024 Naar vacature  

Leg jij de lat graag hoog om met een team de beste prestaties neer te zetten? Hou je van het denken in oplossingen en klantgericht werken? Ben jij toe aan een leuke uitdaging binnen een snelgroeiende, internationale scale-up? Lees dan snel verder over de functie van Customer Success Manager (CSM) bij Klippa in Groningen!

Over Klippa

Klippa is een jonge, ambitieuze software scale-up. Vanuit ons hoofdkantoor in Groningen en business kantoor in Amsterdam werken we met ca. 80 specialisten aan het bouwen en verkopen van technologisch hoogstaande software oplossingen. Ons speelveld is wereldwijd een snel groeiende markt en ons team internationaal. Voor één van onze twee kernproducten,

zijn wij op zoek naar een CSM. 

De rol

Voor ons SpendControl team zijn wij op zoek naar een leergierige en ambitieuze CSM. Als CSM ben je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid, de retentie van onze klanten en het uitbouwen van de bestaande klantenbase met upsell & cross sell. 

Samen met de klant kijk je naar de doelen die onze klanten willen bereiken met de software en weet jij precies wat er nodig is om deze doelen te halen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze nieuwe en bestaande klanten.

Als CSM ben je verantwoordelijk voor het onboarden van nieuwe SpendControl klanten. Tijdens de onboarding van nieuwe klanten zorgen wij ervoor dat de SpendControl software optimaal wordt ingeregeld en de belangrijkste gebruikers de software zelfstandig kunnen beheren. Voor de ene klant is dit een standaard inrichting. Voor de andere klant is dit een complexere inrichting, waar een analyse van het huidige proces bij de klant vertaald dient te worden naar een passende functionele inrichting. Dit doe je in het begin uiteraard samen met een ervaren product specialist en later zelfstandig. Je werkt samen met de sales afdeling en het product & development team om de onboarding tot een succes te brengen.

Je wordt tevens verantwoordelijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid. De klanttevredenheid van onze SpendControl klanten is op dit moment 7,9 en dit willen wij verhogen naar een 9! Samen met het customer support team waarborg je dat alle vragen adequaat worden afgehandeld. Daarnaast denk je actief mee en luister je goed naar de feedback van de klanten om ook het proces zelf te kunnen blijven verbeteren. Je krijgt energie van het helpen van klanten en wordt blij van een klant die geholpen is met zijn/haar vraag. 

Tot slot ben je als CSM verantwoordelijk voor het uitbouwen van de bestaande klantenbase. Tijdens periodieke online meetings met klanten spot je kansen om nog meer waarde toe te voegen met het SpendControl product. Je werkt hierbij intensief samen met de Head of Customer Success en ontvangt coaching op het doen van sales bij bestaande klanten. Uitgebreide sales ervaring is geen vereiste. De wil en het enthousiasme om te leren wel! 

Ervaring en vaardigheden

Wij zijn op zoek naar een gedreven en leergierige CSM, met de volgende competenties:
  • Je hebt minimaal HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring
  • Je hebt een goede beheersing van het Nederlands en Engels
  • Je bent tech savvy en houdt ervan met software te werken
Je hart gaat sneller kloppen van het helpen van klanten
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en houd van verantwoordelijk
  • Je bent pro-actief, kritisch en werkt zorgvuldig

Wat bieden wij?

1. 
Een marktconform vast salaris, afhankelijk van je ervaring.
2. 
Een interessant variabel component op basis van je sales doelstellingen, met de kans om tot 25% per jaar extra salaris te verdienen.
3. Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei binnen een prijswinnende scale-up.
4. Een open cultuur in een platte organisatie.
5. 
25 vakantiedagen per jaar + de belangrijkste nationale feestdagen
6. 
Een volwaardige pensioenregeling.
7. Hybride werken en de mogelijkheid om een week per jaar remote te werken.
8. Regelmatig leuke activiteiten met het team.
9. Werken met jonge en leergierige mensen.
10. Functie van 32 tot 40 uur per week.
11. Laptop van de zaak en een vergoeding voor telefonie.

Duurzaamheid

Klippa is een werkgever met oog voor mens en milieu. We hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling middels een persoonlijke ontwikkelbudget. Ook is Klippa energieneutraal en een equal opportunity werkgever.

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Klippa
Meer Customer Success Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Customer Success Manager

Project manager

XparVision - Groningen
What are you going to do? Project manager Vacancy by XparVision Project manager XparVision Groningen HBO Undetermined time Project management Innovation sustainable 32 – 40 hours weekly An ice cold beer or a nice glass of
- Volledige vacature bekijken

Sr. Product Specialist - Newborn Screening

Revvity - Groningen
Field Application Specialist – Newborn Screening – Benelux and Nordics (Netherlands Field based)Overview: We are looking for someone with drive, passion, and a competitive spirit to help maximize Revvity’s commercial
- Volledige vacature bekijken

Recruitment Marketeer

Jobmatix - Groningen
Wat ga je doen: Kom bij ons innovatieve team als Recruitment Marketeer bij Jobmatix. Werk samen met ons toegewijde team om grensverleggende recruitment marketing software en services te ontwikkelen. Je bijdrage is van
- Volledige vacature bekijken

Recruitment Marketeer

Jobmatix - Groningen
Wat ga je doen: Kom bij ons innovatieve team als Recruitment Marketeer bij Jobmatix. Werk samen met ons toegewijde team om grensverleggende recruitment marketing software en services te ontwikkelen. Je bijdrage is van
- Volledige vacature bekijken