Inloggen - Registreer  

Administratief medewerker

Tempo - Balkbrug
Ben je een administratieve duizendpoot die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Zie je een afwisseling bij het ondersteunen van planners en zorgadministratie wel zitten? Daarnaast ook nog een mooi salaris krijgen? Lees deze
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker

Driessen - Hardenberg - 27-04-2024 Naar vacature  

  • € 2.288 tot € 3.327 per maand
  • Tijdelijke baan
  • MBO
Wordt een essentieel onderdeel van gemeente Hardenberg! Als administratief medewerker ondersteun jij het Vergunningenteam, verwerk je aanvragen en werk je flexibel vanuit huis en op kantoor.

Vacaturenummer
Vacaturenr.
29760
Plaatsingsdatum
Datum
4 dagen geleden
In dienst van
Wordt een essentieel onderdeel van gemeente Hardenberg! Als administratief medewerker ondersteun jij het Vergunningenteam, verwerk je aanvragen en werk je flexibel vanuit huis en op kantoor.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker werk je bij gemeente Hardenberg en ondersteun je het Vergunningenteam. Samen met een collega zorg je ervoor dat alle aanvragen aan de regels voldoen en op tijd worden verwerkt.

Je taken zijn onder andere:
  • Controleren van aanvragen voor vergunningen en waar nodig verbeteringen aanbrengen.
  • Opstellen van vergunningen.
  • Beheren van vergunningsdossiers in Zaaksysteem.
  • Voorbereiden van besluiten en correspondentie over vergunningen opstellen.
  • Publicaties van omgevingsvergunningen klaarzetten.
Je werkt 24 uur, flexibel verdeeld over de week. Dit wordt in overleg met jou bepaald. Je start op 1 juli met een contract voor 6 maanden. Je kunt op kantoor tussen jouw collega’s werken en thuis vanuit je eigen bureau.

Wie ben jij?

Als administratief medewerker werk je nauwkeurig zodat alle vergunning correct worden gecontroleerd. Je kan goed samenwerken en bent een enthousiaste collega!

Verder heb je:
  • Mbo 4 werk- en denkniveau
  • Ervaring met het programma Zaaksysteem, of je kunt dit snel leren
  • Als je kennis en ervaring hebt van wet- en regelgeving met betrekking tot omgevingsvergunningen, dan is dat een pluspunt!

Waar ga je werken?

Jij werkt bij gemeente Hardenberg. Het team bestaat uit 12 enthousiaste en collegiale mensen. Er wordt gelachen, maar ook serieus gewerkt.
Het Ruimtelijk Domein is de afdeling voor (beleids-)ontwikkeling van de fysieke leefomgeving met thema’s als ruimtelijke ordening, projecten, grondzaken, economie, duurzaamheid, toezicht, handhaving en vergunningverlening. Afdeling RD is een ‘bestuurlijk georiënteerde’ afdeling en dat maakt de dynamiek per definitie groot. De afdeling staat midden in de samenleving met uiteenlopende en intensieve contacten met inwoners, het bedrijfsleven en belangenorganisaties.

Wat beloven wij jou?

  • Een salaris van € 2288,00 tot € 3327,00 / schaal 5, cao gemeenten.
  • Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris.
  • Jouw persoonlijk leerplatform met gratis e-learnings, workshops en trainingen.
  • Pensioenopbouw vanaf dag 1.
  • Een eindejaarsuitkering.
  • Doorbemiddeling bij einde opdracht of einde dienstverband.
Als medewerker via Driessen kun je daarnaast rekenen op mooie extra’s zoals collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg)verzekeringen, een fiscaal voordelige uitruilregeling en €10 korting op je sportabonnement bij een van de 3550 sportscholen.

Is je interesse gewekt?

Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Jinke van Wieren of Ilse van der Sluis op via 038-204 10 11 of stuur een e-mail naar

.
  • administratieve duizendpoot
  • administratief medewerker gezocht
  • administratief medewerker vacature
  • administratieve ondersteuning
  • administratief medewerker
  • financieel administratief medewerker
  • office support
  • boekhoudkundig medewerker
  • secretarieel medewerker
  • back office medewerker
  • allround office assistant
Past deze baan bij jou?
Laat het ons snel weten!

Hoe werkt solliciteren bij Driessen

Jouw sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Reageer dan via de sollicitatieknop en stuur ons je motivatie. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.

Kennismaking

Na een positieve kennismaking plannen we een vervolggesprek. Daarbij gaan we dieper in op o.a. jouw achtergrond en competenties.

De opdrachtgever

Is er een wederzijdse klik, dan ga je in gesprek met de opdrachtgever en kun je laten zien waarom jij dé ideale kandidaat bent voor deze functie.

Aan de slag

Gefeliciteerd! Je bent aangenomen. We bespreken de arbeidsvoorwaarden en regelen je overeenkomst. Ook houden we contact over jouw werkgeluk.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Driessen

Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker

Administratief medewerker

Tempo - Balkbrug
Ben je een administratieve duizendpoot die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Zie je een afwisseling bij het ondersteunen van planners en zorgadministratie wel zitten? Daarnaast ook nog een mooi salaris krijgen? Lees deze
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker

Eminent Groep - Emmen
Ben jij een administratief medewerker die opzoek is naar een nieuwe uitdaging in een gezellig team? Lees dan verder wat jou taken gaan zijn.Jij gaat inkoopboekingen doen;Maken van verkoopfacturen;Mutaties van de bank
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker

Randstad Nederland - Nieuw-Dordrecht
Ben jij administratief sterk en op zoek naar een parttime baan? Dan ben jij dé kandidaat voor deze functie! Een Dordts familiebedrijf kan een goede administratieve medewerker goed gebruiken. Dit bedrijf is gespecialiseerd
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker

Tempo - Balkbrug
Ben je een administratieve duizendpoot die op zoek is naar een nieuwe uitdaging? Zie je een afwisseling bij het ondersteunen van planners en zorgadministratie wel zitten? Daarnaast ook nog een mooi salaris krijgen? Lees deze
- Volledige vacature bekijken