Inloggen - Registreer  

Administratief Medewerker Quality Control

Koopman International - Amsterdam
Ben jij geïnteresseerd in een afwisselende administratieve functie waarbij Europese wet- en regelgeving een centrale rol speelt? Wat ga je doen?Je komt te werken binnen de afdeling Quality & Control, bestaande uit circa 25
- Volledige vacature bekijken

Terug

Administratief medewerker afdeling Communicatie

Amsterdamumc - via Medischebanenbank.nl - 16-05-2024 Naar vacature  

Communicatie medewerker
Branche
Ziekenhuis
Aanstelling
Tijdelijk dienstverband
Plaatsingsdatum
14 mei 2024
Niveau
MBO
Ervaring
Niet nader bepaald
Dienstverband
Parttime

Intro

Ben jij een gastvrije administratief medewerker met goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis humor? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat

ga
je doen?
Als administratief medewerker op onze dynamische communicatieafdeling speel je, samen met jouw collega’s, een essentiële rol in het soepel laten verlopen van onze communicatieprocessen.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het aannemen en afhandelen van telefonische vragen.
  • De e-mailbox bijhouden en vragen beantwoorden van zowel interne- en externe partijen.
  • De afspraken inplannen voor de afdeling.
  • Het controleren, coderen en boeken van inkomende facturen.
  • Bij bijhouden/invoeren van ziek- en betermeldingen.
  • De diverse overige administratieve werkzaamheden.
Je werktijden zijn 5x4 uur per week

Wat

neem

je mee?
  • Minimaal mbo+ werk- en denkniveau.
  • Klantvriendelijk en uitstekende communicatieve vaardigheden, met name ook telefonisch.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taan en af en toe Engels spreken schrikt jou niet af.
  • Goede schriftelijke en digitale vaardigheden.
  • Goede kennis en beheersing Microsoft Office en andere relevante software.

Verder ben jij:

  • Gastvrij, met een gezonde dosis humor.
  • Je bent pragmatisch ingesteld en weet goed prioriteiten te stellen.
  • Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je hebt zowel oog voor detail als overzicht.
  • Affiniteit met communicatie en een lerende mindset.

Wat

bieden

we jou?
  • Een jaarcontract.
  • Inschaling in salarisschaal 7: € 2.932
tot € 3.923 bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring). Daarnaast ontvang je onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag.

.
  • Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz.
  • Pensioenopbouw bij het ABP, waarvan wij 70% van de premie betalen.
  • Een (gedeeltelijke) vergoeding van je OV-reiskosten. Kom je liever op de fiets? Dan hebben we een goede fietsregeling.
  • Een actieve personeelsvereniging én Jong Amsterdam UMC vereniging, die beide leuke (sportieve) activiteiten en evenementen organiseren.

Waar ga je

werken

?
Je werkt samen met twee collega secretaresses. Je bent merendeels werkzaam op locatie VUmc, maar af en toe ook op locatie AMC.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Amsterdamumc
Meer Administratief medewerker afdeling Communicatie vacatures

Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker afdeling Communicatie

Administratief medewerker recycling

SD Worx - Amsterdam
Ben jij de nauwkeurige en sociale teamspeler die stevig in zijn schoenen staat en snel kan schakelen? Solliciteer dan snel! Functiebeschrijving In deze functie als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker recycling

SD Worx - Amsterdam
Ben jij de nauwkeurige en sociale teamspeler die stevig in zijn schoenen staat en snel kan schakelen? Solliciteer dan snel! Functiebeschrijving In deze functie als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker Bedrijfsbureau

SD Worx Jobs - Amsterdam
Introductie Ben jij de nauwkeurige en sociale teamspeler die stevig in zijn schoenen staat en snel kan schakelen? Solliciteer dan snel! Wie zoeken we? Je beschikt over minimaal een MBO-4 opleiding; Hebt kennis van en
- Volledige vacature bekijken

Administratief medewerker KYC

Cooperatieve Rabobank U.A. - Amsterdam
Dit ga je doen Werken voor een bekende bank én bijdragen aan de strijd tegen criminele activiteiten zoals witwasserij en fraude. Dit is mogelijk in jouw nieuwe functie als Know Your Customer (KYC) werkvoorbereider In deze
- Volledige vacature bekijken