Inloggen - Registreer  

Adviseur Facilitaire Diensten

Rijkswaterstaat - Utrecht
Als adviseur planvorming zorg je in opdracht van onze wegbeheerders voor een wettelijk vastgesteld bewegwijzeringsplan. Je bepaalt de kosten voor de uitwerking van het plan, dit houdt in vanaf het moment dat je intake hebt
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Hoofd Administratie & Facilitaire Diensten

Steiger B - Utrecht - 18-03-2024 Naar vacature  

Voor maatschappelijk belegger Habion in de regio Utrecht zoeken we een Hoofd Administratie & Facilitaire diensten (36 u). Ben je thuis de financiele administratie en in staat die verder professionaliseren? Denk je op strategisch niveau? Goed in coachen? Lees vooral verder....

Print vacature
Wat ga je doen?
In deze functie word je belangrijkste actuele uitdaging het verder professionaliseren van de administratie. Deze moet staan als een huis, met up-to-date en kloppende informatie. Je geeft de inrichting ervan verder handen en voeten, mede naar aanleiding van de scheiding DAEB/niet-DAEB. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de facilitaire diensten, zoals verzekeringen, leaseauto’s , mobiele telefonie, BHV, het kantoor en de inrichting.

In deze rol denk je mee op strategisch niveau, maar sta je ook dagelijks met je voeten in de klei. Je geeft leiding aan het team administratie dat bestaat uit zes medewerkers. Er is een nauwe samenwerking met de controllers. Je zit in een MT-plus team met andere leidinggevenden en rapporteert aan de directeur.

Jouw profiel

  • Je bent gepokt en gemazeld in (financiële) administratie, waardoor je je rol met visie en overtuigingskracht neer kunt zetten.
  • Als resultaatgerichte en aantoonbaar ervaren peoplemanager geef je je medewerkers leiding, sturing en coaching en begeleid je mensen effectief in hun ontwikkeling.
  • Je bent in staat om de strategie te vertalen naar afdelingsdoelstellingen en – resultaten, deze te implementeren en hierop te sturen. Je durft beslissingen te nemen.
  • Je ziet de grote lijnen, maar je hebt ook oog voor detail en bent niet bang om de inhoud in te duiken.
  • Je kunt goed plannen en organiseren, je werkt nauwkeurig en bent gericht op het leveren van kwaliteit, altijd op zoek naar mogelijkheden om processen te optimaliseren.
  • Je hebt vernieuwende ideeën en brengt die actief naar voren.
Wat breng je daarvoor mee?

Functie-eisen

  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal hbo-niveau (bijvoorbeeld SPD/AA);
  • Minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Specifieke vakkennis op het gebied van financiële administratie en administratieve systemen;
  • Minimaal drie jaar aantoonbare managementervaring, waarvan minimaal 1 jaar met facilitair management;
  • Grondige kennis van woningcorporaties en actuele ontwikkelingen in de sector, bijvoorbeeld opgedaan in de accountancy;
  • Je bent klantgericht, initiatiefrijk en sterk gericht op samenwerking.
Wat krijg je daarvoor terug?
We bieden je een interessante functie in een dynamische omgeving die we belonen met een marktconform salaris en goede overige arbeidsvoorwaarden. Met circa 55 medewerkers is Habion een compacte organisatie en zijn de lijnen kort. Onze medewerkers zijn deskundig en betrokken.

Je werkt met leuke collega’s in een prachtig nieuw kantoor in Utrecht Leidsche Rijn Centrum. Onze kantoortuin is helemaal ingericht op samenwerken en (toevallige) ontmoetingen met je collega’s. Er is volop ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven. Kenmerken die bij ons passen: informele sfeer, korte lijnen, open staan voor ideeën en professionaliteit.

Wij besteden aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Verder zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan flexibele werktijden, mogelijkheid voor thuiswerken, een 13e maand, een tegemoetkoming in je ziektekosten en een pensioenregeling. De inschaling is in schaal 17: min € 3.948 en max € 5.754.

Hoe kun je reageren?
Ben je geïnteresseerd in de functie en voldoe je aan het functieprofiel? Reageer dan via het online sollicitatieformulier.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Steiger B

Gerelateerde vacatures aan Hoofd Administratie & Facilitaire Diensten

Hoofd Financiële Administratie/ ( Vervuld )

Jurgens & Partners - Utrecht
Hoofd Financiële Administratie/ Amersfoort ( Vervuld )Hoofd Financiële Administratie/ Amersfoort ( Vervuld )Jurgens-Partners zoekt Hoofd Financiële Administratie. Op de afdeling finance & control zul je de spin in het web
- Volledige vacature bekijken

Hoofd Financiële Administratie/ ( Vervuld )

Jurgens & Partners - Utrecht
Hoofd Financiële Administratie/ Amersfoort ( Vervuld )Hoofd Financiële Administratie/ Amersfoort ( Vervuld )Jurgens-Partners zoekt Hoofd Financiële Administratie. Op de afdeling finance & control zul je de spin in het web
- Volledige vacature bekijken

Hoofd Financiële administratie

Trend People - Utrecht
Hoofd Financiële administratie | fulltime | Vaste baan | Utrecht Introductie Deze mooie organisatie is gespecialiseerd in tabletop & buffet presentatie. Met + producten in hun assortiment bedienen zij elk niveau van de
- Volledige vacature bekijken

Hoofd Administratie

Accord, Partners in Personeel - Utrecht
Vacature: Senior Financieel Administratief Medewerk(st)er/Hoofd Administratie Over de vacature: Ben jij een financieel talent met een scherp oog voor detail? Heb je ervaring in het beheren van de volledige administratie en
- Volledige vacature bekijken