Inloggen - Registreer  

Management assistent Medtronic

Manpower - Heythuysen
Hier ga je werken Jij gaat aan de slag bij Medtronic in Maastricht, waar je gaat werken in een internationale en zakelijke werkomgeving in de medical devices sector. In de vervolgstappen van het sollicitatieproces praten wij
- Volledige vacature bekijken

Terug

Managementassistent

Uitzendbureau - Roermond - 05-05-2024 Naar vacature  

Solliciteer op de website van het uitzendbureau

Wat wij vragen

Opleiding

MBOMBO

Functie-eisen

Functie-eisen

Als individu ben je alert op externe invloeden en toon je veerkracht om te kunnen meebewegen met een wereld die voortdurend verandert. Je bent snel in staat om nieuwe dingen te leren, je hebt een voorliefde voor het oppakken van nieuwe vaardigheden en je bent bedreven in het zelfstandig oplossen van problemen. Het hebben van sterke banden met je collega's geeft je steeds opnieuw een flinke dosis energie!

  • Je bent per direct beschikbaar;
  • Je hebt een succesvol afgeronde mbo-opleiding op niveau 3 of 4, gericht op administratieve of secretariële vaardigheden.
  • Ervaring met planning en het oplossen van planningstekorten is een vereiste, evenals het vermogen om mensen aan te spreken op planning en administratieve afspraken.
  • Uitstekende kennis van MS Office, vooral op het gebied van Excel, waarbij je op gevorderd niveau zelfstandig en nauwkeurig kunt werken.
  • Je bent in staat om snel te schakelen en om hoofd- en bijzaken te onderscheiden, waarbij je prioriteiten kunt stellen.
  • Het organiseren, faciliteren en ondersteunen van zaken spreekt je aan, en je doet dit op een proactieve en zorgvuldige manier.
  • Je beschikt over een sociale en politieke vaardigheid waardoor je effectief kunt samenwerken. Flexibiliteit en resultaatgerichtheid zijn kenmerkend voor jou.

Ervaring

5 tot 10 jaar

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 2.404 tot € 3.481

Uren

Dienstverband

fulltime

Vacaturebeschrijving

Over de functie

Krijg je energie van werken in een dynamische setting? Ben je een kei in plannen en organiseren? Geeft het je voldoening wanneer je bijdraagt aan het ontlasten van het management? Dan zou jij wel eens de perfecte kandidaat kunnen zijn voor de functie van managementassistent, voor 28 of 36 uur per week.

Als managementassistent in Heerlen vervul je verschillende taken, waaronder:
Je biedt ondersteuning aan het afdelingshoofd Kennis en Innovatie door middel van logistieke planning en agendabeheer.
Als centraal aanspreekpunt ben je beschikbaar voor zowel het management als je collega's, waarbij je informatie verstrekt en ontvangt.
Je bereidt vergaderingen voor, zorgt voor verslaglegging en beheert actielijsten.
Het organiseren van bijeenkomsten en activiteiten behoort tot jouw verantwoordelijkheid.
Je behandelt telefoon- en e-mailverkeer.
Je beheert en bewerkt digitale bestanden.
Verder verzamel je gegevens en verstrek je overzichten uit administratieve systemen.
Tijdelijke functie vooralsnog tot september!

Wat we bieden

  • Salaris CAO gemeente FWG 6, ingeschaald op basis van jou ervaring;
  • Tijdelijke overeenkomst voor minimaal 28 en maximaal 36 uur (part- en fulltime mogelijkheden);
  • Kantoordagen en tijden;
  • Leuke baan bij een overheidsinstantie;
  • Aanbod aan online cursussen en opleidingen.
Ben jij dé kandidaat? Dan horen wij heel graag van je!

Functie-eisen

Als individu ben je alert op externe invloeden en toon je veerkracht om te kunnen meebewegen met een wereld die voortdurend verandert. Je bent snel in staat om nieuwe dingen te leren, je hebt een voorliefde voor het oppakken van nieuwe vaardigheden en je bent bedreven in het zelfstandig oplossen van problemen. Het hebben van sterke banden met je collega's geeft je steeds opnieuw een flinke dosis energie!

  • Je bent per direct beschikbaar;
  • Je hebt een succesvol afgeronde mbo-opleiding op niveau 3 of 4, gericht op administratieve of secretariële vaardigheden.
  • Ervaring met planning en het oplossen van planningstekorten is een vereiste, evenals het vermogen om mensen aan te spreken op planning en administratieve afspraken.
  • Uitstekende kennis van MS Office, vooral op het gebied van Excel, waarbij je op gevorderd niveau zelfstandig en nauwkeurig kunt werken.
  • Je bent in staat om snel te schakelen en om hoofd- en bijzaken te onderscheiden, waarbij je prioriteiten kunt stellen.
  • Het organiseren, faciliteren en ondersteunen van zaken spreekt je aan, en je doet dit op een proactieve en zorgvuldige manier.
  • Je beschikt over een sociale en politieke vaardigheid waardoor je effectief kunt samenwerken. Flexibiliteit en resultaatgerichtheid zijn kenmerkend voor jou.

Over het bedrijf

Hoe kunnen we in Zuid-Limburg ervoor zorgen dat mensen een gevoel van gezondheid en veiligheid ervaren dat vergelijkbaar is met de rest van Nederland? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft? En hoe kunnen we ervoor zorgen dat zorg en welzijn betaalbaar blijven? Het is algemeen bekend dat preventie beter (en goedkoper) is dan genezen. Dit zijn cruciale vraagstukken waar de afdeling Kennis en Innovatie zich op richt, met een sterke wetenschappelijke onderbouwing. Het is van essentieel belang om de verbinding te leggen tussen beleid en praktijk om deze uitdagingen aan te gaan.

Salarisomschrijving

2404 - 3481

Over de werkgever

Over het bedrijf

Hoe kunnen we in Zuid-Limburg ervoor zorgen dat mensen een gevoel van gezondheid en veiligheid ervaren dat vergelijkbaar is met de rest van Nederland? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat iedereen gelijke kansen heeft? En hoe kunnen we ervoor zorgen dat zorg en welzijn betaalbaar blijven? Het is algemeen bekend dat preventie beter (en goedkoper) is dan genezen. Dit zijn cruciale vraagstukken waar de afdeling Kennis en Innovatie zich op richt, met een sterke wetenschappelijke onderbouwing. Het is van essentieel belang om de verbinding te leggen tussen beleid en praktijk om deze uitdagingen aan te gaan.

Wat wij bieden

Wat we bieden

  • Salaris CAO gemeente FWG 6, ingeschaald op basis van jou ervaring;
  • Tijdelijke overeenkomst voor minimaal 28 en maximaal 36 uur (part- en fulltime mogelijkheden);
  • Kantoordagen en tijden;
  • Leuke baan bij een overheidsinstantie;
  • Aanbod aan online cursussen en opleidingen.
Ben jij dé kandidaat? Dan horen wij heel graag van je!
meer...

Terug Naar vacature

Meer Managementassistent vacatures

Gerelateerde vacatures aan Managementassistent

Directeur

Incluzio Sociale Basis - Venlo
Functieomschrijving Als Directeur bij Incluzio ben je actief met het aanjagen, faciliteren en realiseren van de gemeentelijke opdracht .). Met jouw diepgaande kennis van het Sociaal Domein word je door de medewerkers, de
- Volledige vacature bekijken

Projectondersteuner

Trixxo - Roermond
Voor onze opdrachtgever zijn wij dringend op zoek naar een tijdelijke projectondersteuner voor 32 uur in de week. De functie is t/m 31/12/2024 ter vervanging i.v.m. ziekte. Ben je geïnteresseerd in een functie als
- Volledige vacature bekijken

Directeur

Incluzio Sociale Basis - Venlo
Wil jij echt impact maken en meebouwen aan een samenleving waar iedereen meedoet, meetelt en van betekenis is? Ben jij gefascineerd door de maatschappelijke opgaven in het sociaal domein? Functieomschrijving Als Directeur
- Volledige vacature bekijken

Directeur Incluzio Sociale Basis

Facilicom Group - Venlo
Wil jij echt impact maken en meebouwen aan een samenleving waar iedereen meedoet, meetelt en van betekenis is? Ben jij gefascineerd door de maatschappelijke opgaven in het sociaal domein?Als Directeur bij Incluzio ben je
- Volledige vacature bekijken