Inloggen - Registreer  

Financieel Administratief Medewerker

Raaak personeel - s-Hertogenbosch
Dit ga je doenAls Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder het verwerken van inkoopfacturen, bankmutaties en het opstellen van facturen.Verder ga je je bezig houden als
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker

Gloudemans - 's-Hertogenbosch - 13-04-2024 Naar vacature  

Ben jij die administratieve professional met een scherp oog voor (administratieve) processen? Wil jij graag aan de wieg staan van de implementatie van ons nieuwe facturerings- en CRM-systeem? Besteed je graag aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling? Werk je graag mee aan Het Land van Morgen en wil je in het gezelligste financiële team van omgeving ‘s-Hertogenbosch werken?

Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!

Opleidingsniveau

HBO

Wie is Gloudemans

Gloudemans is een veelzijdig adviesbureau op het gebied van vastgoed, grondzaken en gebiedsontwikkeling met een specialistisch team van taxateurs, rentmeesters, juristen, vastgoedadviseurs, grondzakendeskundigen, onteigeningsdeskundigen en gebiedseconomen. Tot onze opdrachtgevers behoren naast talrijke overheden ook diverse ontwikkelaars en banken. Onze gezamenlijke ambitie is Nederland mooier, beter en duurzamer te maken, met oog voor economie, mens en natuur.

Kennisuitwisseling, van elkaar leren en samenwerking in teamverband staan centraal bij Gloudemans. Daarnaast vindt Gloudemans het belangrijk dat werknemers mee kunnen groeien met de organisatie. Groeit het bedrijf, dan jij ook en vice versa. Liggen jouw ambities in verbreding? Dan kun jij jouw kennis uitbreiden. Wil jij je juist verdiepen? Dan is hier ook ruimte voor. Kortom, je kunt bij Gloudemans veel kanten op!

Wat ga je doen als Administratief medewerker bij Gloudemans?

Wij zitten in de transitie naar een nieuw facturerings- en CRM-systeem. Jouw belangrijkste taak gaat zijn dat systeem van binnen en buiten te leren kennen en mee te helpen het te implementeren. Je zult merken dat jouw collega’s jou moeiteloos zullen gaan vinden en jouw dag daarmee dynamisch zullen laten zijn!

Ook zul je een actieve rol hebben in het analyseren van de data in het systeem en dat omzetten naar managementinformatie waarmee we als organisatie onze doelen kunnen realiseren.

Door alle ins en outs te kennen zal jij na de go-live de key-user van de financiële administratie voor het nieuwe facturerings- en CRM-systeem zijn. Hieronder valt ook het beheer en onderhoud van dat systeem.

Wat krijg je van Gloudemans?

  • Een baan met veel vrijheid: hybride werken is heel normaal
  • 25+ vakantiedagen
  • Een goede pensioenregeling (premievrij) en een eindejaarsuitkering
  • Groeimogelijkheden: scholing/opleiding, doorgroeien binnen de organisatie
  • Een werkomgeving met veel kennisuitwisseling, bijvoorbeeld de Gloudemans Academy
  • Meer dan 60 gezellige en gemotiveerde collega’s, bestaande uit adviseurs en projectleiders gebiedsontwikkeling, gebiedseconomen, taxateurs, rentmeesters, juristen, vastgoedadviseurs, grondzakendeskundigen, onteigeningsdeskundigen en het backoffice team waar jouw afdeling Financiën onderdeel van uitmaakt
  • Toffe teamuitjes en aandacht voor jou als persoon
  • Dagelijks vers verzorgde lunch op ons kantoor in Nuland
  • Jouw input en kennis wordt gewaardeerd

Passen wij bij jou?

  • Werken in vaste teams, met samenwerking tussen de teams
  • Kennis delen staat hoog in het vaandel
  • Hybride werken
  • Collegialiteit en laagdrempelig, onderling contact
  • Kijkend naar jouw persoonlijke behoeftes

Wat neem jij mee?

  • HBO werk- en denkniveau, waarbij een afgeronde F&C- of AC-opleiding een pré is
  • Ten minste 3 jaar relevante werkervaring
  • Het vermogen om in processen te denken, een systeem te kunnen doorgronden en te blijven verbeteren
  • De ambitie om onze administratie te leren kennen
  • Het analyseren van financiële gegevens t.b.v. managementinformatie
  • De zin om jezelf te ontwikkelen, hard te werken, veel te leren en goede resultaten op te leveren
  • Flexibel, initiatiefrijk, kritisch en een teamplayer
meer...

Terug - Opslaan en terug

Meer vacatures van Gloudemans

Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker

Financieel administratief medewerker

Driessen - s-Hertogenbosch
Word financieel administratief medewerker bij gemeente Den Bosch. Werk in een prettige werkomgeving waarin open en direct communiceren, resultaat- en klantgerichtheid belangrijk zijn. Iets voor jou? Wat ga je doen? Als
- Volledige vacature bekijken

Financieel administratief medewerker

Driessen - s-Hertogenbosch
Word financieel administratief medewerker bij gemeente Den Bosch. Werk in een prettige werkomgeving waarin open en direct communiceren, resultaat- en klantgerichtheid belangrijk zijn. Iets voor jou? Wat ga je doen? Als
- Volledige vacature bekijken

Logistiek Administratief Medewerker

Page Personnel - s-Hertogenbosch
Je voornaamste werkzaamheden als Logistiek Administratief Medewerker zul je goederen verwerkern en de administartie bijhouden in Afas en Relyon. Description Wat wordt er van je verwacht als Logistiek Administratief
- Volledige vacature bekijken

Logistiek Administratief Medewerker

Page Personnel - s-Hertogenbosch
Je voornaamste werkzaamheden als Logistiek Administratief Medewerker zul je goederen verwerkern en de administartie bijhouden in Afas en Relyon. Description Wat wordt er van je verwacht als Logistiek Administratief
- Volledige vacature bekijken