Inloggen - Registreer  

Office Assistant / Facility Coordinator

HITEC Power Protection - Almelo
DescriptionThe Office Assistant / Facility Coordinator provides optimal support for the general administrative and secretarial operation of HITEC Power Protection. Additionally you are responsible for coordinating facility
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Office Manager

Holland-Controls - Hengelo - 18-04-2024 Naar vacature  

Hou jij ervan om afwisseling te hebben in je werk? Kun jij schakelen tussen diverse werkzaamheden en heb je daarbij nog steeds overzicht en accuratesse? Ben jij die duizendpoot die alles glad strijkt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat zijn je verantwoordelijkheden?

  • Verzorgen algemene administratie
  • Personeelsadministratie, ook voor buitenlandse autoriteiten
  • Bijhouden en regelen van opleidingen
  • Recruitment administratie
  • Verzorgen van de salarisadministratie i.s.m. administratiekantoor
  • Ontvangen gasten en zorgdragen voor beantwoording van de telefoon
  • Verzorgen secretariële werkzaamheden ter ondersteuning van het team (agendabeheer, notulen, boeken van reizen etc.)

Deze functie vereist van jou:

  • Minimaal een MBO 4 werk en denk niveau richting financieel administratief eventueel met aanvullende relevante cursussen
  • Kennis en ervaring met ERP systemen en MS Office
  • Zelfstandigheid
  • Nauwkeurig
  • Flexibiliteit
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Kennis van regelgeving betreffende internationale werkzaamheden is een pré

Wat bieden wij jou?

  • Een functie met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Salarisindicatie: €2.400 – €3.500 bruto per maand (o.b.v. 38 uur) , afhankelijk van kennis en ervaring
  • CAO voor het Metaalbewerkingsbedrijf
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 38 uur (fulltime)
  • Mogelijkheid tot opbouw max. 13 ADV dagen per jaar
  • Mogelijkheden tot betaalde opleidingen en cursussen
  • Flexibele werktijden

Wil jij deel uitmaken van ons dynamische team bij Holland Controls?

Ben jij klaar om je talenten in te zetten in een innovatieve en stimulerende werkomgeving? Bij Holland Controls zijn we altijd op zoek naar getalenteerde individuen die ons team willen versterken.

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Holland-Controls
Meer Office Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Office Manager

Project Manager

Kendrion NV - Enschede
Background & Role At 3T we have a challenging position as Project Manager, specially designed for professionals like you. As a Project Manager at 3T, you play a crucial role in connecting customers and engineers. You'll
- Volledige vacature bekijken

Area Sales Manager Benelux

Pentair - Enschede
Description :Area Sales Manager Benelux – Enschede, the NetherlandsPentair is a large U.S. multinational organization currently looking to hire an experienced Area Sales Manager to join our European Food & Beverage team.
- Volledige vacature bekijken

Customer Success Manager

HSD Campus - Enschede
You like helping customers to use our identity verification software in the best way possible, maintaining a long-term relationship. You are fascinated by the challenges of software as a service, mobile and security.
- Volledige vacature bekijken

Credit Risk Audit Manager Salary indication 5,996 EUR

ING Netherlands - Deventer
The Corporate Audit Services (CAS) department conducts and coordinates operational audits across the bank with a specialist team set up for the area of Credit Risk Management. As part of this team, a Credit Risk (Senior)
- Volledige vacature bekijken