Inloggen - Registreer  

Assistent service manager Kia en Ford

Wensink Automotive - Almere
Assistent service manager Kia en Ford AlmereAssistent servicemanager Kia en Ford AlmereBen jij een Assistent Servicemanager waarbij je jouw people-skills kan combineren met leidinggeven en techniek? Bij Wensink draait veel
- Volledige vacature bekijken

Terug

Manager Service & Onderhoud

Q-logic - Rijsenhout - 22-04-2024 Naar vacature  

Automatic Signal werkt al decennialang als technisch beveiligingsbedrijf in Nederland. Veel van de beveiligingscomponenten die tegenwoordig worden gebruikt, zijn ooit door de oprichter uitgevonden. Opdrachtgevers zijn vaak ook al jarenlang klant. Dat komt omdat wij service en maatwerk op de eerste plaats zetten en net zo lang doorgaan tot het project goed functioneert en de klant tevreden is. Wij beseffen elke dag weer welke risico’s onze opdrachtgevers lopen en wij doen er alles aan om hen daartegen te beschermen.

Bij Automatic Signal wordt het bedrijfsprincipe SAVE gehanteerd. Dat betekent dat al onze 75 medewerkers 5***** Service leveren, Ambitieus en Vakkundig zijn en Eigen verantwoordelijkheid nemen in het uitvoeren van werkzaamheden en bij het onderhouden van contacten met zowel klanten als collega’s.

Functieomschrijving

Als Manager Service & Onderhoud geef je leiding aan het team dat verantwoordelijk is voor service en onderhoud. De strategische bedrijfsdoelstellingen vertaal je door naar de dagdagelijkse activiteiten waarbij je taken en verantwoordelijkheden weet te delegeren en zelf ook de nodige taken oppakt. Tegelijkertijd houd je je bezig met strategische veranderprocessen om de dienstverlening verder te verbeteren.

Je begeleidt en coacht het team bij de werkzaamheden, neemt het voortouw om prioriteiten te stellen en stemt de voortgang af met het team en overige afdelingen. Je rapporteert direct aan de Algemeen Directeur.

Je bent verantwoordelijk voor de service- en onderhoudswerkzaamheden van de hoogwaardige beveiligingsinstallaties die we bij onze klanten plaatsen. Omdat de techniek niet stil staat en de invloed van IT op de installaties steeds groter wordt, is het jouw uitdaging om het team te begeleiden bij het verder ontwikkelen van hun persoonlijke- en technische kennis. Heb je kennis en ervaring binnen een IT-gerelateerde omgeving, dan is dat zeker van toegevoegde waarde om de huidige en toekomstige technische uitdagingen voor te blijven en het team daarin mee te nemen.

Team Service & Onderhoud bestaat uit ca. 17 fte’s. Dit zijn de technici, de servicecoördinatoren en de support engineers. Technici werken op locatie bij de klant en ook via remote verbinding met de klantsystemen op kantoor.

Het gaat erom dat je team efficiënt werkt, resultaten boekt, kwaliteits- en klantgericht is en vooral dat er met plezier wordt gewerkt!

Functie-eisen

  • Hbo werk- en denkniveau met opleiding in de richting van beveiligingstechniek, elektrotechniek, technische bedrijfskunde of IT- gerelateerd;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare managementervaring, bij voorkeur met het leidinggeven in een projectenorganisatie aan technisch specialisten;
  • Je wordt herkend als de verbindende schakel tussen mensen op individueel en groepsniveau, maar ook tussen operatie en strategie;
  • Je neemt besluiten op basis van de aanwezige technische kennis in je team en je stuurt op output en resultaten;
  • Van nature ben je een leider. Je staat open voor feedback, geeft vertrouwen binnen een veilige omgeving en durft ook duidelijk te zijn door, wanneer nodig, ook hard op de feiten te sturen;
  • Jouw energieke en ondernemende houding met oog voor lange-termijnrelaties inspireert anderen;
  • Je bent in staat om het hoge niveau van vakmanschap op peil te houden én in balans te laten zijn met efficiencywensen;
  • Samenwerken, vertrouwen, resultaatgerichtheid, gericht op ontwikkeling en slim, doelgericht en projectmatig zijn trefwoorden die op jou van toepassing zijn;
  • Je woon niet te ver van Rijsenhout.

Arbeidsvoorwaarden

  • Aantrekkelijk salaris, afhankelijk van kennis en ervaring (€75K – 90K);
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van opleidingen en cursussen;
  • Een prettige werkplek en de faciliteiten die je nodig hebt om je werk te kunnen doen, zoals een laptop, telefoon en auto;
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis en een degelijk pensioen plan;
  • Een fijne, informele en collegiale cultuur;
  • Een omgeving waar wordt gewerkt met de meest geavanceerde beveiligingstechnieken, bij vaak heel bijzondere klanten.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Q-logic

Gerelateerde vacatures aan Manager Service & Onderhoud

Operationeel Coördinator voor een service team

CareerValue B.V. - Aalsmeer
De Functie: In deze functie werk je nauw samen met de Service Manager en ben je verantwoordelijk voor een team +/- 40 medewerkers. Dit zijn veelal Service Engineers, en samen met dit team zorg je voor de betrouwbaarheid van
- Volledige vacature bekijken

Facility Engineer

Magnify People - Almere
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een nieuwe Technische Facility Engineer. De Facility Engineer is verantwoordelijk voor het onderhoud en de technische werking van alle mechanische, elektrische en security systemen
- Volledige vacature bekijken

Werkvoorbereider service onderhoud

Eminent Groep - Naarden
Voor een aannemer gespecialiseerd in woningonderhoud zijn we op zoek naar een werkorganisator. Deze rol omvat het beheer van projecten, variërend van dagelijks/reparatieonderhoud tot mutatieonderhoud aan woningen. Als de
- Volledige vacature bekijken

Werkvoorbereider service onderhoud

Eminent Groep - Naarden
Voor een aannemer gespecialiseerd in woningonderhoud zijn we op zoek naar een werkorganisator. Deze rol omvat het beheer van projecten, variërend van dagelijks/reparatieonderhoud tot mutatieonderhoud aan woningen. Als de
- Volledige vacature bekijken