Inloggen - Registreer  

Manager Supply Chain Planning

Arla Foods Netherlands & Belgium - Nijkerk
Dit zijn je werkzaamheden als manager supply chain planning Eindverantwoordelijk voor resultaatgebieden leverbetrouwbaarheid & obsoletes/waste Verantwoordelijk voor Supply Planning (korte tot middellange termijn) Leiden,
- Volledige vacature bekijken

Terug

Bezoek Community Manager

Visma Raet - Amersfoort - 08-03-2024 Naar vacature  

Heb jij passie voor het bouwen en onderhouden van een sterke community en wil je de drijvende kracht zijn achter het versterken van onze community? Heb je affiniteit met de technologie en/of HR & Payroll? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons dynamische team bij Visma | Raet! 

Zo bouw je met ons mee als Community Manager

Als Community Manager in de tech industrie speel je een essentiële rol bij het opbouwen, beheren en laten groeien van een sterke community rondom onze HR- & Payroll software Youforce en onze services. Je bent een bruggenbouwer tussen onze software en klanten op de Visma | Raet Community, waarbij jij zorgt voor een positieve en boeiende interactie tussen beide partijen


Door het faciliteren van informatie, het bieden van ondersteuning en het stimuleren van interactie, help je niet alleen bij het vergroten van het succes van Youforce, maar ook bij het creëren van waardevolle oplossingen in de dagelijkse praktijk voor onze klanten. Zo is onze community immers het platform waar

k
lanten informatie zoeken, artikelen lezen, berichten posten en van elkaar leren. 
Als Community Manager wordt je onderdeel van het Marketing Team waar je met zes andere collega’s werkt aan de mooiste contentprojecten om te delen op de community.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Community Manager?

Groei

:
Jij weet onze community te laten groeien en deze efficiënt in te richten voor onze leden.

Community Engagement


:
Door jouw betrokkenheid stimuleer je de interactie op de community met diverse online activiteiten. 

Branding Youforce:

Je vergroot de zichtbaarheid van Youforce op de community en daarmee versterk je ook de reputatie van onze software.

Support Services


:
Samen met het Service Center bied je ondersteuning, beantwoord je vragen en los je de uitdagingen van klanten op.

Feedbackverzameling:

Vanuit de community verzamel je feedback en suggesties om producten en diensten verder te optimaliseren en aan te laten sluiten bij de behoeften van gebruikers.

Contentcreatie:

In samenwerking met verschillende interne stakeholders produceer je relevante en waardevolle content, zoals blogposts en tutorials, om leden te informeren en inspireren. 

Strategieontwikkeling

:
Je ontwikkelt een communicatie management strategie die gericht is op het bereiken van de gestelde doelen en het bevorderen van een positieve community-ervaring door leden.

Ambassadeur:

Als ware Youforce ambassadeur bouw je sterke relaties op met community-leden en promoot je het merk Youforce.

Analyse en rapportage


:
Je monitort de community-activiteiten, analyseert gegevens en stelt rapportages op om inzicht te krijgen in de prestaties van de community en om deze verder te optimaliseren.

Dit heb je ervoor nodig en breng je mee

Als Community Manager beschik je over uitstekend ontwikkelde communicatieve, commerciële en sociale vaardigheden. Daarnaast ben je een natuurlijke verbinder en zoek je actief naar mogelijkheden om de klantbeleving alsmaar te verbeteren. Dit doe je onder meer door goed te luisteren naar de behoeften en zorgen van onze klanten en hier correct op te reageren. Probleemoplossend vermogen en klantgerichtheid zijn jou dan ook niet vreemd. Verder ben je positief ingesteld, creatief, energiek, conceptueel sterk, werk je systematisch en beschik je over overtuigingskracht. 

Daarnaast beschik je over:
Hbo+ werk- en denkniveau;
+/- 3 jaar relevante werkervaring;
Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord als geschrift (Nederland en Engels);
Ervaring met community management platforms en tools;
Affiniteit met de tech-industrie en bijbehorende trends;
Analytische vaardigheden voor het interpreteren van gegevens en statistieken;
Projectmanagement Vaardigheden voor het plannen en organiseren van activiteiten en online evenementen met relevante stakeholders.

Wat je ziet en wat je krijgt

Je krijgt de kans om een belangrijke rol te zijn in het succes van Visma | Raet en de tevredenheid van ons klanten en medewerkers. Ook draag je bij aan het verbeteren van de huidige processen en zorgt hiermee dat we effectief blijven opereren. Ook jouw persoonlijke ontwikkeling is hierin belangrijk. Daarom bieden we je de mogelijkheid om jezelf verder te ontplooien. 

Wat je van ons kan verwachten

Bij Visma | Raet werken we met professionele, gedreven en leuke collega’s van alle leeftijden en ervaringsniveaus. Binnen Visma | Raet werken we gedeeltelijk vanuit huis. Wanneer je vanuit kantoor werkt, is dat op ons hoofdkantoor in Amersfoort met zo’n 400 andere collega’s. Verder kan je verwachten: 

Een rol met impact in een internationaal werkende, snel veranderende organisatie; 
Volop kansen om te groeien, zowel op professioneel als persoonlijk vlak door middel van kennissessies;
Een uitstekend bruto salaris tot €5.000 (o.b.v. fulltime), afgestemd op je ervaring; 
Een parttime dienstverband; 24 tot 32 uur; 
Een interessante bonusregeling van 10 % ; 
28 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een gratis doorlopende reis-en annuleringsverzekering voor het hele gezin; 
Een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag;
Laptop en telefoon van de zaak; 
Standplaats Amersfoort, goed bereikbaar met de auto en het ov; 
De mogelijkheid om flexibel en thuis te werken; 
Interessante vitaliteitsprogramma’s waarbij je tijd besteedt aan je eigen vitaliteit en welzijn plus een a.s.r. vitality abonnement; 
Een open en fijne cultuur met veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatief;
Grote kansen op succes bij een marktleider;
Een goede thuiswerkregeling en thuiswerkvergoeding om jouw werkplek mee in te richten. 

Wie zijn wij? 

Binnen Visma | Raet maken we impact. Wat hebben organisaties binnen de publieke sector met elkaar gemeen? De kans is groot dat ze onze HR-oplossingen gebruiken. Visma | Raet is namelijk hofleverancier van software die het leven van HR-professionals makkelijker en leuker maakt. We helpen organisaties en medewerkers blij te maken. Zo ontvangen miljoenen medewerkers hun salaris dankzij onze payroll engine en voorspellen onze business intelligence oplossingen steeds beter hoe in-, uit- en doorstroomprocessen zich ontwikkelen. Maak deel uit van ons team en help mee om de interactie tussen organisaties, medewerkers en onze softwares te optimaliseren!

Direct solliciteren en meer weten? 

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Visma Raet
Meer Bezoek Community Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Bezoek Community Manager

Business Development Manager

Kamphorst Flex BV - Barneveld
Bedrijfsprofiel Wil je graag meer weten over deze vacature van onze opdrachtgever in Barneveld? Neem dan contact op met onze vestiging in Nijkerk via 033-451 95 67 of nijkerk@kamphorstpersoneel.nl. Onze adviseurs vertellen
- Volledige vacature bekijken

Business Development Manager

Kamphorst Flex BV - Barneveld
Bedrijfsprofiel Wil je graag meer weten over deze vacature van onze opdrachtgever in Barneveld? Neem dan contact op met onze vestiging in Nijkerk via 033-451 95 67 of nijkerk@kamphorstpersoneel.nl. Onze adviseurs vertellen
- Volledige vacature bekijken

Accountmanager GWW

remember tomorrow - Barneveld
Je begint de dag met een lekker kop koffie en je bekijkt wat je vandaag gaat doen. Je zal toekomstige bewoners van een huis die vragen hebben over de beschoeiing aan het water, uitleggen wat de oplossingen hier voor zijn.
- Volledige vacature bekijken

Verzorgende 3 IG in o.a. Psychogeriatrie

Zorgwerk - Zeewolde
Sinds 1997 bemiddelt Zorgwerk uitzendmedewerkers en zzp'ers in de zorg, onderwijs, het sociaal domein en kinderopvang. Wij zijn er voor professionals op alle niveaus, variërend van gastvrouwen/-heren, schoonmaakmedewerkers,
- Volledige vacature bekijken