Inloggen - Registreer  

docent Frans 2e grds

A. Roland Holst College - Hilversum
Het A. Roland Holst College zoekt een docent Frans voor ongeveer 10 - 15 lessen Frans binnen de mavo en onderbouw havo/vwo van onze Dalton afdeling. We zijn bij voorkeur op zoek naar een docent met affiniteit met
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Docent wiskunde 2e grds Tijdelijk met uitzicht op vast

Vacatures in het onderwijs - Hilversum - 08-05-2024 Naar vacature  

A. Roland Holst College

  • ongeveer 15 - 24 lessen wiskunde
FTE: 0,6 – 1 fte
Salarisschaal: Tijdelijk met uitzicht op vast
Voor het A. Roland Holst College zijn wij op zoek naar een docent wiskunde voor lesuren wiskunde binnen de onderbouw van onze mavo/havo/vwo afdelingen. Het ARHC heeft voor schooljaar 2024 2025 ongeveer 1 fte vacatureruimte binnen het 1e graads gebied en 1 fte vacatureruimte binnen het 2e graads gebied. Er zijn dus meerdere mogelijkheden als het gaat om de grootte van de aanstelling en de invulling van de lesuren. 

Werken op het ARHC – dalton

Als docent op het A. Roland Holst College ben je nauw betrokken bij de leerlingen en de school. Je werkt in een onderwijskundig team dat meerdere jaren lesgeeft aan dezelfde groep leerlingen. Hierdoor leer je de leerlingen goed kennen. Meestal ben je naast docent ook mentor en/of coach. 

Samen met collega’s werk je continu aan beter onderwijs. In teamverband gaat het om het welzijn van de leerlingen en onderwijsontwikkeling in het algemeen; in sectieverband om de leerinhoud op vakniveau. Daarnaast ben je meestal lid van een of meer specifieke werkgroepen.

Ons Dalton onderwijs:

Persoonlijk leren. 

Leren is een persoonlijk proces, leerlingen hebben uiteenlopende talenten en ondersteuningsbehoeften. Daarom differentiëren we en creëren we bij het ARHC mogelijkheden om maatwerk te leveren, de zelfstandigheid te vergroten en elk talent aan te spreken.

Actieve werkhouding. 

Leren is een actief proces, waarin leerlingen zich met aandacht en plezier ontwikkelen op weg naar hun diploma. Daarom gebruiken we bij ARHC motiverende, activerende en uitdagende werkvormen om de leerdoelen te bereiken en stimuleren we een actieve werkhouding bij leerlingen. 

Leren als een sociaal proces

. Leren is een sociaal proces, waarin de persoonsvorming van onze leerlingen vorm krijgt. Daarom richten we ons bij ARHC ook op vruchtbare samenwerking, groeiende verantwoordelijkheid voor de leerling, de ander en de wereld.

Deze uitgangspunten vormen de kern van ons onderwijs en ons perspectief op het best mogelijke onderwijs.

Het A. Roland Holst College verwacht dat je:

  • een actieve en constructieve houding hebt ten opzichte van onze visie en onderwijsconcepten
  • leerlingen de ruimte geeft om zich te ontplooien
  • bijdraagt aan een positief en veilig leerklimaat
  • lessen geeft die aansluiten bij de leefwereld van de leerlingen en de actualiteit
  • de ‘vijf rollen van de docent’ kunt toepassen
  • vertrouwd bent met 21e-eeuwse vaardigheden
  • ICT in de lessen kunt implementeren
  • een goede mentor kunt zijn
  • jezelf blijft professionaliseren
  • bijdraagt aan de ontwikkeling van de schoolcultuur
Salariëring is op basis van kennis en ervaring in schaal LB/ LC van de cao vo.
 

Over deze werkgever

Het A. Roland Holst College is een middelgrote, algemeen bijzondere school voor mavo, havo, vwo, QUEST’21 en Talent. Onze leerlingen krijgen les in twee sfeervolle monumentale gebouwen aan de rand van Hilversum. Wat onze prioriteiten zijn, blijkt uit onze missie: “We vinden het belangrijk dat onze leerlingen een 10 halen. Nog belangrijker vinden we het dat onze leerlingen zich een 10 voelen!”

We richten ons onderwijs op de vijf dalton kernwaarden:
Samenwerking, reflectie, efficiëntie, vrijheid/verantwoordelijkheid, zelfstandigheid. We willen leerlingen hiermee met ons onderwijs opleiden voor succes in opleiding en het verdere maatschappelijke leven. De grote betrokkenheid van onze docenten maakt dat leerlingen zich kunnen ontplooien en optimaal kunnen presteren. We ontwikkelen eigen onderwijsconcepten, zoals QUEST en Talent, en bieden nieuwe vakken aan, waaronder Big History en Technologie en Toepassing. Door steeds te blijven verbeteren, houden we ons onderwijs actueel. Vakinhoudelijk goed onderlegd en voorzien van de 21e-eeuwse vaardigheden gaan onze leerlingen hun vervolgopleiding tegemoet.

Het A. Roland Holst College maakt deel uit van de Gooise Scholen Federatie. Deze scholengroep hecht veel waarde aan professionele ontwikkeling. Er is bijvoorbeeld een eigen GSF Academie en een tweejaarlijkse onderwijsconferentie. Alle GSF-scholen zijn gecertificeerd als opleidingsschool.

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Vacatures in het onderwijs

Gerelateerde vacatures aan Docent wiskunde 2e grds Tijdelijk met uitzicht op vast

docent Frans 2e grds

A. Roland Holst College - Hilversum
Het A. Roland Holst College zoekt een docent Frans voor ongeveer 10 - 15 lessen Frans binnen de mavo en onderbouw havo/vwo van onze Dalton afdeling. We zijn bij voorkeur op zoek naar een docent met affiniteit met
- Volledige vacature bekijken

Docent Wiskunde 2e graad

Don Bosco College - Volendam
Functie Omschrijving Don Bosco College heeft met ingang van het nieuwe schooljaar 2024/2025 een vacature voor Docent Wiskunde, 2e graad. (0,6466 fte). Naar wie zijn wij op zoek? Je weet de lesstof goed over te brengen en je
- Volledige vacature bekijken

Docent Wiskunde 2e graad

Don Bosco College - Volendam
Functie Omschrijving Don Bosco College heeft met ingang van het nieuwe schooljaar 2024/2025 een vacature voor Docent Wiskunde, 2e graad. (0,6466 fte). Naar wie zijn wij op zoek? Je weet de lesstof goed over te brengen en je
- Volledige vacature bekijken

Docent Wiskunde 2e graad

Don Bosco College - Volendam
Functie Omschrijving Don Bosco College heeft met ingang van het nieuwe schooljaar 2024/2025 een vacature voor Docent Wiskunde, 2e graad. (0,6466 fte). Naar wie zijn wij op zoek? Je weet de lesstof goed over te brengen en je
- Volledige vacature bekijken