Inloggen - Registreer  

Klantcontact medewerker transactie onderzoek

Randstad Nederland - Eindhoven
Je krijgt een dossier binnen waarbij een klant euro naar een rekeningnummer in Rusland heeft overgeboekt. De analist heeft alreeds onderzoek verricht, maar kampt nog met verschillende vragen over de transactie. Tijd om dit
- Volledige vacature bekijken

Terug

Klantcontactmedewerker

Altide - Veldhoven - 19-11-2023 Naar vacature  

Veldhoven en Varsseveld
Regio
Noord-Brabant en Gelderland
Arbeidscontract
28 - 36 uren per week
Per
direct
Heb jij hart voor de zorg en ben je graag onderdeel van een innovatieve zorgorganisatie? Ben je communicatief vaardig, houd je van afwisseling én wil je een baan die je goed kunt combineren met je gezin, vrienden en familie? Dan ben jij degene die we zoeken. Want wij zijn op zoek naar een klantgerichte supportmedewerker die de inzet van digitale zorgmiddelen bij cliënten thuis van a tot z begeleidt.

Wat ga je doen?
Onze collega's van het supportteam zetten zich in om cliënten, familie, zorgmedewerkers en installateurs te ondersteunen bij het regelen van allerlei digitale zorgmiddelen bij de cliënt thuis. De meest voorkomende is persoonsalarmering, maar ook medicijndispensers, sensoren en woningtoegang vormen een belangrijk onderdeel van je werk. Als medewerker binnen dit team beantwoord je vragen aan bijvoorbeeld de telefoon, in het systeem voer je de gegevens in en als er problemen zijn dan los je deze op. Je zorgt ervoor dat het persoonsalarm of ander zorgmiddel bij de zorgvrager wordt geïnstalleerd, goed werkt en dat de administratie op orde is. Door jouw nauwkeurige werkwijze ontlast je zorgprofessional bij de cliënt thuis en kan je collega-meldbankmedewerker de hulpbehoevende zorgvrager goed en snel helpen.

  • Je adviseert over de inzet van persoonsalarmering en digitale zorgmiddelen. Vervolgens verwerk je de aanvraag en voert de gegevens zorgvuldig in in het systeem. Vragen over verzekeringen en de werking van een persoonsalarm weet jij te beantwoorden. Je hebt dagelijks per telefoon, mail en post contact met zorgvragers, hun familie, mantelzorgers en zorgprofessionals. Dit doe je allemaal aan de hand van protocollen en procedures.
  • Jij verzorgt het complete traject: van advies en aanvraag, het invoeren van de order, hulp bij service en onderhoud, het helpen van onze servicepartners bij het op afstand in gebruik nemen van de apparatuur, wijzigen van gegevens en vragen beantwoorden over facturen of afsluitingen.
  • Bij storingen en andere technische meldingen weet jij precies welke acties je moet nemen. Ook de wijkverpleegkundige of het technisch beheer van de installateur kan jou altijd bereiken.
  • Je bent betrokken bij Altide en daarom kritisch op je werkomgeving. Wat kan anders of beter? Je draagt actief bij aan het veranderen van protocollen of werkwijzen door voorstellen tot verbetering te doen. Dit kan ook doordat je meedoet in een werkgroep. Bijvoorbeeld om het proces van weborders te verbeteren, koppelingen tussen systemen verbeteren etc.
  • Als je goed bent ingewerkt en klaar bent voor een volgende stap, kun je ook (kleine) projecten gaan begeleiden. Denk aan de begeleiding van een project specifiek bij een van onze klanten.
  • Mochten er veel alarmmeldingen binnenkomen, dan ben je bereid bij te springen bij de collega’s die de alarmen afhandelen.
Wie ben jij?
  • Je bent communicatief sterk en werkt klantgericht.
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding niveau 4 én ervaring met klantcontact en administratie.
  • De zorg spreekt je aan en digitalisering van zorg vind je interessant.
  • Je weet alles van persoonsalarmering en digitale zorgmiddelen (of wilt het graag leren).
  • Het werken met verschillende ICT-systemen schrikt jou niet af en je kunt snel schakelen. Je bent een echte multitasker.
  • Je kunt goed luisteren en doorvragen. Zo weet je de (hulp)vraag goed in te schatten en kun je mensen vanuit jouw overtuigingskracht en vriendelijkheid adviseren en verder helpen.
  • In drukke periodes houd jij het hoofd koel.
  • Je spreekt en schrijft duidelijk en goed Nederlands. Als je ook het Engels goed beheerst, is dat mooi meegenomen.
  • Optimistisch, eenvoud, verbindend en vernieuwend: dat zijn onze kernwaarden. Herken jij je hierin? De kernwaarden geven aan wie we zijn als organisatie, hoe we omgaan met onze opdrachtgevers, cliënten en met elkaar als collega’s.
  • Bij indiensttreding kun je ons een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) overhandigen.
  • En niet onbelangrijk: je hebt humor :-)
 
Wat bieden wij jou?
  • Een gezellige, sfeervolle werkplek met elke dag vers fruit, lekkere koffie en een rijke variatie aan thee.
  • Een arbeidscontract voor een jaar. Als het werken bij ons je goed bevalt, dan is de kans groot dat we je na het eerste jaar een vast contract geven.
  • De functie is voor minimaal 28 uur per week, het precieze aantal uren bepalen we samen. Daarvoor kijken we naar de planning van je collega's in het team en wat voor jou handig is met het werk van je eventuele partner en opvang voor je kinderen.
  • Je werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdagochtend van 8.00 tot 12.00 uur. Op termijn ook op zaterdagmiddag en doordeweekse avonden. Wat heel fijn is dat je vanuit huis kunt werken. Je werkdagen en -tijden bepalen we samen, want een goede balans tussen je werk en privé vinden we belangrijk. Zodat je je baan goed kunt combineren met tijd voor je familie, vrienden en vriendinnen, je hobby's en je drukke gezinsleven.
  • Salaris FWG35 (€2.3299,49-€3.256,10 o.b.v. een 36-urige werkweek.
  • Een team van deskundige en leuke collega’s binnen een maatschappelijk betrokken en innovatieve organisatie. Je werkt in een team van vijftien met gezellige collega's, verdeeld over onze locaties in Beilen, Varsseveld en Veldhoven. Fysiek zit je dus niet altijd bij elkaar, maar met elkaar vormen jullie echt een team. Je collega's kun je altijd vragen om hulp of advies.
  • Je krijgt de kans om jouw talenten en vaardigheden optimaal te benutten en te blijven leren en ontwikkelen via trainingen en (bij)scholingen, onder andere via het gevarieerde online aanbod van GoodHabitz. 
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Pensioenopbouw bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Een laptop van de zaak, met prima thuiswerkfaciliteiten.
  • Gratis lidmaatschap van Espria Ledenvereniging: cadeautje bij je aanstelling!
  • Fit en gezond blijven vinden we heel belangrijk. Daarom kun je binnen Espria gebruik maken van een meer dan compleet aanbod op het gebied van vitaliteit. Vaak gratis of anders met korting.
‘In mijn werk hou ik van de afwisseling tussen het klantcontact en administratief werk. Zo is elke dag anders en is er altijd een uitdaging. Dat ik met één telefoontje de hulp kan bieden en wat kan betekenen voor de mensen aan de andere kant van de lijn is heel fijn. In mijn functie op de administratie zijn klanten heel dankbaar en kan ik echt zaken voor ze regelen. Die betrokkenheid zie ik bij alle collega’s terug.’

Auteur:
Riëlle

Functie:
Klantcontactmedewerker persoonsalarmering
frm: Reageer hier op de vacature van Klantcontactmedewerker
Geïnteresseerd? Reageer op een manier die bij jou past! Dat kan door hieronder je gegevens in te vullen of door te appen naar Marjo Zwakenberg, adviseur Mens & Werk: 06 83 63 24 79. Of stuur je brief, CV of een leuke video naar ons toe via de uploadknop hieronder. 

Meer weten over deze functie? Mail dan naar Babet Markerink, recruiter a.i.:
b.markerink@altide.nl

(doc, docx, gdoc, gif, jpeg, jpg, odt, pdf, png, pptx, ppt, rtf, txt, csv, xls, xlsx, mp4, mov)
Mogen wij jouw sollicitatiegegevens een jaar bewaren in plaats van de gebruikelijke termijn van 4 weken na sluiting van de sollicitatieprocedure? Dan kunnen wij jou benaderen voor een nieuwe of andere passende vacature.

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Altide
Meer Klantcontactmedewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan Klantcontactmedewerker

Klantcontact medewerker transactie onderzoek

Randstad Nederland - Eindhoven
Je krijgt een dossier binnen waarbij een klant euro naar een rekeningnummer in Rusland heeft overgeboekt. De analist heeft alreeds onderzoek verricht, maar kampt nog met verschillende vragen over de transactie. Tijd om dit
- Volledige vacature bekijken

Klantcontact medewerker transactie onderzoek

Randstad Nederland - Eindhoven
Je krijgt een dossier binnen waarbij een klant euro naar een rekeningnummer in Rusland heeft overgeboekt. De analist heeft alreeds onderzoek verricht, maar kampt nog met verschillende vragen over de transactie. Tijd om dit
- Volledige vacature bekijken

Klantcontact medewerker transactie onderzoek

Randstad Nederland - Eindhoven
Je krijgt een dossier binnen waarbij een klant euro naar een rekeningnummer in Rusland heeft overgeboekt. De analist heeft alreeds onderzoek verricht, maar kampt nog met verschillende vragen over de transactie. Tijd om dit
- Volledige vacature bekijken

Klantcontact medewerker transactie onderzoek

Randstad Nederland - Eindhoven
Je krijgt een dossier binnen waarbij een klant euro naar een rekeningnummer in Rusland heeft overgeboekt. De analist heeft alreeds onderzoek verricht, maar kampt nog met verschillende vragen over de transactie. Tijd om dit
- Volledige vacature bekijken