Inloggen - Registreer  

It Servicedesk Medewerker

Lemontree - Amsterdam
Lemontree is op zoek naar Servicedesk medewerkers. Wij leggen de lat van onze servicedesk heel erg hoog. Onze klanten waarderen onze dienstverlening met een 9.4. Als jij denkt dit niveau te kunnen evenaren zijn we wellicht
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Medewerker IT Servicedesk

Loyens & Loeff - - Amsterdam - 03-05-2024 Naar vacature  

Ben jij een servicegerichte en proactieve IT-professional met een passie voor het ondersteunen van interne klanten? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team dat zich bezighoudt met het oplossen van (security) incidenten, vragen en verzoeken? Dan is deze vacature iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als Medewerker IT Servicedesk bij Loyens & Loeff ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze interne klanten. Je speelt een cruciale rol in het registreren, oplossen en bewaken van alle IT-gerelateerde meldingen. Daarnaast werk je actief aan het verbeteren van onze dienstverlening door innovatieve oplossingen te verkennen. Je zorgt ervoor dat alle meldingen, of het nu gaat om incidenten, vragen of verzoeken, nauwkeurig worden geregistreerd en tijdig worden afgehandeld.

Je bent verantwoordelijk voor het:

registreren van incidenten en verzoeken in ons ticket systeem (Topdesk);
professioneel afhandelen van vragen en verzoeken via telefoon en e-mail;
actief bewaken van alle openstaande meldingen en gebruikers informeren over de status;
signaleren van problemen en behoeften binnen de organisatie op het gebied van IT;
bijdragen aan de knowledge base en chatbot met nieuwe informatie;
publiceren van IT-nieuwsberichten via interne kanalen;
begeleiden van major incidenten.

Deze vacature is echt iets voor jou, want jij:

beschikt over een afgeronde mbo ICT opleiding niveau 4;
servicegericht is en processen nauwgezet bewaakt;
uitblinkt in het registreren van meldingen;
een sterk analytisch denkvermogen heeft en de juiste vragen durft te stellen;
sterke communicatieve vaardigheden bezit in zowel Nederlands als Engels;
proactief en zelfstandig is, en complexe vraagstukken niet uit de weg gaat;
zowel zelfstandig als in teamverband kan werken;
leergierig is en zich wil blijven ontwikkelen;
minimaal 2 jaar ervaring heeft in een kantooromgeving.

Daarnaast beschik je over de volgende ICT-vaardigheden:

Windows (10, 11);
Microsoft 365 (Teams, Outlook, Word, PowerPoint, Excel, OneDrive, etc.);
basisvaardigheden in Active Directory en Azure;
ervaring met Microsoft Edge en Exchange;
kennis van ITIL 3 of 4 ;
iOS-beheersing;
hardware-expertise (laptop, PC, printers, monitoren, toetsenborden etc.);
basisbegrip van netwerken.

Wie zijn wij?

Loyens & Loeff biedt als One Firm: Law & Tax unieke ondersteuning aan (inter)nationale ondernemingen, financiële instellingen, investeerders en vermogenden. Ruim duizend advocaten, fiscalisten en notarissen werken samen aan slimme en efficiënte oplossingen naar Nederlands, Belgisch, Luxemburgs en Zwitsers recht. Vanuit onze thuismarkten en Londen, New York, Parijs en Tokio hebben wij bijzondere aandacht voor Private Equity & Funds, Real Estate, Life Sciences & Healthcare en Energy & Infrastructure. Wij streven naar een diverse en inclusieve organisatie en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn.

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Loyens & Loeff -

Gerelateerde vacatures aan Medewerker IT Servicedesk

Servicedesk Medewerker ICT

igen - Amsterdam
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de IT en heb jij je opleiding in binnen de IT al afgerond? Wil je jezelf nog graag ontwikkelen? Ga dan aan de slag als Servicedesk Medewerker IT bij igen. Check alvast onderstaande
- Volledige vacature bekijken

Skilled Servicedesk Medewerker

linden it - Amsterdam
Functieomschrijving Wat je doet als Skilled Servicedesk MedewerkerWord jij er blij van om anderen te helpen met ICT vragen, aanvragen en issues zodat je collega's weer op weg geholpen worden? Dan zou deze functie iets voor
- Volledige vacature bekijken

(Junior) Ict Servicedesk Medewerker

RAAAK - Amsterdam
Als ICT Helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie voor eerstelijnsvraagstukken op het gebied van IT. Samen met je team werk je proactief aan het voorkomen van IT-gerelateerde problemen en het
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Servicedesk ICT

ARTO Recruitment - Amsterdam
WAT GA JE DOEN?Als Medewerker Servicedesk ICT kom je te werken binnen het IT team, bestaande uit 25 collega’s. Je werkt samen met drie collega's van de servicedesk op het hoofdkantoor in Amsterdam. Samen bouwen jullie
- Volledige vacature bekijken