Inloggen - Registreer  

Customer Success Manager - Benelux

VRP Consulting - Rotterdam
Job Description The Customer Success Manager is responsible for building a relationship with the client, gaining knowledge of their business, and understanding their project goals and objectives. They are focused on ensuring
- Volledige vacature bekijken

Terug

Customer Success Manager

T2s - Ridderkerk - 09-05-2022 Naar vacature  

Customer Success Manager (32 – 40 uur)

Creatief, klantgericht, stressbestendig en resultaatgericht.

Hebben we jou net beschreven? Dan ben je de ideale 

Customer Success Manager

die wij zoeken!
Type 2 Solutions is een
software
bedrijf gespecialiseerd in gegevensuitwisseling en barcode labeling. Wij
versnellen
bedrijfsprocessen.
Voor het aansluiten van nieuwe
klanten
zoeken wij een klant succes manager.

Klant succes manager

Als Customer Succes Manager zorg je voor een soepele aansluiting van nieuwe klanten op het
en de
portal software.
Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject van planning, implementatie tot training van de gebruikers.
Om dit te kunnen doen start je met een interne opleiding.
Bij het uitvoeren van jouw werkzaamheden werk je nauw samen met het Sales team, het supportteam en onze developers.

Groei

Ons doel is te verdubbelen in het aantal klanten, het verbeteren van de omzet en het behouden van de klanttevredenheid. Wil jij hieraan bijdragen?

Tevreden klanten

Als Customer Success Manager draag jij zorg voor tevreden klanten.

Dit doe je door middel van:
  • een grote glimlach,
  • het leveren van excellente service & support,
  • het delen van kennis,
  • verzorgen van (online) trainingen,
  • en door het mede optimaliseren van onze software.
Jij gaat bij alles wat je doet voor een 10+.
Je houdt kansen en veranderingen nauwgezet in de gaten bij klanten en weet exact hoe je klanten tevreden kan stellen.

Je werkzaamheden in het kort: 

  • Afspraken maken met klanten.
  • Implementatie van software.
  • Verzorgen van gebruikerstrainingen.
  • Excellente service & support leveren.
  • Up-to-date houden van productkennis.
  • In kaart brengen van klantbehoeften en het mede initiëren en uitvoeren van verbeter acties op het gebied van productontwikkeling.

Onze functie-eisen zijn:

  • Een afgeronde HBO of WO-opleiding op het gebied van Business IT & Management, Commerciële Economie, Bedrijfskunde of een vergelijkbare opleiding.
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Ervaring met MS Word, Excel, PowerPoint en het werken met een CRM-systeem.
  • Kennis van een service & support ticket systeem is een pré.
  • Je bent zeer klant- en servicegericht.

Wat we aanbieden

  • Een uitdagende baan in een omgeving waarin je werkt binnen een hecht team. We lunchen gezamenlijk en organiseren minimaal ieder kwartaal gezellige en sportieve activiteiten.
  • Een marktconform salaris (vast en variabel), afhankelijk van je diploma’s, leeftijd, ervaring en het aantal uur dat je werkt €2.200 – €3.000 bruto per maand.
  • 8 % vakantiegeld en een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een bruto pensioenbedrag dat je kunt besteden naar eigen inzicht in een regeling die het best past bij jouw situatie.
  • Een dynamische werkomgeving met flexibele werkuren.
  • 25 dagen betaald verlof.
  • Reiskosten OV volledig vergoed of kilometervergoeding.
  • Laptop en telefoon van de zaak.
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen.

Over Type 2 Solutions

Type 2 Solutions is een software bedrijf gespecialiseerd in
, data integratie,
, EDI,
en GS1. Wij versnellen bedrijfsprocessen.
Onze klanten zijn (wereldwijd) actief in de Levensmiddelenindustrie, Doe-het-zelf, Gezondheidszorg en andere sectoren.
T2S medewerkers zijn ambitieus, innovatief en werken zelfstandig en in teams aan verschillende projecten. Deskundigheid en het realiseren van meetbare resultaten staan centraal.

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van T2s
Meer Customer Success Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Customer Success Manager

Customer Success Manager

Helloprint - Rotterdam
Job descriptionAls Customer Success Manager bij HelloPrint ben jij commercieel verantwoordelijk voor het succes van onze klanten. Jij richt je op klanttevredenheid, uitstekende service en commerciële kansen. Je
- Volledige vacature bekijken

Intern Sales / Customer Success Manager

Helloprint - Rotterdam
Job descriptionIn je Stage voor Sales / Customer Success Manager bij HelloPrint ben je cruciaal voor de tevredenheid van klanten met onze Enterprise printoplossing. Je verbindt klanten met onze duurzame, op maat gemaakte
- Volledige vacature bekijken

Customer Success Manager (Accounting Knowledge Requi...

Silverfin - Gouda
Who we are?Silverfin is a cloud first solution that enables accountants to streamline significant parts of their workload and spend more time on value adding activities.Silverfin solves a very real problem: it automates a
- Volledige vacature bekijken

Account Manager Specialty Fluids & Energy

Eastman - Rotterdam
This is the roleThe Account Manager is responsible for executing our business strategy at the customer level by enabling customer success and optimizing volume, revenue, and value-add growth for Eastman. To effectively
- Volledige vacature bekijken