Inloggen - Registreer  

Office support medewerker Secretaresse

WerkTalent - Waardenburg
Bedrijfsomschrijving Key-Factor is al meer dan 10 jaar de innovatieve specialist in virtuele office support. Dagelijks zetten de medewerkers zich in voor secretariële ondersteuning voor meer dan 60 bedrijven! Het is een
- Volledige vacature bekijken

Terug

Office medewerker Bedrijfsvastgoed

Werken met Passie - Gorinchem - 19-04-2024 Naar vacature  

Full time/ Part time

Plaats/regio

Gorinchem

Salaris

€2500 - €3200

Opleiding

Havo
Kom aan boord bij ons dynamische team in de wereld van bedrijfsvastgoed!
Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol waarin je als office medewerker een centrale rol speelt binnen ons team? Heb je een passie voor vastgoed en een talent voor klantenservice? Dan is dit jouw kans om te schitteren in een inspirerende omgeving, waarbij je een cruciale rol vervult in het succes van ons bedrijf.

Over de functie

Jouw takenpakket is veelzijdig en omvat het opstellen van huur- en koopvoorstellen, het uitwerken van adviezen en het opstellen van opleverrapporten. Met oog voor detail draag je zorg voor zorgvuldige dossiervorming en ben je nauw betrokken bij alle facetten van lopende opdrachten. In onze taxatiepraktijk speel je een cruciale rol door het zorgvuldig voorbereiden van taxatiedossiers en het opstellen van rapporten in concept. Met jouw inzet en expertise draag je bij aan het succes en de kwaliteit van onze dienstverlening.

Wij bieden jou

  • Salaris tussen €2500 en €3200 per maand (o.b.v. 40 uur);
  • Uitstekende secundaire voorwaarden;
  • Een professionele en inspirerende werkomgeving;
  • Ruimte voor eigen initiatief en creativiteit;
  • Een functie voor 32- 40 uur per week.

Dit ben jij

  • Je beschikt over minimaal een havo/vwo niveau scholing;
  • Je bent representatief, proactief en resultaatgericht, en hebt een commerciële en creatieve instelling;
  • Zorgvuldig in je werk, zowel in teamverband als zelfstandig, met uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Prioriteiten stellen en presteren onder druk gaan jou natuurlijk af;
  • Sterk in zakelijke communicatie en bekend met de dynamiek van de bedrijfsmakelaardij;
  • Bij voorkeur woonachtig in Gorinchem of omgeving.

Over het bedrijf

Wij zijn al bijna drie decennia lang een prominente speler in bedrijfsmatig vastgoed, waarbij lokale kennis en betrokkenheid centraal staan. Ons hechte team biedt diverse diensten aan, variërend van verkoop en verhuur tot begeleiding bij nieuwbouwprojecten. In een gezellige en familiale sfeer streven we ernaar om langdurige relaties op te bouwen, elk project met toewijding te benaderen en gepersonaliseerd advies te bieden.

Solliciteren?

Klaar voor een nieuwe uitdaging in de wereld van bedrijfsvastgoed?
Laat je enthousiasme de vrije loop voor deze vacature office medewerker Bedrijfsvastgoed - Gorinchem & Omgeving. Wij willen graag jouw verhaal horen over waarom jij perfect bent voor deze baan.

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Werken met Passie
Meer Office medewerker Bedrijfsvastgoed vacatures

Gerelateerde vacatures aan Office medewerker Bedrijfsvastgoed

Office support medewerker Secretaresse

WerkTalent - Waardenburg
Bedrijfsomschrijving Key-Factor is al meer dan 10 jaar de innovatieve specialist in virtuele office support. Dagelijks zetten de medewerkers zich in voor secretariële ondersteuning voor meer dan 60 bedrijven! Het is een
- Volledige vacature bekijken

Office support medewerker Secretaresse

Werk Talent - Waardenburg
Dit ga je doenJij zorgt ervoor dat de office support van de klanten soepel verloopt! Een greep uit jouw takenpakket:Beheren van de mailbox en telefoon van de bedrijvenKlanten te woord staan Agenda's beheren en afspraken
- Volledige vacature bekijken

Front-office Medewerker

Actief Werkt - Vlissingen
Front-office MedewerkerKlantenserviceVLISSINGEN20 - 36 uren/weekMBO€2404 - €3481 per maand07-05-2024Zoek jij een baan waarin je iets voor mensen kunt betekenen? Krijg jij energie van contact met klanten en heb jij
- Volledige vacature bekijken

Office support medewerker

Arbeidsmakelaar - Waardenburg
Heb jij ervaring als secretaresse of in de klantenservice en zoek jij een afwisselende baan als office supportmedewerker onder kantoortijden voor 16-40 uur per week? Dan zijn wij op zoek naar jou! In de rol van online
- Volledige vacature bekijken