Inloggen - Registreer  

Terug

HR Officemanager

Kov Transport - Roosendaal - 20-04-2023 Naar vacature  

Wij zijn opzoek naar een HR Officemanager. Als officemanager ondersteun je de directie en draag je bij aan het reilen en zeilen van de organisatie. Je hebt een diverse en uitdagende rol, waarin je verantwoordelijk bent voor verschillende aspecten van de bedrijfsvoering. Dit is een nieuwe functie binnen ons bedrijf. 

Taak omschrijving:
  • Uitvoeren van HR-taken, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het bijhouden van personeelsdossiers en het verwerken van salarisadministratie
  • Het verwerken van vakantie/ziektedagen en declaraties
  • Werven van nieuw personeel
  • Het begeleiden van werknemers die "langdurig ziek" zijn 
  • Het vermogen om meerdere taken tegelijk uit te voeren van cmr's tot de koffiemachine. Je zorgt ervoor dat de voorraden goed bijgehouden worden
  • Je regelt de attenties met geboortes, bruiloften, rouwberichten en jubileums
  • Je zorgt ervoor dat het kantoor werkt volgens de Nederlandse wet- en regelgeving.
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van beleid en procedures
  • Een afgeronde Mbo 4/ Hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Office Management of HRM
  • Verder heb jij ook al een aantal jaar ervaring in de HR branche
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
  • Goed gevoel voor humor en positieve instelling
  • Ervaring in de transportsector is een pre
  • 25 uur per week beschikbaar (mogelijk onder schooltijden)
 
Je komt met 12 leuke collega's te werken, op ons kantoor in Roosendaal
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Kov Transport
Meer HR Officemanager vacatures

Gerelateerde vacatures aan HR Officemanager

HR Officemanager

Modoc - Moerdijk
Jij komt het beste tot je recht binnen een functie waarin je veel diverse taken hebt. Als in Moerdijk ben je sterk in organiseren en plannen, maar ben je vooral verantwoordelijk voor HR werkzaamheden. Klinkt dit als iets
- Opslaan

Interim Office Manager

High Quality via Talent - Oud Gastel
Voor onze opdrachtgever, een specialistisch bouwbedrijf en gevestigd in Oud Gastel, zijn wij op zoek naar een Interim Officemanager (freelancer / zzp'er) voor 24 - 32 uur per week. Deze opdracht is ter overbrugging van een
- Opslaan