Inloggen - Registreer  

Engineering Manager SalesForce & Omnichannel

NN - The Hague
Wat ga je doen? In deze uitdagende rol bij Nationale-Nederlanden krijg je de kans om de digitale transformatie van het bedrijf te stimuleren en bij te dragen aan het verbeteren van de klantervaring. Je geeft leiding aan een
- Volledige vacature bekijken

Terug

User Researcher NN C&C

Nn Group - Den Haag - 07-05-2024 Naar vacature  

€ 4.686 - € 6.694

We bieden je

NS Business card, ook privé te gebruiken
13e maand en vakantiegeld
27 vakantiedagen en 1 Diversiteitsdag
Hybride werken

Waarom Nationale-Nederlanden

Support +20 miljoen klanten
Sterk Nederlands merk
Inclusieve werkgever
Werken aan vitaal Nederland

Snel naar:
Ben jij een expert in het begrijpen van klantgedrag? Analyseer en observeer jij als geen ander de behoeften en motivaties van onze klanten? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Als onderdeel van ons team help jij ons om de meest optimale klantreizen te realiseren, waardoor onze klanten zich niet alleen goed, maar geweldig geholpen voelen. Solliciteer nu en maak deel uit van ons succesverhaal!

Stel je vraag aan

Wat ga je doen?

Jij zet de klantervaring centraal zodat we tot de kern van de klantvraag komen. Je voert hiervoor kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeken uit. Denk bijvoorbeeld aan interviews, usabilitytesten, survey, data-analyse en heatmaps. Je bekijkt kritisch welke onderzoekaanpak het beste past bij de vraag die er ligt. Die vraag komt soms vanzelf jouw kant op en in andere gevallen zie je zelf welke vraag aandacht nodig heeft.

Als Customer Experience Researcher zullen jouw werkzaamheden onder andere bestaan uit:
  • Het initiëren van klant- en gebruikersonderzoek om onderliggende kansen of problemen te ontdekken en te prioriteren. Hiervoor maak je heldere onderzoeksvoorstellen, goede testplannen, neem je collega’s mee in uitvoering én resultaten
  • Zelfstandig zowel kwalitatieve als kwantitatieve onderzoeken uitvoeren, waarbij je een kei bent in interviewen. Daarnaast help je collega's bij het (onder begeleiding) uitvoeren van klantonderzoek
  • Samen met de business vul je de visie in om te komen tot volledige digitale customer journeys.
  • Het ophalen van relevante signalen uit klantfeedback en deze actief delen met het team
  • Het overtuigen van stakeholders van het belang van goed onderzoek en ervoor zorgen dat ze écht aan de slag gaan met jouw inzichten en resultaten. Je gaat fungeren als ambassadeur op het gebied van research en het delen van jouw kennis en inspiratie zowel intern als extern. Je bent actief betrokken bij het NN Research Guild om de competentie van onderzoek te verbeteren en te verspreiden

Wat wij jou bieden

NN investeert in een inclusieve, inspirerende werkomgeving en in vaardigheden en competenties voor de toekomst. Daarbij passen arbeidsvoorwaarden die aansluiten bij wat er vandaag nodig is én die rekening houden met de toekomst. Zo bieden we onze medewerkers de mogelijkheid het beste uit zichzelf te halen. Wij bieden jou:

  • Salaris tussen € 4.462 en € 6.375 afhankelijk van jouw kennis en ervaring
  • 13de maand en vakantiegeld, maandelijks uitbetaald bij je salaris
  • 27 vakantiedagen bij een werkweek van 5 dagen en één Diversiteitsdag
  • Een moderne pensioenregeling uitgevoerd door BeFrank
  • Volop training- en opleidingsmogelijkheden
  • NS Business Card 2e klas, waarmee je onbeperkt kunt reizen, ook privé. Reis je liever met eigen vervoer? Declareer dan je kilometers.
  • Thuiswerkvergoedingen voor internet en een goede werkplek
Lees meer

Je eerste week

08:00
12:30
18:00
Maandag
08:00
Op weg naar kantoor
09:00
Een persoonlijk welkom van je manager
11:00
Spullen ophalen bij IT Servicedesk
12:30
Lunch
14:30
Meeting met het team
17:30
Naar huis
Dinsdag
08:00
Richting kantoor
09:30
Onboarding sessie: Welkom bij NN! Met informatie over NN en de values 'care clear & commit'
12:30
Lunch
15:00
IT onboarding sessie
17:30
Naar huis
Woensdag
09:15
Dagstart met het team
10:00
Bij NN werken we hybride, vandaag werk je bijvoorbeeld vanuit huis
12:30
Walking lunch
14:00
Online meetings en mails bijwerken
16:00
Teams afspraak met collega binnen NN Group
Donderdag
08:00
Richting kantoor
09:30
Onboarding sessie vanuit Facility Management en HR
12:30
Lunch op kantoor met collega's
14:00
Online sessie over security binnen NN
17:30
Naar huis
Vrijdag
08:30
Nog een paar mailtjes doorlopen en alle opgedane indrukken verwerken zodat je met een goed gevoel het weekend in gaat.
12:30
Je sluit lekker op tijd af! Bij NN is een standaard werkweek 36-uur

Wat je meebrengt


Met jouw ondernemende en innoverende mindset krijg je dingen voor elkaar. Je hebt een flinke dosis positieve energie. Je hebt ook:
  • Minimaal 5 jaar ervaring met klant- en/of gebruikersonderzoek
  • Een onderzoeksachtergrond in bijvoorbeeld een afgeronde opleiding Psychologie of Human Computer Interactions
  • Een behoorlijke hoeveelheid lef; jij snapt dat je van fouten leert
  • Sterke samenwerkings skills waardoor je onderzoeksinzichten omzet in kansen samen met je opdrachtgever en je team
  • Een enorm inlevingsvermogen waarmee je je steeds focust op wat de klant ervaart, voelt en nodig heeft
  • Ervaring of affiniteit met B2B en zakelijke research is een pre

Je zal samenwerken met

Je werkt nauw samen met de UX Lead binnen jouw domein. Samen zorgen jullie ervoor dat klantgericht werken de norm wordt.
Door de samenwerking met de businessonderdelen en de Research Guild is dit dé omgeving om jezelf uit te dagen, initiatieven te nemen, je steeds verder te ontwikkelen en zo de beste resultaten te bereiken. Je werkt nauw samen met alle UX-designers, maar ook jouw collega researchers denken graag mee over specifieke onderzoeksvraagstukken. Samen tillen we klantervaringen naar een hoger niveau met de klantbehoefte als middelpunt. Wij zorgen dat we bij NN volledig in de belevingswereld van de klant kunnen stappen en maken zo onze dienstverlening persoonlijk en relevant op een makkelijke digitale werkwijze.

Aafke Croockewit

Product Designer
'Op het water kom ik op de beste ideeën.'

Merel Snoeck

Content Marketeer
'Herkenbaar zijn in al je content, dat is de kracht van marketing!'

Sander Roling

Funding Manager
'Net als bij zeilen voel ik me vrij in mijn werk bij NN'

Impressies

Kan ik je ergens mee helpen?

Meryem Findik

Talent Acquisition Specialist HR, FM, MarCom, Customer & Operations
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Nn Group

Gerelateerde vacatures aan User Researcher NN C&C

Engineering Manager Customer & Commerce

NN - The Hague
Wat ga je doen? In this exciting role at Nationale-Nederlanden, you will have the opportunity to drive the company's digital transformation and contribute to enhancing the customer experience. You'll be leading a team of
- Volledige vacature bekijken

Endpoint Management Engineer

NN - The Hague
Wat ga je doen? As an Endpoint management Microsoft engineer at NN, you’ll work in a team of experienced professionals to deliver a trustworthy digital workplace and advanced user experience for our 20,+ colleagues around
- Volledige vacature bekijken

Communications specialist

NN - The Hague
Wat ga je doen? The Communications Specialist is responsible for the following:You translate (together with other advisors) developments concerning themes into integral and impactful communication plans and concrete
- Volledige vacature bekijken

Pricing and Valuation Analyst

NN - The Hague
Wat ga je doen? As a Pricing and Valuation Analyst you will work in an international working environment and will become part of Investment Operations. The team is a responsible for the valuation of financial assets.The team
- Volledige vacature bekijken