Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Specialist Burgerzaken

Gooise Meren - Bussum - 12-04-2024 Naar vacature  

Ben jij een echte specialist op het gebied van Burgerzaken? Ben jij zelfstandig, nauwkeurig en flexibel ingesteld? Kun jij de wet- en regelgeving op het gebied van de BRP, burgerlijke stand, het vreemdelingenrecht en buitenlands recht wel dromen? Dan zoeken we jou!

Als specialist Burgerzaken weet je hoe belangrijk het is om burgers op een correcte wijze van dienst te zijn. Je bent het visitekaartje van de gemeente en tevens de ogen en oren van de organisatie. Er is een toenemende aandacht voor ondermijning en de steeds verdere digitalisering. Gelijktijdig vraagt identiteitsvaststelling, adreskwaliteit en de kwaliteit van de Basisregistratie Personen (BRP) ook meer aandacht. En daar hebben wij jouw expertise bij nodig! Bij de gemeente Gooise Meren werk je in een dynamische, toekomstgerichte organisatie met een grote maatschappelijke betrokkenheid. Een plek waar je jezelf kunt zijn en waar werkplezier veel aandacht krijgt.

Jouw werk

  • Je verzorgt voor inwoners een groot aantal diensten op het gebied van de burgerlijke stand, Internationaal Privaatrecht (IPR) en het Nederlanderschap
  • Je legt persoonslijsten aan in de BRP en muteert verzoeken tot verbetering van de BRP op de persoonslijst

Wie je bent

  • Je toont initiatief, denkt in oplossingen, bent proactief en ondernemend
  • In je team vul je elkaar aan. Er is ruimte, dus pak je kans jezelf te ontwikkelen
  • Je werkt resultaatgericht om de doelen te bereiken
  • Je bent hartelijk en tegelijkertijd duidelijk. Je handelt oprecht en transparant

Wat wij van je vragen

  • Je hebt minimaal mbo4/ hbo denkniveau
  • Je bent in bezit van de diploma’s Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen (NVVB diplomastelsel) of bent bereid deze diploma’s te behalen
  • Gedegen kennis van en ervaring met een gemeentelijke organisatie en de bestuurlijke context

Wat wij je bieden

  • Een jaarcontract voor 32-36 uur per week. Zijn we blij met elkaar? Dan krijg je na dit jaar een vast contract
  • Afhankelijk van je opleiding én werkervaring is je salaris maximaal € 4.244 bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 8, conform de CAO Gemeenten)
  • Reiskostenvergoeding voor auto, fiets of lopen. Reis je met het OV dan krijg je 100% vergoed
  • Een thuiswerkvergoeding van €3,- netto per dag
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) van in totaal 18,65% (inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering) dat je naar eigen keuze kunt inzetten. Zo kun je dit budget maandelijks laten uitbetalen of inzetten voor extra verlof, een sportabonnement of een nieuwe fiets
  • Uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden via onze Gooise Meren Academie

Over Burgerzaken

  • Het team bestaat uit 8 medewerkers en is onderdeel van de afdeling Burgerzaken en Frontoffice;
  • De lijntjes met de leidinggevende zijn kort. Er is oog voor ieders ontwikkeling. Samen met de leidinggevende stel je je eigen doelen. Dit maakt dat jij je werk met trots en plezier kunt blijven doen.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Gooise Meren

Gerelateerde vacatures aan Specialist Burgerzaken

Specialist Burgerzaken

Gemeente Bussum via Talent - Bussum
Specialist Burgerzaken Ben jij een echte specialist op het gebied van Burgerzaken? Ben jij zelfstandig, nauwkeurig en flexibel ingesteld? Kun jij de wet- en regelgeving op het gebied van de BRP, burgerlijke stand, het

Specialist Burgerzaken

Gemeentebanen via Talent - Bussum
Ben jij een echte specialist op het gebied van Burgerzaken? Ben jij zelfstandig, nauwkeurig en flexibel ingesteld? Kun jij de wet- en regelgeving op het gebied van de BRP, burgerlijke stand, het vreemdelingenrecht en

Specialist Burgerzaken

Gemeente Bussum via Talent - Bussum
Specialist Burgerzaken Ben jij een echte specialist op het gebied van Burgerzaken? Ben jij zelfstandig, nauwkeurig en flexibel ingesteld? Kun jij de wet- en regelgeving op het gebied van de BRP, burgerlijke stand, het