Inloggen - Registreer  

Secretaresse en Communicatiemedewerker Parttime

Secretary Plus - Utrecht
Wat je gaat doen Voel jij je thuis in een secretariële rol en vindt jij het leuk om communicatie werkzaamheden op te pakken? Ben jij een zelfstandige Assistant die het overzicht weet te behouden tijdens het managen van
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Communicatiemedewerker

Woonin - via Villamedia - Utrecht - 01-05-2024 Naar vacature  

Schrijf jij graag betekenisvolle verhalen in een zakelijke context? Ben je in staat om een moeilijke boodschap te vertalen naar begrijpelijke en persoonlijke communicatie? En vind je het fijn om met het team mooi content te creëren? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou!

Wat ga je doen?

Als communicatiemedewerker ben je veelzijdig inzetbaar: je draagt bij aan de ontwikkeling van interne en externe communicatiemiddelen en weet content voor sociale media te optimaliseren zodat we onze doelgroep écht bereiken. Je bent veelzijdig inzetbaar: teksten schrijven op B1-niveau, flyers maken voor huurders, een Linked-In post over een nieuwbouwproject tot aanpassingen op ons intranet – jij draait je hand er niet voor om! Je bent stressbestendig en een kei in het plannen en uitvoeren van communicatiewerkzaamheden en houdt zicht op deadlines voor je verschillende werkzaamheden. Tegelijkertijd ben je flexibel: je bent bereid om je planning voor die dag aan te passen wanneer een situatie daarom vraagt. Je gaat zelf op pad om mensen te interviewen en verhalen te schrijven. Bijvoorbeeld over een goede buur die zich inzet voor zijn straat. Of over een collega die op een bijzondere manier bijdraagt aan een betere buurt.

Je wordt onderdeel van een dynamisch team van communicatiemedewerkers en communicatieadviseurs. Het eerste half jaar neem je de rol over van onze communicatiemedewerker Huurderscommunicatie. Na deze periode verschuift jouw focus naar vastgoedcommunicatie, waarbij je de communicatieadviseurs Vastgoed ondersteunt bij groot onderhoud- en sloop/nieuwbouwprojecten. Ook dan ben je weer verantwoordelijk voor zowel online als offline uitingen, schrijf je berichten voor sociale media en bied je ondersteuning aan je collega’s bij het opstellen van teksten op B1-niveau. Je vertaalt hierbij de organisatiedoelstellingen zodat jouw content een bijdrage levert aan het imago van Woonin.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden worden:
  • Ondersteunen van communicatieadviseur(s)
  • Bijdragen aan interne en externe communicatie
  • Optimaliseren van (social media) content
  • Verrichten van ad hoc werkzaamheden

Voorbeeld van hoe jouw dag eruit kan zien

Het is half tien, tijd voor de weekstart. Hier overleg je met je collega’s over wat er die week gepland staat en hoe we elkaar kunnen ondersteunen. We delen informatie en helpen elkaar waar nodig, zodat we als team optimaal kunnen functioneren.

Na een uur overleg ga je aan de slag met het plannen en schrijven van social media berichten. Deze week ontvangen de huurders van een nieuw woonconcept namelijk de sleutels van hun nieuwe woning, een feestelijk moment waar we op social media graag aandacht aan geven.

Vervolgens werk je samen met een van de adviseurs aan een communicatiemiddel voor een vastgoed- of huurdersproject. Zij leveren de input aan in de vorm van tekst en beeld, terwijl jij de tekst omzet naar begrijpelijke taal op B1-niveau en er een aantrekkelijke flyer van maakt in Canva of Indesign. Nadat dit is afgerond, is het tijd voor een welverdiende lunchpauze in de bedrijfskantine met collega’s.

Na de lunch pas je de projectpagina op
aan en ga je verder met het afronden van een kort artikel voor ons interne magazine, Woonzin. Daarna spring je op de fiets voor een fotomoment en interview met een huurder, die veel betekent voor zijn/haar buurtgenoten. Zomaar een dag in het leven van een communicatiemedewerker bij Woonin!

Wat krijg je ervoor terug?

Deze functie valt in schaal G van de CAO Woondiensten. Deze schaal loopt van € 3.226,- tot € 4.278,- bruto per maand bij fulltime dienstverband (36 uur).

Verder bieden we jou:
  • Een leuke uitdaging voor 32 of 36 uur per week
  • Eindejaarsuitkering van 2% (van jouw jaarsalaris)
  • Vakantiegeld
  • 189,9 vakantie-uren (bij fulltime dienstverband), wat neerkomt op meer dan 5
  • Jaarlijks opleidingsbudget om je persoonlijk en vakinhoudelijk verder te ontwikkelen
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed pensioen en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen
  • De mogelijkheid om heerlijk te lunchen in ons bedrijfsrestaurant “Het Nest”, waaronder vers belegde broodjes, warme snacks, maaltijdsalades, verse smoothies en soep
  • Een actieve personeelsvereniging die het hele jaar door leuke uitjes organiseert
  • Contract van een jaar, met uitzicht op vast
Naast deze voorwaarden vallen wij onder de cao Woondiensten. Wil je weten wat dat inhoudt? Op
website vind je alle informatie hierover.

Over werken bij Woonin

Woonin is met ruim 35.000 woningen de grootste woningcorporatie in Utrecht, Nieuwegein, Houten en Wijk bij Duurstede. Als maatschappelijk ondernemer zijn wij dagelijks bezig met het verbeteren van het wonen in de stad en regio.

Je komt terecht in een prettige werkomgeving waar je onderdeel bent van een fris en hecht team. In het team Communicatie organiseren we spontane activiteiten, zoals lunches en borrels.

We werken hard aan het woongeluk van de huurders, maar richten ons ook op jouw werkgeluk. Door onze informele en innovatieve cultuur is er altijd ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven. Bij ons ben je dus geen nummer, maar is er aandacht voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Samen groeien dus!

Wat verwachten we van jou?

Je hebt een enorme passie voor communicatie, zowel offline als online! Je hebt een frisse kijk op communicatie richting collega’s en huurders. En je weet nieuwe, eigentijdse communicatiemiddelen in te zetten en creatieve oplossingen te vinden. Kortom: je hebt leuke ideeën én steekt graag je handen uit de mouwen voor de praktische uitwerking ervan.

Plezier hebben in je werk is ontzettend belangrijk, en dat heb jij bij het oplossen van dagelijkse issues, mede dankzij je praktische (out of the box) instelling! Het is voor jou geen probleem om meerdere ballen tegelijk in de lucht te houden en met deadlines te werken. Projectmatig werken en aanbrengen van structuur in de (soms) hectische en (altijd) dynamische werkdagen zijn belangrijke vaardigheden. Je werkt graag in een team en komt je afspraken na.

Daarnaast vragen we:
  • Een HBO diploma in de richting van Communicatie, Media of Journalistiek
  • Een zelfstandige werkhouding waarbij je projectmatig te werk gaat, deadlines respecteert en georganiseerd werkt
  • Zeker 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring met het volgende:
o Sociale media (zowel content creatie als analyse) en online communicatie
o Schrijven op B1-niveau
o Contentmanagementsystemen, bij voorkeur Umbraco
o Content creëren in Canva of Adobe
Vink je niet alle punten af, maar ben je er van overtuigd dat deze functie jou op het lijf geschreven is? Laat het ons weten door te solliciteren en geef aan waarom we jou toch zouden moeten spreken via een motivatiebrief en/of in de beantwoording van de sollicitatievragen.

Verwacht tijdspad

  • De sluitingsdatum van deze vacature is maandag 13 mei
  • Op vrijdag 17 mei voeren we de eerste gesprekken, dus probeer hier alvast rekening mee te houden in de agenda
  • In de week van 20 mei voeren we de tweede gesprekken, inclusief de terugkoppeling van de persoonlijkheidstest die je voorafgaand van het gesprek online maakt
  • Hierna volgt per mail ons aanbod en willen we in de week van 27 mei het indienstgesprek inplannen.
  • Hopelijk kan je dan per 1 juli bij ons starten. Uiteraard rekening houdend met eventuele opzeggingstermijnen en vakanties.

Reageren?

Heb je interesse in onze vacature? Reageer dan uiterlijk maandag 13 mei as. via
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Woonin
Meer Communicatiemedewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan Communicatiemedewerker

Senior marketing- en communicatiemedewerker

WisMon bèta onderwijsinstituut - Utrecht
Voor ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste senior marketing- amp;amp; communicatiemedewerker die zich wil inzetten voor beter en toegankelijker onderwijs.lt;brgt; lt;brgt; In deze functie denk je graag mee over de
- Volledige vacature bekijken

Senior marketing- en communicatiemedewerker

WisMon bèta onderwijsinstituut - Utrecht
Voor ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste senior marketing- amp;amp; communicatiemedewerker die zich wil inzetten voor beter en toegankelijker onderwijs.lt;brgt; lt;brgt; In deze functie denk je graag mee over de
- Volledige vacature bekijken

Communicatiemedewerker

Maandag - Utrecht
Wat wij vragen Opleiding HBO,WO Talen Je beheerst Nederlands Wat wij bieden Salaris € 2.500 tot € 3.500 Uren 24 - 40 Vacaturebeschrijving Over de functie Als Communicatiemedewerker draag je de verantwoordelijkheid voor
- Volledige vacature bekijken

Communicatiemedewerker

Maandag - Utrecht
Over de functie Als Communicatiemedewerker draag je de verantwoordelijkheid voor het verzorgen van heldere en effectieve communicatie naar de inwoners toe, om zo de betrokkenheid en tevredenheid te vergroten en een positief
- Volledige vacature bekijken