Inloggen - Registreer  

Senior facilitair medewerker

Politie - Amsterdam
Waar ga je werken? De politie is georganiseerd in 10 regionale eenheden. Iedere eenheid wordt ondersteund door een Team Regionaal Facilitaire Services (RFS). Het team RFS Amsterdam bestaat uit Team Facilitaire Services, Team
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Medewerker Facilitaire Services

Rochdale - Amsterdam - 28-03-2022 Naar vacature  

Hallo medewerker Facilitaire Services!

Welkom bij de afdeling Facilitaire Zaken, die verantwoordelijk is voor alle facilitaire producten en diensten ten behoeve van Rochdale. Daarbij zijn diverse clusters te onderscheiden zoals gebouwenbeheer, huisvesting en inrichting, wagenparkbeheer, bedrijfskleding, postvoorziening, documentlogistiek, reprodiensten, schoonmaak onderhoud, catering, risicomanagement/beveiliging en evenementenmanagement. Jij, als medewerker services, bent verantwoordelijk voor het signaleren van de noodzaak van levering tot uitvoering van facilitaire producten en diensten. Je verwerkt verzoeken en volgt deze actief op.

Jouw werkdag

Deze baan is voor 32-36 uur per week, waarbij de voorkeursdagen maandag, woensdag, donderdag en vrijdag zijn. In jouw baan sta je midden in de organisatie; je hoort en ziet vanuit alle afdelingen wat er nodig is aan facilitaire producten of dienstverlening. En dat begint al als je het kantoor binnenstapt. Hoe ziet het pand eruit? Is alles schoon, heel en netjes? Zo niet, dan weet jij de juiste wegen te bewandelen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je wenst je collega's een goedemorgen en informeert of zij nog op- of aanmerkingen hebben, en anders maak je gewoon een praatje met ze, gezellig toch? Je zorgt ervoor dat je zichtbaar en aanspreekbaar bent in het pand, en daar geniet je ook van.

Door jouw proactieve instelling hoor je vanuit alle afdelingen wat er nodig is aan facilitaire producten of dienstverlening. Je neemt je verantwoordelijkheid voor het registreren en behandelen van deze klachten, wensen, vragen en storingen. Dit doe je met de interne en externe partijen die hier voor nodig zijn. Jij bent verantwoordelijk voor de voortgangs-en afhandelingsbewaking van de meldingen. Middels een professioneel FMIS systeem monitor je de voortgang en informeer je jouw interne klant. Zo bouw je gelijk een goede band met ze op zodat zij jou direct weten te vinden als het nodig is!

Je komt regelmatig met verbetervoorstellen om de dienstverlening op een nog hoger niveau te tillen en je neemt deel aan de projecten en ondersteunt hierbij de senior facilitaire specialisten. Verder denk je altijd vooruit, hebben we genoeg voorraad liggen? Wat moeten we extra bestellen voor een evenement dat er binnenkort aan komt? Je houdt meerdere ballen de lucht in en kan goed inschatten wat de organisatie nodig heeft. Je hebt een hands-on mentaliteit en schuwt niet om aan te pakken bij het klaarzetten van vergaderingen of bij kleine verhuizingen. Ook het digitaliseren en verwerken van post is een onderdeel van je werkdag. Kortom een veelzijdige functie.

Leuke werkdag? Voor deze vacature van medewerker Facilitaire Services heb je het volgende in huis:

  • minimaal een mbo-niveau 3 diploma, bij voorkeur facilitaire dienstverlening;
  • minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in het facilitaire werkveld;
  • ervaring met FMIS systemen zoals TopDesk, Shareworx en MS Teams;
  • een flinke dosis enthousiasme en je bent flexibel, resultaatgericht, klant- en servicegericht en gericht op samenwerken;
  • je bent communicatief vaardig, proactief, representatief en stressbestendig;
  • je bent in bezit van een rijbewijs. 

Werk samen voor de straat

Woningcorporatie Rochdale huisvest zo'n 80.000 mensen in de regio Amsterdam. Huisvesten is veel meer dan alleen het bieden van woonruimte: het gaat om je huis, je straat én je buurt. Samen werken wij elke dag aan de kwaliteit van woningen, de leefbaarheid van onze straten en het contact met onze bewoners. Want ons werk draait uiteindelijk om mensen.

We staan voor een mooie opgave en daarom zijn we als bedrijf volop in beweging. Van onze medewerkers vraagt dat creativiteit, denk- én daadkracht. Tegelijkertijd is er veel ruimte voor initiatief en biedt het kansen jezelf te ontwikkelen terwijl je werk een positieve maatschappelijke impact maakt.

In ons moderne kantoor aan het levendige Bos en Lommerplein heerst een open sfeer. Letterlijk door de inrichting, figuurlijk in de omgang met bewoners, belanghebbenden en de ongeveer 400 collega's. En onze bereikbaarheid is prima, want de tram stopt voor de deur en ons kantoor ligt letterlijk boven de A10.

Stap over de drempel

en ga bij Rochdale aan de slag als medewerker Facilitaire Services. Samen met collega's die net als jij trots zijn op de maatschappelijke rol die wij vervullen voor onze huurders. Je inzetten voor de buurt en een positieve bijdrage leveren aan een fijne leefomgeving voor bewoners geeft voldoening. Daarnaast is er veel ruimte voor je professionele ontwikkeling en krijg je op basis van 36 uur per week:

  • een jaarcontract met aansluitend een vast dienstverband bij goed functioneren;
  • een inschaling in schaal D van de cao Woondiensten, met een bruto maandsalaris van maximaal € 3.017,- op basis van 36 uur;
  • een bijdrage aan je pensioenpremie via Stichting Pensioenfonds Woningcorporaties (SPW);
  • flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit huis te werken;
  • een reiskostenvergoeding van 100% voor ov of een reiskostentegemoetkoming voor de auto;
  • een eindejaarsgratificatie, afhankelijk van prestaties van de totale organisatie;
  • bijna 24 vrije dagen per jaar en 8% vakantiegeld;
  • een jaarlijks opleidingsbudget, waarmee je trainingen kunt volgen en jezelf kunt ontwikkelen;
  • een stoelmassage, vers fruit, zit-/stabureaus en vitaliteitsprogramma 'Vitaal Centraal';
  • leuke activiteiten zoals lunch-kennissessies en ons koerscafé.

Lever jouw bijdrage en werk samen voor de straat met Rochdale!

Niet wachten, maar direct – solliciteren via de sollicitatiebutton. Kom maar op! 
Als we enthousiast zijn over jouw aanknopingspunten, plannen we snel een gesprek met je in. 
Vragen? Murat Senol, teamleider Facilitaire Zaken, geeft antwoord als je belt of appt via 06 52 08 84 03 of mail via msenol@rochdale.nl.
Een online assessment en screening/integriteitscheck zijn onderdeel van de procedure. 
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Rochdale

Gerelateerde vacatures aan Medewerker Facilitaire Services

Senior facilitair medewerker

Politie - Amsterdam
Voor het Team Regionale Facilitaire Services (RFS) in Amsterdam zoeken we een enthousiaste senior facilitair medewerker die graag in een dynamische omgeving werkt en overzicht kan bewaren. Jouw werk is heel afwisselend en
- Volledige vacature bekijken

Senior facilitair medewerker

Politie - Amsterdam
Voor het Team Regionale Facilitaire Services (RFS) in Amsterdam zoeken we een enthousiaste senior facilitair medewerker die graag in een dynamische omgeving werkt en overzicht kan bewaren. Jouw werk is heel afwisselend en
- Volledige vacature bekijken

Medewerker schrobmachine

Werkstudent - Schiphol-Rijk
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is werkzaam door het hele land en levert diverse diensten binnen de facilitaire vastgoed en de parkeermarkt. Als schoonmaak medewerker word jij het gezicht van de organisatie. Op
- Volledige vacature bekijken

Medewerker schrobmachine

Werkstudent - Schiphol
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is werkzaam door het hele land en levert diverse diensten binnen de facilitaire vastgoed en de parkeermarkt. Als schoonmaak medewerker word jij het gezicht van de organisatie. Op
- Volledige vacature bekijken