Inloggen - Registreer  

Terug

Skilled Supportdesk medewerker

Mirage - 05-05-2024 Naar vacature  

Als skilled supportmedewerker ben jij het eerste aanspeekpunt (ons visitekaartje) voor onze relaties en verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen en/of incidenten. Aan jou de taak om deze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. Goed kunnen analyseren, proactief handelen, prioriteren en klantgerichtheid zijn jouw sterke punten.

Je werkt in een team (supportteam), waar je samenwerkt met andere Miragisten. Samen zorgen jullie ervoor dat de klant haar werkzaamheden goed kan blijven doen met de door Mirage geleverde hardware en bijbehorende diensten. Het supportteam bestaat uit supportmedewerkers, systeembeheerders, een operationsmanager en een ICT Manager.

Tevreden klanten vinden wij erg belangrijk. Een correcte afhandeling van vragen en incidenten speelt daarbij een belangrijke rol. Jij bent in staat de klant op een effectieve en efficiënte manier te helpen. Ook kijken wij continu naar het verbeteren van onze dienstverlening om de klant beter te kunnen helpen. Dit doen wij door kritisch te kijken naar onze processen. Wij vinden het belangrijk dat wij samen met jou kunnen toewerken naar een verbetering hiervan.

Functieomschrijving

Als skilled supportmedewerker zullen je taken onder andere bestaan uit:
  • Het aannemen, classificeren en registreren van incidenten en changes;
  • (Potentiële) klanten support bieden d.m.v. onze kanalen (online en offline);
  • Het analyseren en monitoren van requests, incidenten en changes;
  • Het uitvoeren van installaties (hardware en software) bij klanten;
  • Voorbereiden van offertes t.b.v. onze salesafdeling;
  • Eventueel escaleren naar een senior systeembeheerder;
  • Uitvoeren van diverse beheerstaken (autorisaties, wachtwoord resets, FAQ-onderhoud, quota beheer etc.);
  • Beheren van verschillende dashboards, waarmee Mirage haar klanten bedient;
  • Het dagelijks Monitoren van back-ups en alerts.

Functie-eisen


Als skilled supportmedewerker beschik je over:
  • Minimaal MBO-niveau 4 of hoger;
  • Relevante werkervaring met supportdesk werkzaamheden;
  • Bij voorkeur een Microsoft of vergelijkbare certificering;
  • Kennis van de nieuwste Windows besturingssystemen, Linux is een pré;
  • Kennis van Microsoft 365 en Azure;
  • Kennis van ITIL;
  • Kennis van netwerken, zoals TCP/IP, switching en firewalls;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Klantgerichte en dienstverlenende instelling;
  • Teamspirit en flexibele instelling (geen 9 tot 5 mentaliteit);
  • Bij voorkeur in het bezit van rijbewijs B.

Wij bieden jou:

  • Een afwisselende en zelfstandige baan;
  • Het werken in een enthousiast team;
  • Een baan in een prettige en informele werksfeer;
  • Een prima arbeidsvoorwaardenpakket en voldoende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen;
  • Het werken met de nieuwste Microsoft technologieën;
  • Het werken met een grote diversiteit aan opdrachtgevers en projecten.
Mocht je niet aan alle eisen en wensen kunnen voldoen maar toch zeer geïnteresseerd zijn in bovengenoemde functie, schroom dan niet contact met ons op te nemen. Stuur ook dan een mail naar

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Mirage
Meer Skilled Supportdesk medewerker vacatures