Inloggen - Registreer  

Marketing Assistant

Comsol - Zoetermeer
Marketing Assistant! OmschrijvingJe bent verantwoordelijk voor het helpen met het coördineren en uitvoeren van diverse marketingactiviteiten. Onze marketingmanager zal je hierin begeleiden. Je werkt daarnaast geregeld samen
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Office Assistant

Qualified People - Gouda - 04-05-2024 Naar vacature  

Administratief Medewerker

Branche

Managementondersteuning

Omschrijving

Introductie

Wij zijn op zoek naar een Office Assistant! Ben jij een administratief talent en lijkt het jou leuk om een klein en hecht team te ondersteunen op het gebied van arbeidsbemiddeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Qualified People bemiddelt al meer dan 30 jaar in de techniek. Wij begeleiden technisch talent met veel plezier naar hun nieuwe werkplek bij onze opdrachtgevers in de branche Civiele Techniek, Industrie, Maritiem & Offshore, Energie, Olie & Gas, Luxe Jachtbouw en Interieurbouw.

Persoonlijk, plezier en professionaliteit zijn onze kernwaarden en dit stralen we ook uit! We werken samen in een klein commercieel team en er mag zeker gelachen worden. Wij gaan voor het gezamenlijk succes en weten elkaar waar mogelijk te versterken.

Functie

Als Office Assistant ben je een administratieve duizendpoot die de Consultants ondersteunt in het recruitmentproces. Een greep uit jouw werkzaamheden is:

  • Opmaak en beheer van onder andere cv’s, contracten en correspondentie;
  • Jij bent het visitekaartje van Qualified People: je neemt de telefoon op en ontvangt onze bezoekers;
  • Je bent het aanspreekpunt van ons recruitmentsysteem Carerix, waarbij je zorgt voor correcte vastlegging en meedenkt in oplossingen;
  • Afhankelijk van jouw ambities en talenten, kan je de sociale media, websitebeheer en het maken van content op je nemen;
  • Je zult alle facilitaire zaken verzorgen.

Functie-eisen

Als persoon ben je van nature iemand die graag mensen helpt. Je hebt een positieve uitstraling en beschikt over de nodige humor. Binnen ons team vervul je een belangrijke rol, waar jij jouw administratieve talent helemaal in kwijt kan. Daarnaast ben je een echte teamplayer, aangezien wij nauw samenwerken om onze doelen te bereiken.

Wat verwachten wij van jou?
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Een MBO werk- en denkniveau;
  • Al enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en bent gestructureerd en nauwkeurig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Ervaring met websitebeheer (WordPress) en sociale media is mooi meegenomen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift (Engelse taal is een pre);
  • Affiniteit met HR is een pre;
  • Kennis van MS Office is een must.

Aanbod

Wat kan jij als Office Assistant bij Qualified People verwachten?
  • Een salaris tussen €2.700,- en €3.400,- bruto per maand op fulltime basis;
  • Pensioenregeling, 25 verlof- en 10 ATV dagen;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Hybride werken;
  • Leuke teamactiviteiten, zoals borrels en een jaarlijks personeelsuitje;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Qualified People

Gerelateerde vacatures aan Office Assistant

Assistant manager Customer service

Page Personnel - Gouda
Het Customer Service (CS) team is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, beheert klant- en contractadministratie en CRM-gegevens, en werkt nauw samen met banken voor de onboarding van nieuwe klanten. Daarnaast fungeert
- Volledige vacature bekijken

HR Assistant

Oceanco - Alblasserdam
What will be your challenge? In this role you will have the following duties and responsibilities: As an HR Assistant you will be working in our HR team together with several HR professionalsYou will assist the HR team on a
- Volledige vacature bekijken

Management Assistant Parttime

Secretary Plus - Gouda
Dit ga je doen Spelling en grammatica zijn echt jouw ding! Binnen deze functie kun je helemaal losgaan met punten, komma's en cijfers. Je gaat de organisatie tekstueel ondersteunen door bijvoorbeeld teksten te redigeren,
- Volledige vacature bekijken

HR & Office Assistent

Raaak - Capelle aan den IJssel
Ben je op zoek naar een parttime baan als HR & Office Assistant? Solliciteer dan op deze functie en verdien tot €3500,- b.p.m. op basis van 40 uur!Dit ga je doenAls HR & Office Assistent ben jij hét aanspreekpunt voor HR-
- Volledige vacature bekijken