Inloggen - Registreer  

Servicedesk Medewerker

DWE ICT - Heteren
Voor onze locatie in Eemnes of Heteren zijn wij bij per direct op zoek naar een:Servicedesk medewerker Functie omschrijving Een Servicedesk medewerker bij DWE ICT heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Je bent
- Volledige vacature bekijken

Terug

Medewerker ICT-beheer

De Christelijke - Ede - 18-04-2024 Naar vacature  

€ 2.724 - € 3.631 per maand
Vacature details
Solliciteren

Functieomschrijving

De Christelijke Hogeschool (CHE) is een hogeschool geworteld in een protestants-christelijke traditie.
De CHE leidt jaarlijks ruim 4.700 studenten op tot waardevolle professionals met hart voor hun vak. Ruim 570 medewerkers dragen hier met veel gedrevenheid aan bij. Met resultaat, want de CHE is al jaren één van de meest gewaardeerde hogescholen van Nederland. De CHE biedt voltijd en deeltijd hbo-opleidingen, masters, associate degrees, post-hbo’s, cursussen en trainingen. De verschillende lectoraten vervullen een belangrijke, dragende rol voor het onderwijs.

De CHE wil een goede en aantrekkelijke werkgever zijn waar de medewerkers zich thuis voelen, zich kunnen ontwikkelen en van elkaar leren. Wij verwachten van medewerkers dat zij bewust kiezen voor integratie van christelijke levensovertuiging in het professioneel handelen.

Wat ga je doen?

Als medewerker ICT-beheer ben je verantwoordelijk voor de bezetting van de helpdesk, zowel fysiek als telefonisch. We hebben een skilled helpdesk wat inhoudt dat je zo veel mogelijk meldingen zelfstandig oplost. Je draagt zorg voor het afhandelen van calls in het registratiesysteem Topdesk. Je werkt mee aan een optimaal ondersteunende dienstverlening op de CHE-brede ICT-middelen. Je verricht ondersteunende werkzaamheden voor systeem-, applicatie- en databasebeheer en functioneel beheer. Procedures en processen worden door jou beschreven. Ook verzorg je gebruikersinstructies en maak je handleidingen.

Over het team

De afdeling ICT-beheer (9 personen) verzorgt voor de gehele hogeschool het beheer van de technische infrastructuur. De helpdesk is het gezicht van de ICT-beheer afdeling en verzorgt de directe dienstverlening, hardware, scholing en communicatie binnen de organisatie voor medewerkers en studenten.

De CHE beschikt over een geavanceerde ICT-infrastructuur bestaande uit ongeveer 900 werkplekken, uitgevoerd met Windows 10 en Microsoft365. De netwerkinfrastructuur is redundant opgebouwd, gecombineerd met een snelle redundante Internetverbinding en Cloud-oplossingen. Dit is zo georganiseerd om het onderwijs optimaal te kunnen bedienen en de vraag naar hoogwaardige dienstverlening te realiseren.

Vereisten

Wie ben jij?

Een enthousiaste collega die zich herkent in de volgende functie-eisen:
  • Je beschikt over MBO- werk- en denkniveau;
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Kennis van en ervaring met helpdeskwerkzaamheden en call registratie is een pré.;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Windows, Microsoft 365, Topdesk en digitale middelen;
  • Je kunt je goed inleven in de wensen en vragen van de klant, je denkt in klantoplossingen en weet deze om te zetten in activiteiten;
  • Je kunt omgaan met pieken in werkdruk;
  • Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk;
  • Je bent flexibel, oplossingsgericht, praktisch, proactief en geduldig;
  • Je kunt goed zelfstandig als ook in teamverband werken;
  • Je hebt affiniteit met techniek.

Wat bieden wij?

Wij willen dat jij je bij ons thuis voelt. Onze medewerkers krijgen daarom allerlei mogelijkheden om zich te ontwikkelen en van elkaar te leren. Verder heeft de CHE goede arbeidsvoorwaarden, ook als het gaat om de balans werk-privé.

Verder heeft de CHE goede arbeidsvoorwaarden zoals:
  • Een vakantietoeslag van 8%;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3 %;
  • Jaarcontract met de intentie tot verlenging;
  • Volledige vergoeding van woon-werkverkeer als je met het OV reist;
  • Ruim 10 weken verlof op fulltime basis;
  • Goede pensioenvoorwaarden en winnaar van de Pensioenpluim 2023;
  • Goede studie- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Inschaling vindt plaats in schaal 7 van de cao hbo (min. € 2.724,20 tot max €3.631,83 bruto per maand op fulltime basis).
Als medewerker binnen de Christelijke Hogeschool kom je terecht in een kwalitatief sterke organisatie, die met haar onderwijs landelijk structureel hoog scoort.

Heb je interesse?

Heb je interesse in deze functie? Solliciteer via de button 'Solliciteren' en upload je CV en motivatiebrief. Voor meer informatie kun je terecht bij Albert Jan Bouwman (Leidinggevende ICT ) via ajbouwman@che.nl. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Geja van Dijk (HR-adviseur) via gjvdijk@che.nl.

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van De Christelijke
Meer Medewerker ICT-beheer vacatures

Gerelateerde vacatures aan Medewerker ICT-beheer

Medewerker IT Support

Pro Persona - Wolfheze
Wat ga je doen? Jij bent als medewerker ICT de intermediair tussen jouw collegas binnen Pro Persona (onze interne klanten) ) en uitvoerende diensten van de ICT afdeling. Door goed te luisteren naar onze collegas weet je
- Volledige vacature bekijken

ICT-Beheerder

Westerduin Personeel - Wijchen
Als ICT Beheerder werk je samen met het toegewijde team van twee medewerkers en fungeer je als het aanspreekpunt binnen deze organisatie voor functionele en technische ICT vraagstukken. Samen zorgen jullie ervoor dat de ICT
- Volledige vacature bekijken

Medewerker ICT Servicedesk

gemeente Wageningen - Wageningen
Als het eerste aanspreekpunt op ICT-gebied fungeer je als visitekaartje van de I&A dienstverlening Van het beheren van ICT-meldingen en oplossen van eerstelijns incidenten tot het uitreiken van mobiele telefoons en
- Volledige vacature bekijken

Medewerker ICT Servicedesk

Coöperatie VGZ - Arnhem
Hoe ook jij het verschil maaktAls medewerker ICT servicedesk ben jij het centrale aanspreekpunt voor jouw collega’s bij vragen over hun computer, applicatie en/of software. Je kan goed luisteren en weet met de juiste
- Volledige vacature bekijken