Commercieel Medewerker Binnendienst Verzekeringen
TwenteXL werving & selectie - Goor
De functieAls Commercieel Medewerker Binnendienst bij LOFwonen ben jij één van de aanspreekpuntenten voor verzekeringsvraagstukken voor de particuliere markt. Je hebt in deze dynamische functie contact met bestaande en - Volledige vacature bekijken
Terug
Planner Binnendienst (24 -32 uur)
- Planner Binnendienst Apeldoorn (24 -32 uur)
Dat is precies de reden dat je Planner Binnendienst bent geworden. Voor iedereen een afscheid met een goed gevoel.
de baan
Als Planner Binnendienst zorg je ervoor dat de uitvaarten zo efficiënt gepland en gecoördineerd worden. Je reserveert de beschikbare ruimtes zodat deze zo optimaal mogelijk worden benut. Dit betekent dat je de collega's plant voor onder meer uitvaarten, aulaplechtigheden, condoleances, catering, vervoer, thuiscontroles en laatste zorg. Het eerste contactmoment met de nabestaanden verloopt via de Planner Binnendienst. Je staat hen telefonisch te woord over allerlei vragen tot de Uitvaartverzorger het contact met de nabestaanden overneemt.Jouw werkplek is het regiebureau in Apeldoorn dat bestaat uit 6 collega's.
Jij voegt waarde aan het team toe door:
- efficiënt uitvaarten en bijbehorende werkzaamheden te plannen en te coördineren. Jouw collega's kunnen met een gerust hart het planwerk en de administratie bij jou neerleggen;
- de planning te maken voor de Medewerkers Hospitality, Uitvaart en Laatste Zorg. Hierbij zorg je ervoor dat er geen overuren ontstaan;
- agendabeheer, contacten onderhouden met leveranciers en het doen van bestellingen, controle van de inkoopfacturen en het verzorgen van de overige (financieel) administratieve werkzaamheden die komen kijken op de uitvaartcentra.
- 40 uur per week flexibel inzetbaar bent. Je werkt zowel dagdiensten, late diensten als in het weekend en op feestdagen. je werkt volgens een rooster die 6 weken van tevoren bekend is waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met je wensen. Binnen het rooster kennen we dagdiensten en late diensten (12.30 - 21.00 uur). Er werkt 1 Medewerker op het Regiebureau de late dienst, de overige collega’s werken in dagdienst. Ongeveer één keer in de drie weken wordt je in het weekend en op feestdagen ingeroosterd. Het rooster wordt opgesteld conform de wettelijke regels omtrent werk- en rusttijden.
de kandidaat
Je bent de Planner Binnendienst als je:- beschikt over een afgeronde MBO 4-opleiding;
- goede kennis hebt van MS Office applicaties;
- enkele jaren werkervaring hebt met plannen, roosteren en administratieve processen;
- ervaring met Ortec is een pré;
- in de regio Apeldoorn woont.
Als je ons team wilt komen versterken, vinden wij het ook belangrijk dat je:
- een echte multitasker bent met een flexibele en oplossingsgerichte instelling. Bij onverwachte situaties bewaar je de rust en het overzicht op de afdeling;
- positief kritisch bent en kwaliteit belangrijk vindt. Je verbetert jezelf continu en spreekt ook anderen aan om samen tot een optimaal resultaat te komen;
- je thuis voelt in een organisatie die continu in beweging is. Je vindt het zelfs een uitdaging om hier onderdeel van te zijn;
- goed om kunt gaan met emotionele en verdrietige omstandigheden van de nabestaanden. Het werken met overledenen schrikt jou niet af.
ons aanbod
Als jij als Planner Binnendienst aan het werk gaat, krijg je:
- een startsalaris tussen € 2.680,- en € 3.132,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
- een laptop en telefoon tot je beschikking;
- een tijdelijk contract van 7 maanden met kans op een vast dienstverband;
- een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand en goede pensioenregeling;
- een persoonlijk inwerktraject en begeleiding op de werkvloer waarna je je verder kunt ontwikkelen. Want wij investeren graag in jouw persoonlijke groei;
- een team van bevlogen, gedreven en betrokken collega's.
meer...
Terug Naar vacature
Meer vacatures van Monuta
Gerelateerde vacatures aan Planner Binnendienst (24 -32 uur)
Planner Meldkamer Berging (24-36u)
Timing - Apeldoorn
Als planner meldkamer berging ben je verantwoordelijk voor verschillende onderdelen. Vanuit de Meldkamer Berging worden alle bergingschauffeurs centraal aangestuurd voor alle vestigingen. Hierbij is het van belang om een - Volledige vacature bekijken
Planner Meldkamer Berging (24-36u)
Timing - Apeldoorn
Als planner meldkamer berging ben je verantwoordelijk voor verschillende onderdelen. Vanuit de Meldkamer Berging worden alle bergingschauffeurs centraal aangestuurd voor alle vestigingen. Hierbij is het van belang om een - Volledige vacature bekijken
KamphorstPersoneel - Apeldoorn
Dit kun jij verwachten! Als Accountmanager Binnendienst kom je te werken in een klein, hecht, gedreven en dynamisch team. Het is een internationale organisatie met een informele sfeer. Daarnaast biedt deze functie je veel - Volledige vacature bekijken
Comercieel medewerker binnendienst
Start People - Borculo
Over de functie Locatie: Borculo Fulltime en parttime, 32 tot 40 uur Vast werk Salaris: €2500,- €3000,- bruto per maand Wil jij jouw commerciële talenten inzetten en jezelf uitdagen als commercieel medewerker - Volledige vacature bekijken