Inloggen - Registreer  

Medewerker Servicedesk ICT

GGZ Centraal - Ermelo
De juiste ICT-ondersteuning. Jij zorgt ervoor. Zo werk jij Als medewerker servicedesk ICT lever je een belangrijke bijdrage aan de De juiste ICT-ondersteuning. Jij zorgt ervoor. Zo werk jij Als medewerker servicedesk ICT
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

ICT Servicedesk medewerker

Meandermc - via Medischebanenbank.nl - Amersfoort - 17-05-2024 Naar vacature  

Meander Medisch Centrum
, Amersfoort
Bewaren
Vakgebied
Facilitair
Functie
ICT medewerker
Branche
Ziekenhuis
Aanstelling
Tijdelijk met uitzicht op vast dienstverband
Plaatsingsdatum
16 mei 2024
Niveau
MBO
Ervaring
Ervaren
Dienstverband
Niet nader bepaald
Heb jij goede allround ICT-kennis? Ben jij service gericht en heb je snel door hoe het computerprobleem van een computergebruiker kan worden opgelost? Dan pas jij perfect in ons team!

Over de afdeling

De ICT servicedesk medewerkers werken op de afdeling Informatisering & Automatisering en zijn een onderdeel van het team Facilitaire ICT & Service. De afdeling I&A bestaat uit 3 teams: team Zorg IT, team ICT fundament en team Facilitaire ICT & Services.

Het is onze missie om ICT in te zetten voor effectieve, efficiënte en innovatieve bedrijfsvoering binnen Meander Medisch Centrum en haar partnernetwerk. Wij leveren met een toegewijd en deskundig team 24/7 dienstverlening waar de zorgprocessen van het Meander direct van afhankelijk zijn. We werken met korte lijnen en vanuit onderling vertrouwen.

Het team Facilitaire ICT & Service waar je onderdeel van bent, richt zich op ICT-diensten die direct zichtbaar zijn voor onze interne klanten, waaronder de Servicedesk dienstverlening, ondersteuning voor telefonie (Cisco call manager), verpleegkundige oproepen (VOS – Ascom- IQ messenger) en medische alarmering (MOS). Dit team biedt ook ICT-ondersteuning voor bouw- en verbouw projecten en diverse vormen van apparaat koppelingen op het gebied van Medische Technologie. Naast het voorgaande, wordt ook het beheer van M365 diensten (zoals b.v. Teams) binnen dit team uitgevoerd en het technisch applicatiebeheer van een aantal ziekenhuis breed gebruikte pakketten.

Wat ga je doen

Als Servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning en het oplossen van dagelijkse ICT-problemen van alle Meander medewerkers. Met je collega’s van het Servicedesk team ben je hét gezicht van de ICT-dienstverlening. Je maakt je graag sterk voor zeer tevreden klanten, door slimme en snelle oplossingen te bieden. Je begrijpt de impact van ICT op het dagelijks werk van onze collega’s in de zorg en weet met goede ideeën het gebruik en beheer van ICT systemen en middelen continu te verbeteren.

Op hoofdlijn zijn je taken:
  • Het aannemen, opvolgen en registreren van gebruikersvragen, aan de telefoon en in de werkomgeving van de computergebruiker (1e lijn);
  • Het uitvoeren van 2e lijns ondersteuning in de vorm van het oplossen van calls, schrijven van handleidingen en generieke ondersteuning aan b.v. de servicebalie;
  • Het in onze locaties plaatsen, verplaatsen of verwijderen van computersystemen of apparatuur. Of het uitvoeren van probleemoplossing of reparatie op locatie bij de computergebruiker;
  • Het ondersteunen van gebruikers en stimuleren van correct gebruik van programma’s;
  • Het helpen testen en invoeren van patches en nieuwe functionaliteit;
  • Het doen van kleine onderzoeken of projecten;
  • Meewerken aan het ontwikkelen en verbeteren van de ICT dienstverlening.
Voor deze functie is het uitvoeren van vooraf geplande bereikbaarheidsdiensten in een roulatieschema noodzakelijk.

Wij vragen

  • Een relevante afgeronde IT-opleiding op MBO (bij voorkeur niveau 4) of HBO niveau.
  • Allround ICT kennis van systemen en gebruikte terminologie in de ICT wereld.
  • Je vindt het een uitdaging om snel je weg te vinden in voor jou nog onbekende systemen. Daarnaast vind je het leuk je kennis over te dragen en heb je het geduld om zaken (nog een keer) uit te leggen.
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief vaardig, bent helder en pakt door.
  • Je bent in staat ICT vraagstukken in voor de klant begrijpbare taal uit te leggen
  • Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te stellen.
  • Je hebt kennis en ervaring met gebruikersondersteuning en dagelijks ICT-beheer.
  • Je weet goed mee te bewegen met de organisatie ontwikkelingen en kan goed samenwerken, je brengt waar nodig nieuwe ideeën in.
  • Je bent in bezit van een rijbewijs B, in verband met het uitvoeren van bereikbaarheidsdiensten maar ook voor de ondersteuning op locaties.
  • Ervaring met werken in een ziekenhuisomgeving is een pre.
  • Meander Medisch Centrum is vooruitstrevend op het gebied van eHealth en digitalisering. Je bent erop gericht jezelf nieuwe ontwikkelingen snel eigen te maken.
Klantgerichtheid staat bij het team centraal. Het is daarom belangrijk dat jij je handelen, woordkeuze en aanpak aanpast aan onze interne klanten, van Medisch Specialist tot Inkoper en van Apotheker tot Secretaresse.

Wij bieden

  • Een contract voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een salaris van € 2.982,- tot maximaal € 4.015,- bruto per maand (FWG 45 ) bij een 36-urige werkweek, afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Ook ontvang je 8,33% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering. Je pensioensopbouw wordt geregeld door Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Interessante extra’s, zoals een fietsplan en premiekorting op je verzekeringen.
  • Een vitaliteitsaanbod met allerlei leuke trainingen, activiteiten en praktische tips op het gebied van gezondheid en welzijn (zoals bijvoorbeeld adem koude training, Yoga en bedrijfsfitness).
  • Een boeiende, steeds veranderende (ICT) werkomgeving met veel zelfstandigheid en fijne collega’s.
  • Kansen om jezelf te blijven ontwikkelen met een goed persoonlijk opleidingsbudget.

Werken bij Meander. Volg je gevoel.

Meander Medisch Centrum is hét ziekenhuis voor Amersfoort en omstreken. We zijn een moderne, professionele organisatie van ruim 3200 medewerkers en een van de topklinische ziekenhuizen in Nederland. Collega’s omschrijven onze werkcultuur als betrokken en sociaal. Daarbij worden vaak ook woorden genoemd als saamhorig en laagdrempelig. Binnen Meander krijg je als medewerker alle aandacht, of het nu gaat om je professionele ontwikkeling of om je gezondheid en welzijn. 

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton. Je kunt t/m zondag 2 juni a. reageren op deze vacature.
 Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Mirjam Arends, teammanager, via
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Meandermc
Meer ICT Servicedesk medewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan ICT Servicedesk medewerker

Medewerker Servicedesk ICT

GGZ Centraal - Ermelo
De juiste ICT-ondersteuning. Jij zorgt ervoor. Zo werk jij Als medewerker servicedesk ICT lever je een belangrijke bijdrage aan de De juiste ICT-ondersteuning. Jij zorgt ervoor. Zo werk jij Als medewerker servicedesk ICT
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Servicedesk ICT

GGZ Centraal - Ermelo
De juiste ICT-ondersteuning. Jij zorgt ervoor. Zo werk jij Als medewerker servicedesk ICT lever je een belangrijke bijdrage aan de De juiste ICT-ondersteuning. Jij zorgt ervoor. Zo werk jij Als medewerker servicedesk ICT
- Volledige vacature bekijken

1e lijns ICT Servicedesk met brede doorgroeimogelijk...

CareerValue B.V. - Hoevelaken
De Functie: Als Servicedesk medewerker ga jij de klanten helpen bij vragen en incidenten. Daarnaast voer je wijzigingen door en ben jij verantwoordelijk voor het beheer van werkplekken. Je werkt voor klanten uit
- Volledige vacature bekijken

Allround Servicedeskmedewerker ICT

jobfinityobfinity - Harderwijk
Allround Servicedeskmedewerker ICT HarderwijkVoor een opdrachtgever in de omgeving Harderwijk zijn wij op zoek naar een allround servicedesk medewerker. In deze functie ondersteun je je collega's zowel telefonisch als op de
- Volledige vacature bekijken