Inloggen - Registreer  

Terug

Regisseur Grondzaken

Zzp Opdrachten - Boekel - 03-04-2024 Naar vacature  

Functie omschrijving

Door aanstaand zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een tijdelijke Regisseur Grondzaken ( 24-36 uur) voor het cluster Grondzaken. Het cluster bestaat uit een regisseur, beleidsmedewerker en medewerker grondzaken. Het cluster maakt deel uit van de sector Beleid & strategie.

Als regisseur grondzaken zorg je voor de ruimtelijke en economische ontwikkeling van woningbouw, bedrijventerreinen en commercieel vastgoed in de gemeente Boekel. Jij coördineert de projecten en zorgt voor de werkverdeling binnen het team grondzaken. De specialistische kennis voor de verwerving van gronden en bijvoorbeeld het opstellen van taxaties wordt extern ingehuurd. Jij zorgt ervoor dat deze opdrachten worden uitgezet, voortgezet en controleert de resultaten.

Jij bent een persoon die complexe, strategische vraagstukken welke binnen het cluster spelen, voor je rekening neemt en eventueel de juiste personen aanhaakt bij de beantwoording van die vraagstukken. Ook verzorg je de aan- en verkoop van gronden en panden en vestig je eventueel een zakelijk recht.

Het proces rondom deze taken verzorg je zelfstandig. Vanaf de eerste contacten met bewoner/bedrijf, onderhandelingen, intern afstemming (evt. met een bestuurder), opstellen overeenkomsten, collegevoorstellen (indien noodzakelijk) tot en met de afwikkeling via de notaris.

Omschrijving kandidaat

Jij beschikt bij voorkeur over minimaal vijf jaar relevante werkervaring die je de afgelopen tien jaar hebt opgedaan bij een (semi) overheid of adviesbureau. Het is een pre als je beschikt over kennis op het gebied van grondverwerving, taxeren en schadevergoedingen in een gemeentelijke omgeving.

Jij hebt stevige kennis van en ervaring met:
  • Aan- en verkoop van gronden;
  • De rol van onderhandelingspartner intern (collega’s en bestuurders) en voor professionele partijen (onder andere woningbouwontwikkelaars);
  • Het uitzetten en beoordelen van taxaties;
  • De juridische vastlegging van het aan- of verkochte vastgoed (opstellen aan- en verkoopovereenkomsten en anterieure / bouwclaimovereenkomsten);
  • Het gehele proces van de aankoop van bijvoorbeeld een agrarisch bedrijf (o.a. opname, oplevering, opstellen
overeenkomst, financiële interne verantwoording evt. richting gemeenteraad, in gang zetten notariële afhandeling).
Verder ben je bekend met gemeentelijke processen, schrijf je makkelijk en heb je als ideale kandidaat eerder een cluster grondzaken begeleidt.

Functie eisen

  • Ervaring in vergelijkbare functie bij soortgelijke gemeente
  • Afstand woon-werkjij hebt een maximale enkele reisafstand van woning naar werk van 50 kilometer

Extra info

  • Van 1-5-2024 t/m 1-1-2025
  • Optie verlenging: 2 x 3 maanden
De interviews staan gepland op 29 april 2024 in de namiddag in het gemeentehuis van Boekel
Toelichting op rooster: 24-36 uur te verdelen over maandag tot en met donderdag. Voorkeur gaat uit naar 32 uur. Je werkt vanuit het gemeentehuis in Boekel. Incidenteel elders.

De gespreksronde staat gepland op 29 april 2024 in de namiddag.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Zzp Opdrachten
Meer Regisseur Grondzaken vacatures