Skilled servicedesk medewerker
Topaz - Leiden
Versterk ons team op de Skilled Servicedesk en kom werken als dé technische ondersteuningsexpert van de 21e eeuw! In de wereld van ouderenzorg zijn wij pioniers in innovatie. Met de vergrijzing en de groeiende zorgvraag is - Volledige vacature bekijken
Terug
Skilled Servicedesk Medewerker
Functie omschrijving Skilled Servicedesk Medewerker
In jouw rol als Skilled Servicedesk medewerker zet jij jouw kennis en kunde in om je collega's zo goed mogelijk te ondersteunen bij het gebruik van ICT middelen en kantoorautomatisering. Als Servicedesk medewerker ben je fysiek aanwezig.- Je hebt een ondersteunende rol naar je interne klanten op ICT gebied en je weet de juiste balans te vinden tussen de techniek en klantgerichtheid.
- Je bent continu bezig met het stellen van prioriteiten. Welk probleem heeft direct invloed op de operatie en de dienstverlening naar onze klanten? En wie kan een momentje wachten?
- Je begeleidt onze interne klanten bij gebruikersvraagstukken en snapt hierbij heel goed dat niet iedereen zoveel weet van hardware en software als jijzelf.
- Je bent verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van de binnenkomende meldingen / incidenten en je neemt regie in de verdeling en escalatie van tickets en de communicatie over de afhandeling.
- Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte (en inname) van ICT werkplekapparatuur en smartphones en helpt medewerkers op weg bij het gebruik hiervan.
- Naast het aannemen en registreren van telefonische meldingen heb je diverse aanvullende taken zoals de administratie (o.a. CMDB, inboeken afspraken in- en uitgifte), controle van incidenten voordat deze geëscaleerd worden en het behandelen van eenvoudige wijzigingen.
- Je schrijft handleidingen, standaardoplossingen en standaardwijzigingen en deelt deze kennis met je collega’s.
- Je doet onderzoek naar de nieuwste technieken en de mogelijkheden op hard- en software gebied en doet hier verbetervoorstellen voor.
- Als ambassadeur draag je actief het IT beleid en de kaders uit.
Functie eisen Skilled Servicedesk Medewerker
- Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een ICT richting;
- Aantoonbare werkwerkervaring als Skilled Servicedesk medewerker.
Wensen:
- Aantoonbare werkervaring met het werken in Topdesk;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Office 365 en Windows 10 in de afgelopen 5 jaar;
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Apple IOS en Samsung Android smartphones in de afgelopen 5 jaar;
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
meer...
Terug Naar vacature
Meer vacatures van It-idiots
Meer Skilled Servicedesk Medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Skilled Servicedesk Medewerker
Senior ICT Servicedesk Medewerker
Futures.Works - Rijswijk
Vacatures Bedrijven Blog Over ons Voor werkgevers Privacy Contact Endorsements Login Post a Job Jobs search JOB DETAILS Senior ICT Servicedeskmedewerker Middin - Rijswijk Crystal ICT Full-time Rijswijk, South Holland, - Volledige vacature bekijken
Skilled Support Medewerker 2e lijn
Jelling - Alphen aan den Rijn
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en heb jij de ambitie om intern door te groeien naar de functie van een systeembeheerder? Dan nodigen wij je uit om verder te lezen! Wij zijn momenteel op zoek naar een enthousiaste - Volledige vacature bekijken
Skilled IT Support Medewerker 2e/3e lijn
Jelling - Den Haag
Bij een mooi IT-bedrijf in de regio van Den Haag zijn we op zoek naar een Skilled Support Medewerker om het bestaande team te versterken. Heb jij interesse om jezelf intern verder te ontwikkelen en ambieer jij een rol als - Volledige vacature bekijken
Technisch Servicedesk Medewerker
FTP Personeelsdiensten - Noordwijk
Bedrijfsomschrijving Over de opdrachtgever De opdrachtgever is een ontzettend leuk technisch bedrijf. Als hoogstaand bedrijf hechten zij veel waarde aan veiligheid, kwaliteit en klantgerichtheid. Functieomschrijving Wat - Volledige vacature bekijken