Inloggen - Registreer  

Logistiek Administratief Medewerker

van nes + plaisier - Rotterdam
Als Logistiek Administratief Medewerker bij onze opdrachtgever in Rotterdam werk je fulltime in dagdienst. Voor deze uitdagende functie waarbij je 70% administratief werk verricht en 30% magazijnwerk, ontvang je een mooi
- Volledige vacature bekijken

Terug

Logistiek administratief medewerker

Fygi - Capelle aan den IJssel - 02-05-2024 Naar vacature  

Capelle aan den IJssel
€2700 - €3500
MBO
Jóuw wereldbaan bij Oqema in Capelle aan den IJssel smaakt naar meer. Als logistiek administratief inkoop medewerker ben je betrokken bij en gevarieerd takenpakket rondom producten als geur- en smaakstoffen voor heel Europa.

Je nieuwe baan

Wat ga je allemaal doen?
Jóuw wereldbaan bij Oqema in Capelle aan den IJssel smaakt naar meer. Als logistiek administratief inkoop medewerker ben je betrokken bij en gevarieerd takenpakket rondom producten als geur- en smaakstoffen voor heel Europa. Je regelt transport en houdt scherp toezicht op de inkoopactiviteiten. Vanaf je bureau geniet je van de skyline van Rotterdam, terwijl de aroma van verse koffie je zintuigen prikkelt. Jij fungeert als verbinder tussen transporteur en leveranciers, en dat wordt beloond met een goed salaris, extra's zoals pensioen, bonus, reiskostenvergoeding en de mogelijkheid tot een dag per week thuiswerken. Veel collega’s hebben al meer dan 10 jaar voor ons team gekozen vanwege de aangename werksfeer en voordelen. Dit ruikt naar een uitdagende nieuwe kans.

Dit ga je doen

Als logistiek administratief inkoop medewerker bij Oqema in Capelle aan den IJssel bekleed je een belangrijke rol op het gebied van logistiek, inkoop en administratie. Op dagelijks niveau houd je je bezig met deze smaakmakende taken:

  • Je verstuurt de transport opdrachten aan de transporteurs
  • Je verstuurt de inkooporders naar de leverancier
  • Je monitort de inkoop van leveringen en verschepingen
  • Je assisteert bij het order en voorraad proces
  • Je communiceert met de afdelingen sales logistics over mogelijke vertragingen

Over Oqema 

Actief sinds 2005 in Nederland, produceert en distribueert Oqema een breed scala aan producten, waaronder geur- en smaakstoffen, feed- en foodproducten en chemicaliën, voor klanten in Europa en daarbuiten. Onze vestiging richt zich voornamelijk op de parfumindustrie en levert in landen zoals Zuid-Frankrijk, Spanje en Italië.

Over het bedrijf

Waar kom je te werken?
Actief sinds 2005 in Nederland, produceert en distribueert Oqema een breed scala aan producten, waaronder geur- en smaakstoffen, feed- en foodproducten en chemicaliën, voor klanten in Europa en daarbuiten. Onze vestiging richt zich voornamelijk op de parfumindustrie en levert in landen zoals Zuid-Frankrijk, Spanje en Italië.

Wat we jou bieden

Als logistiek administratief medewerker bij Oqema in Capelle aan den IJssel kun je veel afwisseling in je werkzaamheden verwachten. Deze functie biedt de mogelijkheid om 4 of 5 dagen per week te werken, waarbij de werktijden in overleg zijn en kunnen variëren tussen 8:00 – 16:30 of 9:00-17:30 uur. Dankzij jouw waardevolle bijdrage en toewijding kun je de volgende voordelen verwachten:

  • Je krijgt een uitstekend maandsalaris dat past bij jouw werkervaring
  • Je krijgt goede secundaire voorwaarden waaronder pensioen, bonus en reiskostenvergoeding
  • Je krijgt 25 vakantiedagen en 5 atv-dagen
  • Je krijgt de mogelijkheid tot thuiswerken
  • Je krijgt een collegiale werksfeer waar iedereen voor elkaar klaar staat

Wat we van jou verwachten

Waarom dit jouw beste baan is

Als logistiek administratief inkoop medewerker bij Oqema in Capelle aan den IJssel heb je een zelfstandige functie met jouw eigen verantwoordelijkheden. Het is alsof je aan het roer staat van je eigen smaakvolle onderneming. Jouw succes bestaat uit een unieke mix van competenties waarover jij beschikt. Zo ben je van nature flexibel, hebt een onstilbare honger naar kennis en bent uiterst nauwkeurig. Een servicegerichte mentaliteit zit in je natuurlijke aard en neem je het voortouw op jouw vakgebied Daarnaast beschik je over:

  • Mbo- werk- en -denkniveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Goede kennis van Microsoft Office, met name Outlook en Excel
  • Kennis van logistieke systemen zoals SAP is een plus
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift 

Handig om te weten

1
Fygi is geen uitzendbureau
Onze zzp recruiters begeleiden jou naar een baan waarin je rechtstreeks bij het bedrijf aan de slag gaat.
2
Focus op jouw beste baan
Onze missie is 'Iedereen z'n beste baan'. We werken hard om niet alleen een nieuwe baan te vinden, maar de baan die écht bij je past.
3
Expertise in jouw vakgebied
Onze zzp recruiters zijn gespecialiseerd in verschillende sectoren en hebben een diepgaand begrip van wat er speelt in jouw vakgebied.

Schrijf je in via het formulier

Kan ik je ergens mee helpen?

Nancy Wijnkamp

Deze vacatures zijn ook interessant

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Fygi
Meer Logistiek administratief medewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan Logistiek administratief medewerker

Logistiek Administratief Medewerker

van nes + plaisier - Rotterdam
Als Logistiek Administratief Medewerker bij onze opdrachtgever in Rotterdam werk je fulltime in dagdienst. Voor deze uitdagende functie waarbij je 70% administratief werk verricht en 30% magazijnwerk, ontvang je een mooi
- Volledige vacature bekijken

Logistiek Administratief Medewerker

van nes + plaisier - Rotterdam
Als Logistiek Administratief Medewerker bij onze opdrachtgever in Rotterdam werk je fulltime in dagdienst. Voor deze uitdagende functie waarbij je 70% administratief werk verricht en 30% magazijnwerk, ontvang je een mooi
- Volledige vacature bekijken

Logistiek Administratief Medewerker

Van Nes + Plaisier - Rotterdam
Als Logistiek Administratief Medewerker bij onze opdrachtgever in Rotterdam werk je fulltime in dagdienst. Voor deze uitdagende functie waarbij je 70% administratief werk verricht en 30% magazijnwerk, ontvang je een mooi
- Volledige vacature bekijken

Logistiek administratief medewerker

Randstad Nederland - Rotterdam
Voor een grote speler in Rotterdam op het gebied van verhuur van hoogwerkers zijn wij per direct op zoek naar een fulltime administratief logistiek medewerker voor onbepaalde tijd. wat bieden wij jou 30 vakantiedagen en maar
- Volledige vacature bekijken