Inloggen - Registreer  

Office manager

van nes + plaisier - Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij een energieke, gedreven office manager? Voor financieel- en verzekeringsadviesbureau Waar & Partners in Hendrik Ido Ambacht zijn wij op zoek naar een Office manager waarbij jij het aanspreekpunt voor de klant en het
- Volledige vacature bekijken

Terug

Office manager

Octant Advies - Spijkenisse - 23-04-2024 Naar vacature  

Door de groei van onze organisatie zijn wij opzoek naar een Office Manager die ons team komt versterken. Als office manager binnen Octant ben je niet alleen verantwoordelijk voor de dagelijkse kantooractiviteiten (zoals onze facturatie met Exact Software, beheer wagenpark en bedrijfspand) maar bied je ook ondersteuning aan onze consultants, houd je de planning bij van de consultancy werkzaamheden en ben jij de opleidingscoördinator voor de BHV, VCA en Security trainingen.

Door de groei van onze organisatie zijn wij opzoek naar een Office Manager die ons team komt versterken. Als office manager binnen Octant ben je niet alleen verantwoordelijk voor de dagelijkse kantooractiviteiten (zoals onze facturatie met Exact Software, beheer wagenpark en bedrijfspand) maar bied je ook ondersteuning aan onze consultants, houd je de planning bij van de consultancy werkzaamheden en ben jij de opleidingscoördinator voor de BHV, VCA en Security trainingen.

Octant QHSSE Consultants is een dynamisch en no nonsense adviesbureau in Spijkenisse. Wij zijn specialist in consultancy op het gebied van Quality, Health, Security, Safety, & Environment (QHSSE). Met een team van gepassioneerde professionals werken wij samen om onze opdrachtgevers te ondersteunen bij het beheersen van hun QHSSE risico’s. Octant werkt in de Business to Business markt voor zowel MKB organisaties als voor multinationals.

Ben jij de enthousiaste en toegewijde officemanager die ons team komt versterken? In deze rol ben je de spil van onze organisatie! Als jij gedijt in een energieke omgeving, waar teamwork en een proactieve benadering worden gewaardeerd, dan komen wij graag met jou in contact! Het is een pré (dus geen must) als je je ook thuis voelt in marketing communicatie en ons kan helpen met het schrijven van content.

Wat zoeken wij?

Een zelfstandig en sterk organisatorische collega die:
  • Zelfstandig en verantwoord kan functioneren;
  • vaardig en ervaren is met MS Office programma’s en Outlook;
  • een administratief sterk persoon is, liefst ervaring met Exact;
  • communicatief sterk (assertief) is;
  • een goede beheersing heeft van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift);
  • het leuk vind om marketingactiviteiten op te zetten;
  • een HBO denkniveau heeft;
  • woont in het Rotterdam-Rijnmond gebied.

Wat ga jij doen?

  • het verbeteren van onze huidige sjablonen, formulieren, rapportagemodellen;
  • organiseren van al onze BHV/VCA/Security trainingen en het uitvoeren van de opleidings-administratie voor onze opdrachtgevers;
  • maken van concept-offertes, contracten, projectdossiers e.d.;
  • up-to-date houden van digitale projectadministratie en –dossiers;
  • je beheert de planning van de jaarlijkse QHSE onderhoudswerkzaamheden. Hierbij houd je rekening met prioriteiten en deadlines en heb je contact met onze opdrachtgevers;
  • ondersteuning bieden aan onze consultants bij advieswerkzaamheden;
  • zoals gezegd een pré…marketingactiviteiten: denk hierbij aan het bijhouden van onze website en het maken van een periodieke nieuwsbrieven of mailings en het beheren van de Social Media accounts.

Wat bieden wij?

Je komt te werken in een zeer dynamische en resultaatgerichte omgeving waar de kwaliteit van onze consultancy en het ontzorgen van onze opdrachtgevers boven alles gaat. We zijn een kleine organisatie waarin ieders mening telt. Met onze mentaliteit en werkwijze maken wij het verschil in de markt.

  • een uitdagende baan waarin je een breed scala aan werkzaamheden zult uitvoeren en mee kunt opbouwen aan een succesvol adviesbureau;
  • marktconforme salariëring;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden;
  • een professionele (maar informele) werksfeer met gezellige collega’s;
  • goede begeleiding om jou zowel professioneel als op persoonlijk vlak te laten groeien;
  • ruimte voor eigen initiatief;
  • grote diversiteit in opdrachten en opdrachtgevers, dus zeer afwisselend werk;
  • Een wekelijkse vrijdagmiddagborrel, waar je onder het genot van een drankje de week af kan sluiten met je collega’s.
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Octant Advies

Gerelateerde vacatures aan Office manager

Office manager

van nes + plaisier - Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij een energieke, gedreven office manager? Voor financieel- en verzekeringsadviesbureau Waar & Partners in Hendrik Ido Ambacht zijn wij op zoek naar een Office manager waarbij jij het aanspreekpunt voor de klant en het
- Volledige vacature bekijken

Office manager

van nes + plaisier - Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij een energieke, gedreven office manager? Voor financieel- en verzekeringsadviesbureau Waar & Partners in Hendrik Ido Ambacht zijn wij op zoek naar een Office manager waarbij jij het aanspreekpunt voor de klant en het
- Volledige vacature bekijken

Office manager

van nes + plaisier - Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij een energieke, gedreven office manager? Voor financieel- en verzekeringsadviesbureau Waar & Partners in Hendrik Ido Ambacht zijn wij op zoek naar een Office manager waarbij jij het aanspreekpunt voor de klant en het
- Volledige vacature bekijken

Office manager

van nes + plaisier - Hendrik-Ido-Ambacht
Ben jij een energieke, gedreven office manager? Voor financieel- en verzekeringsadviesbureau Waar & Partners in Hendrik Ido Ambacht zijn wij op zoek naar een Office manager waarbij jij het aanspreekpunt voor de klant en het
- Volledige vacature bekijken