Inloggen - Registreer  

Bezwaar en Beroep (basisarts)

UWV Arts - Groningen
Sociale geneeskunde: geef je carrièrestart inhoud. Arts, 32-38 uur Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband Binnen UWV is het directoraat Bezwaar en Beroep (B&B) het onderdeel waar cliënten terecht kunnen als zij
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Interim manager Bezwaar en Beroep

Js Consultancy - Groningen - 18-04-2024 Naar vacature  

De afdeling Bezwaar en Beroep is een subafdeling van de businesseenheid Klant van de directie Onderwijsinstellingen (OI).
Deze directie financiert alle onderwijsinstellingen en samenwerkingsverbanden in (Caribisch) Nederland.
Hiermee is zo’n 45 miljard euro gemoeid. De afdeling Bezwaar en Beroep handelt de bezwaren en beroepen af die gericht zijn tegen de besluiten over die financiering. OI zit in een doorontwikkeling van het systeemlandschap voor die financiering.

Daarnaast informeert OI onderwijsinstellingen over trends en beleidseffecten. Daarnaast stelt OI DUO-breed en voor OCW programma- en projectleiding en ondersteuning beschikbaar. Met al deze activiteiten wil OI goed onderwijs mogelijk maken.

De werkzaamheden bestaan uit 4 onderdelen:
1) Een complexe veranderopdracht
  • Herstellen van het evenwicht in de samenwerking binnen de afdeling Bezwaar en Beroep;
  • Het integraal leiden en managen (organisatie, mensen, processen en systemen) van de ontwikkelingen; Managen van complexe relaties.
2) Naast de rol van Interim Senior Manager zet je jouw uitgebreide juridische kennis en expertise in.
3) Verenigen van een team in een afdelingsvisie
4) Begeleiden, binden en boeien van juridische professionals.
Profielduiding: een voorbeeld voor het team die vanuit de inhoud de juiste positie weet te pakken bij de verschillende (in- en externe) stakeholders.

Wat wij vragen

  • Je beschikt over WO-niveau, bij voorkeur een afgeronde juridische opleiding;
  • Je hebt meerdere jaren aantoonbare (leidinggevende) ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met complexe veranderopdrachten als het gaat om diversiteit, inclusie en gelijkwaardigheid;
  • Je hebt inhoudelijke ervaring als jurist of vergelijkbare werkervaring;
  • Je hebt ervaring met het behouden, binden en boeien van professionals en het versterken van de gewenste teamcultuur;
  • Je bent toegankelijk voor medewerkers, transparant in je manier van werken, geeft ruimte en vertrouwen, met oog voor Inclusiviteit en treedt waar nodig doortastend op.

Wat wij bieden

Wij kunnen je inzetten op basis van detachering (op projectcontract of in loondienst bij JS Consultancy, inschaling conform CAO opdrachtgever).
Naast een persoonlijke benadering vanuit JS Consultancy en een leuke groep collega’s horen bij een detacheringsconstructie in een dienstverband bij JS Consultancy goede arbeidsvoorwaarden. Hierbij kan je denken aan:

  • Salariëring ingeschaald conform CAO opdrachtgever afhankelijk van jouw opleiding en ervaring en op basis van 36 uur in de week;
  • Aanvullende opleidingen en trainingen op gebied van inhoudelijke kennis, vaardigheden en competenties, passend bij jouw ambities;
  • Intervisie, coaching en periodieke kennissessies over actuele thema’s in het werkveld;
  • Toegang tot het exclusieve netwerk van JS Consultancy.
  • Laptop en een telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
  • Reiskostenvergoeding, NS Businesskaart of afhankelijk van je reistijd de mogelijkheid tot een leaseauto!).
Een ZZP-constructie (uurtarief in overleg), behoort ook tot de mogelijk. Naast de persoonlijke benadering en een groot netwerk als preferred supplier binnen het publieke domein, bieden we de volgende voordelen aan:

  • Snelle en makkelijke facturatie, middels Reversed Billing en standaard de betaling binnen 30 dagen na invoering uren;
  • We verzorgen de volledige administratie en we zorgen ervoor dat je maar 1x alle gegevens moet aanleveren (VOG e.d.);
  • Onze juridische afdeling houdt alle wet- en regelgeving rondom ZZP-ers nauw in de gaten en kan daarover indien gewenst ook informeren.
JS Consultancy is de carrièrepartner van professionals en managers voor de publieke zaak. Bij ons werk je aan jezelf én aan oplossingen voor de belangrijkste uitdagingen in onze samenleving. Maatschappelijk resultaat. Samen met jou maken we het waar.

Waar ga je werken

Voor OCW/DUO afdeling Bezwaar en Beroep zijn we op zoek naar een Interim manager Bezwaar en Beroep (36uur | Schaal | z.s.m. | minimaal circa 12 mnd.| Met optie tot verlenging).

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Js Consultancy
Meer Interim manager Bezwaar en Beroep vacatures

Gerelateerde vacatures aan Interim manager Bezwaar en Beroep

Basisarts Bezwaar en Beroep

UWV - Groningen
Wat ga je doen Wat ga je doen?Als arts bij Bezwaar en Beroep werk je met collega-artsen, arbeidsdeskundigen en juristen binnen een resultaatverantwoordelijk team. Het eerste jaar staat voor een belangrijk deel in het teken
- Volledige vacature bekijken

Juridisch beleidsadviseur RO ZZP

BVNG - Groningen
Wat ga je doen? Als Juridisch Beleidsadviseur RO word je als zzp’er bemiddeld bij verschillende opdrachtgevers in de regio Groningen/Drenthe op interim basis. De opdrachten kunnen qua inhoud en duur verschillen, maar
- Volledige vacature bekijken

Jurist Bezwaar en Beroep

NLwerkt - Groningen
Wat wij vragen Opleiding Er is geen minimale opleiding vereist Functie-eisen De juiste kandidaat voor deze vacature beschikt over: Minimaal een afgeronde HBO Rechten opleiding; Ervaring met het beoordelen / behandelen van
- Volledige vacature bekijken

Vergunningverlener APV en bijzondere wetten

NLwerkt - Groningen
Wat wij vragen Opleiding Er is geen minimale opleiding vereist Functie-eisen Minimaal een opleiding op WO niveau, voorkeur voor een juridische opleiding; Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van juridisch handhaving/
- Volledige vacature bekijken