Inloggen - Registreer  

HR Backoffice medewerker

USG Legal - Rotterdam
Over de functie Heb jij altijd al bij de politie willen werken? Dan is dit jouw kans!Als Senior Backofficemedewerker ligt jouw focus op de processen ten aanzien van instroom van inhuur medewerkers. De nadruk ligt vooral op
- Volledige vacature bekijken

Terug

HR Backoffice Medewerker

Axians - via Nederland Vacature - Capelle-aan-den-ijssel - 27-04-2024 Naar vacature  

Axians Nederland | Capelle aan den IJssel

Wij vragen

32 - 40 uur
MBO
Reguliere baan
Zelfstandigheid
Ondernemerschap

Wij bieden

min € 2500,00 – max € 4000,00
Bonus / winstregeling
Bedrijfsauto
Vergoeding internetkosten

Waarom onze organisatie

Je krijgt vrijheid om te blijven leren, ontdekken en innoveren.
Werken in een informele sfeer met betrokken collega's.
Verantwoordelijkheid om je werk aan te pakken zoals jij dat goed acht.

Onze recruiter

Max Trapman

Taken en verantwoordelijkheden

Onze belofte is “The Best of ICT with a Human Touch”. Het HR team in Capelle aan den IJssel heeft hierin een belangrijke taak en zorgt ervoor dat we onze belofte waarmaken als werkgever. Op de HR Backoffice maak je hierin verschil. Je bent een vraagbaak voor collegas’, zorgt ervoor dat het HR proces op orde is en ondersteunt de HR Business Partners. Een uitdagende rol met veel afwisseling binnen de snel veranderende wereld van IT.

Je ondersteunt een aantal HR Business Partners en de HR Manager in hun dagelijks werk. Het ene moment ben je bezig om alles te organiseren voor de in-, door- en uitstroom van medewerkers en het andere moment met het opstellen van correspondentie, rapportages of het inregelen van procedures/HR Systemen. Natuurlijk regel je ook dat onze salarisadministrateur alle salarismutaties tijdig krijgt en controleer je op een correcte verwerking. Je controleert je eigen werk en houdt dit in overleg met je HR-collega’s uniform, signaleert verschillen en heel belangrijk, je draagt oplossingen en verbetervoorstellen aan.

Het is een afwisselende functie met veel aandachtsgebieden en je werkt in een informeel en professioneel team.
Elke dag is anders, je hoeft je niet te vervelen! Zo begin je de dag met een overleg met een HR-collega over de voortgang van de werkzaamheden voor de business unit waar jullie voor werken. Daarna werk je een paar e-mails weg en check je of je voor de verschillende nieuwe collega’s alle zaken rondom de indiensttreding zijn geregeld. Is de laptop op tijd gereed? Is de toegang tot de verschillende systemen geregeld?

Na de lunch ga je na of je alle rapportages voor de HR analyse gedraaid hebt en aan het einde van de dag heb je nog tijd om een tweetal arbeidsovereenkomsten op te stellen, want die ga je morgen weer bespreken met je HR-collega. Morgen staan er weer allerlei andere HR-zaken op de planning. Een drukke en leuke dag zit er weer op!

Geboden wordt

Een contract tussen 36 -40 uur met uitzicht op onbepaalde tijd met een bruto maandsalaris tussen de € 2.500 en € 4.000;
25 vakantiedagen, de optie om adv dagen op te bouwen én 5 dagen per jaar extra te kopen;
Een premievrij pensioen en uitstekende aanvullende
Laptop en telefoon en een hybride thuiswerkplek (bureau, bureaustoel, monitor enz.);
Deelname aan aantrekkelijke aandelenregeling;
Een leven lang leren via Axians Institute, de Vinci Academy en Goodhabitz
8.

Profiel kandidaat

Je bent in het bezit van een mbo opleiding niveau 4 zoals Personeel & Organisatie of Directiesecretaresse/ Managementassistent;
Minimaal twee jaar werkervaring in een administratieve (HR) functie en je bent graag alles aan het regelen en organiseren;
Je hebt gevoel voor ICT systemen en hebt deze snel onder de knie;
Je bent een enthousiaste persoonlijkheid en kunt zelfstandig veel verschillende taken afwerken met wisselende tijdspaden;
Organiseren, zelfstandigheid, flexibiliteit en nauwkeurig werken zijn kenmerken die jou bij jou passen;
Uitstekend in de Nederlandse taal in woord en vooral ook in geschrift;
Excel heeft niet al te veel geheimen voor je en dat geldt helemaal voor Word;
Je weet wat het is om met verschillende systemen te werken zoals een HR systeem of een ERP systeem voor de tijdregistratie en specifieke bedrijfseigen applicaties.

  • bij indiensttreding dient een VOG te worden overlegd
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Axians
Meer HR Backoffice Medewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan HR Backoffice Medewerker

Senior HR Backoffice medewerker

Matchpartner Werving en Selectie - Rotterdam
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een prominente organisatie die zich bezighoudt met een breed scala aan maatschappelijk relevante projecten en diensten. Het team waarin je komt te werken is dynamisch, gericht op
- Volledige vacature bekijken

Senior HR Backoffice medewerker

Matchpartner Werving en Selectie - Rotterdam
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een prominente organisatie die zich bezighoudt met een breed scala aan maatschappelijk relevante projecten en diensten. Het team waarin je komt te werken is dynamisch, gericht op
- Volledige vacature bekijken

HR medewerker

Career Rebels - Rotterdam
Ben je een kei in administratie en processen optimaliseren? Word je enthousiast van orde en structuur? Dan is HR Corporate Care op zoek naar JOU! Als HR-medewerker ben je de spil in het web van onze backoffice. Jij zorgt
- Volledige vacature bekijken

HR medewerker

Career Rebels - Rotterdam
Ben je een kei in administratie en processen optimaliseren? Word je enthousiast van orde en structuur? Dan is HR Corporate Care op zoek naar JOU! Als HR-medewerker ben je de spil in het web van onze backoffice. Jij zorgt
- Volledige vacature bekijken