Inloggen - Registreer  

Dtp-er (32-38 uur)

Hornbach - Utrecht
De folder en andere creatieve uitingen opmaken voor een uniek en eigenzinnig HORNBACH huisstijl is uniek, eigenzinnig en vooral heel herkenbaar. Als Dtp-er aan jou de taak om onze huisstijl in al onze uitingen te verwerken.
- Volledige vacature bekijken

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectcoördinator (32 -38 uur)

Rva - Utrecht - 20-04-2024 Naar vacature  

Wil jij bijdragen aan een betere wereld? Eén waar burgers en bedrijven kunnen vertrouwen op de kwaliteit van producten en diensten? Vind jij het leuk om te werken bij een dienstverlenende organisatie die werkt voor bedrijven en instellingen en hen helpt zich te verbeteren?

Voor de ondersteuning van het Projectcoördinator Accreditaties team zijn wij op zoek naar een tijdelijke
Projectcoördinator.
En ben jij bovendien een spin in het web die graag zelfstandig, diverse planningen tot in de puntjes verzorgt? Dan is dit jouw kans!

Wat houdt de functie in?

  • Je selecteert op basis van de meerjarenplanning de bij te wonen audits en inspecties bij de geaccrediteerde instellingen.
  • Je vraagt de beschikbaarheid op van de beoordelaars voor het uitvoeren van de bijwoningen en bewaakt de gehele planning.
  • Je selecteert in overleg met de beoordelaars de bij te wonen audits en inspecties uit de opties die de geaccrediteerde instelling aanlevert.
  • Je verzorgt de opdracht voor de beoordelaars en geaccrediteerde instelling.
  • Je draagt zorg voor een volledige en tijdige administratie van de bijwoning projecten.
Als Projectcoördinator werk je nauw samen met de Projectcoördinator Accreditaties (PCA) die de klantenpakketten beheren. Ook werk je veel samen met de Technisch Coördinatoren Accreditatiebeoordelingen (TCA) die vanuit inhoudelijk oogpunt nauw betrokken zijn bij de meerjarenplanningen en bijwoningen.

Je zorgt ervoor dat de bijwoningen bij onze klanten van te voren goed zijn gepland en voorbereid zodat het beoordelingsteam goed georganiseerd op stap gaat. Dit houdt ook in dat de documentatie voor het beoordelingsteam op orde is en dat er duidelijk is gecommuniceerd naar alle betrokken partijen. Je houdt de doorlooptijden goed in de gaten en zorgt dat er voortgang blijft binnen jouw bijwoning projecten. Ook zorg je ervoor dat de projecten administratief netjes zijn afgehandeld. Je bent voor de bijwoningen het eerste aanspreekpunt voor jouw klanten en beoordelaars en daarmee een belangrijk visitekaartje van de RvA.

Jouw persoonlijkheid:

  • Je bent goed in plannen en organiseren.
  • Je staat stevig in je schoenen, bent flexibel ingesteld en een echte teamspeler.

Wat neem je mee?

  • Je hebt MBO+ / HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring met het onderhouden van klantrelaties.
  • Je hebt enkele jaren ervaring op het gebied van projectmanagement en kennis van geautomatiseerde projectadministratie systemen.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met kwaliteitszorg.
  • Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal.

Wat heeft de RvA te bieden?

Je krijgt een dienstverband voor de duur van een jaar. Naast een goed salaris (de functie is ingeschaald in functieschaal G die in 2024 loopt van € 2.646 – € 3.781,-) ontvang je vakantiegeld (8%) en een eindejaarsuitkering (8,33%).

Daarnaast biedt de RvA uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals voldoende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, 1
ste
klas reizen en een uitstekende pensioenregeling. Je werkplek is prettig en op zeer korte loopafstand van Utrecht CS.
Hoewel RvA een serieuze rol speelt in de waarborging van kwaliteit is de sfeer op de werkvloer los. Er is ruimte voor gezelligheid en humor en mensen nemen hun eigen verantwoordelijkheid over hoe ze hun werk indelen. De organisatiesamenstelling is vrij divers, naast de doorgewinterde specialisten lopen er ook veel hoogopgeleide young professionals rond. De belangrijke rol die RvA heeft en het maatschappelijke karakter zijn voor de medewerkers een grote drijfveer om hoge kwaliteit te leveren in hun dagelijkse werkzaamheden.

Wil je meer weten?

Mylène Pijnenburg (Manager Internal Operations) of Lesley Cornelisz (HR adviseur) neemt graag de tijd om je meer informatie te geven over de vacature en je eventuele vragen te beantwoorden via 030 23 94 500 of via

.

Ben jij enthousiast? Dan horen we graag van jou!

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Rva

Gerelateerde vacatures aan Projectcoördinator (32 -38 uur)

Dtp-er (32-38 uur)

Hornbach - Utrecht
De folder en andere creatieve uitingen opmaken voor een uniek en eigenzinnig merk.De HORNBACH huisstijl is uniek, eigenzinnig en vooral heel herkenbaar. Als Dtp-er aan jou de taak om onze huisstijl in al onze uitingen te
- Volledige vacature bekijken

Junior Inkoper (32-38 uur)

Hornbach - Utrecht
Een onderscheidend assortiment, veel verantwoordelijkheid en continue blijven verbeteren.Jij, onze nieuwe Junior Inkoper, bent de rechterhand van de Inkoper. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een onderscheidend
- Volledige vacature bekijken

Dtp-er (32-38 uur)

Hornbach - Utrecht
De folder en andere creatieve uitingen opmaken voor een uniek en eigenzinnig merk.De HORNBACH huisstijl is uniek, eigenzinnig en vooral heel herkenbaar. Als Dtp-er aan jou de taak om onze huisstijl in al onze uitingen te
- Volledige vacature bekijken

Dtp-er (32-38 uur)

Hornbach - Utrecht
De folder en andere creatieve uitingen opmaken voor een uniek en eigenzinnig merk.De HORNBACH huisstijl is uniek, eigenzinnig en vooral heel herkenbaar. Als Dtp-er aan jou de taak om onze huisstijl in al onze uitingen te
- Volledige vacature bekijken