Inloggen - Registreer  

ICT servicedesk specialist

Voort - Almelo
Wat jij doet Als Support Engineer ben jij de spil in het assisteren van klanten bij gebruikersmutaties en het oplossen van diverse vragen en problemen. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de bereikbaarheid en
- Volledige vacature bekijken

Terug

Servicedesk Manager

Human Source Group - Almelo - 04-05-2024 Naar vacature  

3 weken geleden geplaatst
Regio
Almelo
Gewenst aantal uren
32-40 uur
Salaris
€4500 - €7000
Branche
ICT
Ben jij klaar om de toekomst van IT-serviceverlening vorm te geven? Als Servicedesk Manager zorg je voor optimale klantbeleving en leid je jouw team van 12 collega's naar toekomstbestendige innovaties. Sluit je aan bij een dynamisch team en werk aan de verbetering van de IT-diensten, terwijl je de verantwoordelijkheid draagt voor operationele efficiëntie.

Dit bieden wij jou

Salaris

: €4.500 - €7.000 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.

Werkuren

: 32 tot 40 uur per week in een ondersteunende en collegiale werkomgeving.

Vakantiedagen

: 30 dagen, plus 5 extra dagen uitgekeerd via een individueel keuzebudget.

Ontwikkelingsmogelijkheden

: Persoonlijk opleidingsplan met een Talentcoach.

Gezondheidsvoordeel

: Vergoeding van €18,30 p/m bovenop je basisverzekering.

Reiskostenvergoeding

: €0,25 per kilometer, gedeeltelijk belast.

Over jouw rol als Servicedesk Manager

Als Servicedesk Manager ben je de spil van onze IT-dienstverlening. Je stuurt het team aan en zorgt voor een optimale klantbeleving. Je ontwikkelt en implementeert een strategisch jaarplan, gebaseerd op het beleidsplan van Managed Services, en draagt bij aan de continue verbetering van onze diensten.

Belangrijkste taken

Operationele leiding

: Verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de Servicedesk.

Strategie ontwikkeling

: Ontwerpen en uitvoeren van een jaarplan voor de Servicedesk.

Kwaliteitsbewaking

: Zorgen voor een hoogwaardige afhandeling van IT-meldingen.

Teamontwikkeling

: Coachen en inspireren van Servicedeskmedewerkers.

Innovatie stimuleren

: Initiëren van verbeteringen in processen en dienstverlening.

Wat kan je verwachten van de organisatie?

Innovatieve cultuur

: Continu streven naar betere en duurzamere oplossingen.

Groei en ontwikkeling

: Persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal. Dit wordt gestimuleerd door interne talent coaches.

Collegialiteit en support

: Een omgeving waar teamwork en ondersteuning vanzelfsprekend zijn.

De extra's van dé loopbaanpartner

Als loopbaanpartner gaan we verder dan het vinden van een werkplek die bij je past. Bij ons heb je verschillende mogelijkheden op het gebied van persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van een loopbaancoach (Zie je de foto, dat ben ik) en het ontwikkelplatform

. Hier bieden we de volgende tools aan voor jouw loopbaanontwikkeling: Persoonlijke begeleiding | Opleidingsbudget | DISC-analyse/ Insights | Werkwaardentest | Competentietest | Workshops en trainingen | DEVELAB Events | Lifestyle coaching

Wat breng jij mee?

Opleiding en ervaring

: HBO werk- en denkniveau met minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een IT-servicedesk;

Klant- en servicegericht

: Sterke focus op klantbeleving en serviceverlening;

Communicatieve vaardigheden

: Uitstekend in zowel mondelinge als schriftelijke communicatie;

Innovatief vermogen

: Ervaring met en gevoel voor innovatie binnen IT-dienstverlening.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Human Source Group