Inloggen - Registreer  

GZ-Psycholoog Forensische Psychiatrie

TMI - Zaandam
Voor een organisatie binnen de psychiatrie zijn wij op zoek naar een GZ-Psycholoog binnen de afdeling Forensische Psychiatrie. Het betreft een functie voor 24 uur per week voor onbepaalde tijd/vast dienstverband.Waar ga je
- Volledige vacature bekijken

Terug

Casemanager Detachering

Moedigh - Zaandam - 15-03-2024 Naar vacature  

Vacaturenr. 2023-00248

Is het voor jou een uitdaging om als Casemanager gedetacheerd te worden bij klanten om ze te ondersteunen en te adviseren op het gebied van verzuim? Voor onze opdrachtgever zoeken wij een Casemanager Detachering voor de regio Zaandam / Breukelen.

De klanten van onze opdrachtgever hebben regelmatig behoefte aan de tijdelijke inzet van een Casemanager. Dit kan tijdelijke ondersteuning zijn of ter voorbereiding op de aansluiting op het Verzuim Service Center.

Je werkt daarbij in het systeem van de klant en conform de werkwijze die de klant hanteert. Je kunt de klant adviseren over de aanpak van verzuim, zorgt dat alle dossiers op orde zijn en bent het aanspreekpunt voor medewerker, leidinggevenden en HR. De opdrachten duren in basis maximaal 3 maanden. Wanneer er geen externe opdrachten beschikbaar zijn, ben je werkzaam binnen het Verzuim Service Center op het kantoor in Zaandam of Breukelen. Ook hiervoor wordt een termijn van maximaal 3 maanden afgesproken.

Er wordt verwacht dat je kansen voor het verkopen van extra dienstverlening zoals verzuimtrainingen signaleert en de Accountmanager of Customer Succes Manager hierbij betrekt.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
  • Je bent inhoudelijk gesprekspartner op operationeel en tactisch niveau bij verschillende klanten;
  • Je voert het casemanagement op locatie uit;
  • Wanneer er geen externe opdrachten zijn werk je als casemanager binnen het Verzuim Service Center;
  • Je helpt waar nodig om de klant voor te bereiden op de overgang naar het Verzuim Service Center;
  • Je werkt met de systemen en conform werkwijze van de klant;
  • Je signaleert verkoopkansen;
  • Je fungeert zowel intern als extern als vraagbaak.
Zaandam, Breukelen
32 - 40 uur
Functie-eisen
Je bent het visitekaartje van onze opdrachtgever bij de klant en kunt de klant meenemen in hun visie. Daarbij beschik je over ruime ervaring als Casemanager. De werkzaamheden bij de klant voer je volledig zelfstandig uit en je maakt je nieuwe systemen en processen makkelijk eigen. Iedere werkgever vraagt om een andere aanpak, daarom is een groot aanpassingsvermogen een belangrijke vereiste voor deze functie.

Andere eisen die onze opdrachtgever heeft:
  • Je beschikt over hbo werk-/denkniveau;
  • Je bent zowel schriftelijk als mondeling communicatief sterk;
  • Je hebt commercieel inzicht;
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring als casemanager;
  • Je beschikt over een groot aanpassingsvermogen en kunt goed zelfstandig werken;
  • Je bent ondernemend en representatief;
  • Je bent bereid te reizen naar verschillende plekken;
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar.
Waar kom je te werken?
Onze opdrachtgever levert advies en operationele diensten aan werkgevers en verzekeraars op het gebied van sociale zekerheid. Stimuleren van arbeidsparticipatie, het beheersen van uitval en voldoen aan én benutten van de wettelijke verplichtingen is het doel.

Je bent werkzaam binnen het team Consultancy & Kennismanagement op het kantoor in Zaandam of Breukelen. Hiërarchisch val je onder de Teamleider Verzuim Consultancy. Omdat je op verschillende locaties werkzaam bent is het van belang dat je bereid bent om te reizen. De klanten bevinden zich in heel Nederland. Deels thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheden.

Arbeidsvoorwaarden
Jij bent zelf verantwoordelijk voor je eigen loopbaan! Vanuit de mogelijkheden van een inhouse opleidingsplatform heb jij de tools om volop aan je skills en aan je persoonlijke ontwikkeling te werken. Hiervoor heb je jaarlijks een vast bedrag van € 200 beschikbaar. Naast vakkennis en andere vaardigheden is het ook belangrijk om fit en vitaal te blijven. Zowel fysiek als mentaal.

En verder…
  • word je uitgenodigd voor een uitgebreid onboarding programma;
  • Bieden ze je een bruto maandsalaris tussen de € 2.690 en € 4.500 op fulltime basis. Afhankelijk van jouw opleiding, competenties en werkervaring start je als junior of medior casemanager;
  • Heb je standaard 30 vakantiedagen bij 100% dienstverband;
  • Krijg je een laptop in bruikleen;
  • Beschikken de werkplekken over een zit-sta-bureau;
  • Vanwege het externe karakter van de functie zal een auto worden verstrekt uitgaande van Auto Lease Reglement;
  • Ontvang je een thuiswerkvergoeding én een vergoeding om je thuiswerkplek in te richten;
  • Organiseren ze jaarlijks diverse evenementen en ontvang je zo nu en dan leuke attenties;
  • Heb je de mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering en een uitstekende pensioenregeling.
Sollicitatieprocedure
Wil jij meer betekenen als Casemanager Detachering? Herken jij je in bovenstaand profiel? Moedigh gaat graag met jou in gesprek. Samen bepalen we of de functie, jouw competenties, jouw ambitie en de cultuur van de organisatie op elkaar aansluiten.

Alleen sollicitaties via de button 'direct solliciteren' bij de vacature op onze website www.moedigh.nl worden in behandeling genomen. Als je nog vragen hebt, bel dan Madelon Meijer op 06 126 290 39

Hoe vind je het?

Heb je nog vragen? over deze functie? Dan kun je contact met mij opnemen
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Moedigh
Meer Casemanager Detachering vacatures