Financieel medewerker Bedrijfsbureau
CSU - Apeldoorn
Dit ga je doenLocatie: Apeldoorn Uren: 24 - 40 uur per week Start jouw nieuwe baan als medewerker bedrijfsbureau in Apeldoorn. Als steunpilaar voor collega's en klanten maak je de vertaalslag van situaties naar cijfers en - Volledige vacature bekijken
Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Planning Bedrijfsbureau
Supply Chain/ Inkoop
Jij houdt overzicht op lopende processen rond logistiek, transport en distributie. Daarmee creëer je klanten die tevreden zijn over het product en de levering, door een zorgvuldige planning met daarin de flexibiliteit om snel op veranderingen in te spelen. Ben jij die nieuwe medewerker planning op het bedrijfsbureau van Plukon Goor?
Over Plukon
Plukon Food Group
is in Europa één van de grootste spelers op de markt voor pluimveevlees met elf slachterijen en meerdere verwerkings- en verpakkingsbedrijven in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en Polen. Daarnaast ontwikkelen, produceren en vermarkten ze ultra verse en gepasteuriseerde maaltijden. Bij Plukon Food Group werken ruim 9000 mensen.De locatie Plukon Goor BV is een pluimveeslachterij met productie van vers pluimveevlees voor het topsegment van de QSR in Noordwest-Europa.
Om de processen op de plant van
Plukon Goor
soepel te laten lopen zijn wij voor hen op zoek naar een
Medewerker Planning Bedrijfsbureau
.
Wat ga je doen
Binnen het bedrijfsbureau stem jij de planning, distributie en de inzet en gebruik van grondstofstromen uit diverse pluimveehouderijconcepten af op de klantbehoeften. Concreet betekent dit dat jij:- de wekelijkse basisproductieplanning maakt en deze dagelijks volgt en verfijnt op basis van wijzigingen in aanvoer of afzet;
- het transport naar klanten organiseert en daarvoor orders samenstelt;
- de emballagepool beheert en zorg draagt dat emballage retour komt;
- dagelijks contact onderhoudt met klanten, de productie, aanvoerplanners van vleeskuikens, logistiek, transporteurs, etc.;
- de diepvriesvoorraad in het externe vrieshuis volgt, afstemming hierover met verkoop hebt en de administratieve afhandeling van verkoop, waaronder exportdocumentatie verzorgt.
Herken jij je hierin
Om deze functie met succes uit te voeren beschik je over goede organisatorische en analytische vaardigheden die je combineert met uitstekende communicatieve vaardigheden. Onder druk in een hectische omgeving weet jij je prioriteiten te stellen. Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, cijfermatig inzicht en kunt goed overweg met de ICT die je daarbij ondersteunt, met name Excel.Daarbij is het belangrijk dat je:
- een werk- en denkniveau op HBO hebt ontwikkeld door een studie of combinatie van opleiding en werkervaring;
- affiniteit met of gevoel voor de landbouw/veehouderij hebt;
- pro-actief commerciële kansen die zich voordoen oppakt;
- de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk goed beheerst. Mondelinge beheersing van Duits is een pré.
Een hele mooie tweede stap in jouw loopbaan!
Wat jij van Plukon mag verwachten
- Plukon vindt het belangrijk dat je blijft groeien. Daarom wordt er flink in jou geïnvesteerd middels opleidingen en trainingen;
- daarbij ook nog de mogelijkheid om kennis te delen met collega's van verschillende plants;
- een salaris waar waardering uit spreekt;
- urentoeslag (indien van toepassing);
- goede pensioenregeling;
- 8% vakantietoeslag.
Reageren
De werving- en selectieprocedure van deze vacature wordt verzorgd door Profil Consultants. Ben je geïnteresseerd? Dan kun je direct solliciteren via de oranje knop "Solliciteer" of door je cv op te sturen naar: info@profilconsultants.nl.Liever gewoon even bellen over de functie of procedure? Zie bijgaand mijn contactgegevens. Ik ben je graag van dienst.
Een assessment kan deel uitmaken van deze procedure.
Locatie
GoorMeer informatie?
Matthieu Beunders | Profil ConsultantsDeel deze vacature in jouw netwerk
Profil Consultants is ruim 30 jaar een vertrouwd begrip in Oost-Nederland voor personeel- en organisatieadviezen. De werving & selectie opdrachten verzorgen wij namens onze opdrachtgevers voor functies in het midden en hoger kader. Dit doen wij voor alle disciplines in de industrie, handel, bouw en zakelijke dienstverlening. Als ervaren en kwalitatief bureau hanteren wij de NVP-sollicitatiecode en zijn aangesloten bij Quality Recruiters.
meer...
Terug Naar vacature
Meer vacatures van Profil Consultants
Meer Medewerker Planning Bedrijfsbureau vacatures
Gerelateerde vacatures aan Medewerker Planning Bedrijfsbureau
Financieel medewerker Bedrijfsbureau
CSU - Apeldoorn
Dit ga je doenLocatie: Apeldoorn Uren: 24 - 40 uur per week Start jouw nieuwe baan als medewerker bedrijfsbureau in Apeldoorn. Als steunpilaar voor collega's en klanten maak je de vertaalslag van situaties naar cijfers en - Volledige vacature bekijken
Financieel medewerker Bedrijfsbureau
CSU - Apeldoorn
Wat wij vragen Opleiding Basisonderwijs Talen Je beheerst Nederlands Wat wij bieden Uren 24 - 40 Dienstverband fulltime Type vacature Intern Vacaturebeschrijving Dit ga je doen Locatie: Apeldoorn Uren: 24 - 40 uur per week - Volledige vacature bekijken
(aankomend) Hoofd bedrijfsbureau
CoBuilders BV - Hengelo
aankomend) Hoofd bedrijfsbureau Hengelo (GLD), 32-40 uur Ben jij de projectleider of ervaren werkvoorbereider die toe is aan een volgende stap? In deze rol als aankomend hoofd bedrijfsbureau in omgeving Doetinchem word je - Volledige vacature bekijken
(aankomend) Hoofd bedrijfsbureau
CoBuilders BV - Hengelo
aankomend) Hoofd bedrijfsbureau Hengelo (GLD), 32-40 uur Ben jij de projectleider of ervaren werkvoorbereider die toe is aan een volgende stap? In deze rol als aankomend hoofd bedrijfsbureau in omgeving Doetinchem word je - Volledige vacature bekijken