Inloggen - Registreer  

Growth Marketing stage

Crisp - Amsterdam
Wat ga je doen? Als Growth Marketing stagiair krijg je een uniek inzicht in de wereld van consumentenpsychologie en de rol van marketing in consumentengedrag. Je ondersteunt de marketeers in ons Shop & Growth-team bij een
- Volledige vacature bekijken

Terug

Roze Filmdagen Marketing- en Communicatie

Rozefilmdagen - via Culturele - Amsterdam - 06-05-2024 Naar vacature  

Marketing- en Communicatiemedewerker

voor

0,56 fte


| Vacature voor een Betaalde functie, Parttime | Sluitingsdatum:

03-06-2024

Wil jij samen met ons bouwen aan het grootste queer film festival van Nederland? We zijn sinds 1996 een constante kunstzinnige, emanciperende en broodnodige factor in de Amsterdamse LGBTQ+ scene. Het 12-daagse filmfestival vindt jaarlijks plaats in Bioscoop Het Ketelhuis in Amsterdam. Door topprogrammering heeft het festival een goede reputatie bij publiek, filmmakers en festivals over de hele wereld. Roze Filmdagen belicht aan de hand van films, documentaires en korte films voor een breed publiek zoveel mogelijk aspecten van en perspectieven binnen het LGBTQ+ spectrum. Roze Filmdagen kent een kleine professionele organisatie en steunt daarnaast op tal van enthousiaste vrijwilligers. Dit in nauwe samenwerking met het bestuur.

Roze Filmdagen is per direct zoek naar een

Marketing- en Communicatiemedewerker

0,56 fte (2,5 dag per week; in de festivalmaand (maart) ben je fulltime beschikbaar)

Wat ga je doen

  • Je ontwikkelt in samenwerking met de festivaldirecteur en zakelijk leider een communicatie-, marketing- en social media strategie.
  • Je vertaalt de communicatie-, marketing- en social media strategie naar een effectieve planning en executie.
  • Je onderhoudt contacten met de pers, fotografen, filmindustrie en LGBTQ+ organisaties.
  • Je schrijft en publiceert voor onze kanalen (social media, nieuwsbrieven, persberichten, website, blogs).
  • Je verzamelt / creëert beelden voor onze website, social media en bedenkt creatieve marketing- en communicatiecampagnes.
  • Je denkt creatief na over welke online en offline campagnes passen bij onze
programmering, onze doelgroepen en bij de organisatie als geheel en werkt daar ideeën voor uit en voert deze ook uit (bijvoorbeeld podcasts).
  • Je draagt bij aan PR-plannen voor subsidieaanvragen.
  • In overleg met de zakelijk leider hou je zicht op het marketingbudget.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt hart voor de missie en de LGBTQ+-doelgroep van Roze Filmdagen.
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een allround communicatiefunctie.
  • Je hebt een visie op het genereren van on- en offline bekendheid van Roze Filmdagen en weet hoe je dit moet vertalen naar praktische en creatieve plannen.
  • Je hebben uitgebreide kennis van nieuwe communicatiemiddelen en weet dit origineel in te zetten. Daarnaast weet je creatieve oplossingen te vinden voor het bereiken van de diverse doelgroepen binnen de LGBTQ+-community.
  • Je bent sterk social media minded: Je bent bekend met TikTok, Facebook, Twitter (X), YouTube en ook Instagram (Reels) heeft geen geheimen voor je. Daarnaast weet je welke platformen je in moet zetten om specifieke doelgroepen te bereiken.
  • Je hebt een heldere, wervende schrijfstijl en schrijft foutloos Nederlands én
Engels.
  • Bij voorkeur heb je een netwerk binnen de filmindustrie, media en LGBTQ+-communities.
  • Je werkt en denkt op HBO- of WO-niveau en hebt relevante studie- en/of werkervaring.
  • Je bent een teamplayer, creatief, werkt gestructureerd en kunt overweg met deadlines.
  • Je hebt ervaring met het werken binnen een CMS en foto- en videobewerking-programma’s.

Wat bieden wij?

  • Een arbeidsovereenkomst van één jaar, met mogelijkheid van verlenging.
  • Een salaris van maximaal € 3.200,- bruto bij een volledige werkweek (36u), afhankelijk van ervaring.
  • 8% vakantietoeslag.
  • De vrijheid om je uren zelf in te delen. Houd hierbij wel rekening met een jaarlijkse drukkere periode (december tot en met maart) waarin je extra uren draait, die je vervolgens kan compenseren in de rustigere periode (april tot en met november).
  • De mogelijkheid om samen met een klein, creatief en ambitieus team te werken aan het langstlopende LGBTQ+ filmfestival van Nederland.
  • Een fijne werkplek midden in de Amsterdamse wijk De Pijp.

Solliciteren

Interesse? Stuur dan jouw motivatiebrief en cv uiterlijk maandag 3 juni 2024 naar Martijn Kerkmeijer (hij/hem, zakelijk leider): Je kan met hem ook contact opnemen voor vragen over de functie en/of organisatie.

meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Rozefilmdagen
Meer Roze Filmdagen Marketing- en Communicatie vacatures

Gerelateerde vacatures aan Roze Filmdagen Marketing- en Communicatie

Growth Marketing stage

Crisp - Amsterdam
Wat ga je doen? Als Growth Marketing stagiair krijg je een uniek inzicht in de wereld van consumentenpsychologie en de rol van marketing in consumentengedrag. Je ondersteunt de marketeers in ons Shop & Growth-team bij een
- Volledige vacature bekijken

Growth Marketing stage

Crisp - Amsterdam
Wat ga je doen? Als Growth Marketing stagiair krijg je een uniek inzicht in de wereld van consumentenpsychologie en de rol van marketing in consumentengedrag. Je ondersteunt de marketeers in ons Shop & Growth-team bij een
- Volledige vacature bekijken

Growth Marketing stage

Crisp - Amsterdam
Wat ga je doen? Als Growth Marketing stagiair krijg je een uniek inzicht in de wereld van consumentenpsychologie en de rol van marketing in consumentengedrag. Je ondersteunt de marketeers in ons Shop & Growth-team bij een
- Volledige vacature bekijken

Hoofd Communicatie En Marketing - 4709. 000eur

Het Cultuurfonds - Amsterdam
Functieomschrijving Wij zoeken voor de afdeling Communicatie en Marketing voor 32 uur per week (0,8 fte) een Hoofd Communicatie en Marketing
- Volledige vacature bekijken