Inloggen - Registreer  

Terug

Growth Hacker

Fontanel - Tilburg - 21-02-2024 Naar vacature  

‘Als ik later groot ben, word ik growth hacker’. Said no one ever (niet als je vóór 2015 bent geboren in ieder geval).

About the job

Toch hopen wij dat al jouw talenten van vroeger en nu samenkomen in deze droombaan in ons growth-team.
Als growth hacker zijn woorden als ‘marketing automation’, ‘search campagnes’, ‘display campagnes’ en ‘A/B-testing’ geen Chinees voor jou. Doordat jij de nodige meters hebt gemaakt in online marketing, weet jij precies hoe je de performance van campagnes de beste boost geeft. Je ontwikkelt klantgerichte proposities, giet deze in krachtige campagnes, verzamelt en analyseert de data, en stelt de campagnes bij voor zoveel mogelijk conversie. Jouw doel? Meer fans, bezoekers, clicks, verkopen, downloads, you name it. Kortom, groei is waar jij voor gaat. Je zit immers in team Satellite, het speciale growth hacking-team van Freshheads.

Over team Satellite

Freshheads versnelt digitale innovatie voor mooie opdrachtgevers als Interpolis, Poppodium 013 en YoungOnes. Onze organisatie is opgebouwd uit meerdere multidisciplinaire teams, met elk zijn eigen klanten. Team Satellite bestaat uit growth hackers Sepp en Maud, die zich helemaal richten op de groei van digitale diensten. Maarten en Nienke zijn onze data-analisten in het team. Op basis van experimenten en data ontdekken ze snel waar de beste groeikansen voor klanten liggen. Zo helpen ze hen in verschillende fasen: bij het testen van de slagingskans van een idee, bij de bouw van een digitale oplossing en het inrichten van de bijbehorende online marketing-kanalen, en bij het laten groeien van een digitale oplossing. Hoe bereik je de juiste doelgroep? Welke propositie werkt? Welke kanalen slaan aan? Dit zijn vragen die team Satellite beantwoordt.

Freshheads biedt:

  • Alles wat je mag verwachten, zoals een goed salaris, reiskostenvergoeding, 25 vakantiedagen, budget voor de hardware die je nodig hebt, collectieve pensioenregeling en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
  • Een team budget van €200,- per persoon per jaar, onder andere te besteden aan teamuitjes en het inrichten van de teamruimte.
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget van minimaal €500,- per jaar dat je kunt uitgeven aan opleidingen, conferenties, events, etc. Er is één voorwaarde: het moet op.
  • Wil je experimenteren met nieuwe technieken? Een (studie)boek lezen? Een event bezoeken? Zeker doen! Je krijgt volop tijd, ruimte en middelen voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Valencia, de Ardennen of Lissabon. Bij Freshheads verleg je niet alleen digitale grenzen, maar ook landsgrenzen. Om het jaar gaan we samen op pad.
  • Onvergetelijke vrijdagmiddagborrels, met eens in de maand een legendarische XL-variant. En ja, de jaarlijkse kerstborrel is gewoon episch. Voor wat we er ons nog van herinneren...
  • De mogelijkheid om samen met je collega’s te bootcampen, voetballen en curlen.
  • De snelste weg naar de beste bamischijven van Tilburg (lees: bamibot).
  • Een kantoor waar je wel zou willen wonen (op loopafstand van het station).
  • De vrijheid en verantwoordelijkheid waar je altijd al naar snakte.

About you

Even concreet

  • Vanuit een hbo(+)-opleiding in de marketing of business innovation neem jij een sterke inhoudelijke basis mee.
  • Je hebt een aantal jaar werkervaring in online marketing.
  • Je bent gewend voor verschillende opdrachtgevers te werken.
  • De growth hacking-mindset past bij jou: experimenteren, ontdekken, snel schakelen, durven falen en gewoon gaan.
  • Je weet de (groei)wensen van klanten te vertalen naar logische stappen op het gebied van online marketing: website-analyses, concurrentie-analyses, proposities ontwikkelen en valideren, digitale content creëren (displays, banners, video’s), de juiste kanalen kiezen, datastromen samenbrengen en analyseren, etc.
  • Je hebt specifieke kennis van o.a. SEA, paid social, SEO, e-mail, maar denkt ook over alle kanalen heen. Groei over de gehele funnel, dát is waar het om gaat.
  • Onderbuikgevoel? Daar krijg jij de kriebels van. Nee, jij gaat hard op data. Jij weet hoe je datastromen combineert, online meetinstrumenten inricht en pixels inzet om verkeer te analyseren. Alles voor de beste cross-platform analyse!
  • Praatjes vullen geen gaatjes. Toch weet jij hoe belangrijk het is klanten uit te leggen wat jij gaat doen en waarom je dat gaat doen. Je bent doener en adviseur tegelijk.
  • Je bent resultaatgericht. Hoe hoger de groeicijfers hoe beter.

This job isn't active anymore

But perhaps these jobs might be interesting for you

Freshheads

Samen met de tofste klanten zoeken, ontdekken en grijpen we kansen. Zo versnellen we digitale innovatie.
meer...

Terug - Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Fontanel