Pitt IT Professionals - Nijmegen
Je werkplekBen jij een technisch ingestelde professional met een passie voor HR- en Payrollprocessen? Beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en ben je bedreven in het werken met (HR)-systemen? Dan ben jij - Volledige vacature bekijken
Terug
Product Administratie Beheerder
Thrive at Dustin: IT-innovatie, groei en een dynamisch team van 2200 collega's. Klaar om een impact te maken?
Reageer op deze vacatureOntdek een boeiende kans om je administratieve talent te combineren met de dynamiek van de IT-wereld bij Dustin! Werk samen met een hecht team in een ondersteunende omgeving waar persoonlijke groei centraal staat en waar jouw bijdrage echt het verschil maakt!
Dit maakt de positie als Product Administratie Beheerder uniek
- Als administratiebeheerder bij Dustin werk je in een dynamische IT-omgeving met geavanceerde systemen zoals IcePIM en Microsoft Dynamics
- Je speelt een cruciale rol in het onderhouden van onze artikeldatabase en het beheren van prijsafspraken, met volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
- Je werkt in een informeel en gezellig team
Mijn naam is Danny van Haften, en ik ben de waarnemend teammanager voor RMA & Content Management. Als leider sta ik klaar om jou te begeleiden en te coachen naar een uitmuntende Product Administratie Beheerder! Samen gaan we ervoor zorgen dat je het beste uit jezelf haalt en je volledige potentieel bereikt. Ik kijk ernaar uit om samen te werken en te groeien binnen ons team. Tot snel!
Jouw rol en invloed als Product Administratie Beheerder
Verantwoordelijkheid:
Je krijgt de verantwoordelijkheid voor het creëren van nieuwe producten en speciale biedingen in de systemen.
Samenwerking
:
Samen met je team zorg je voor een vlotte afhandeling van alle verzoeken van onze interne klanten, waarbij je nauw samenwerkt met je directe teamleden en ook met de afdelingen Order management, Sales en Procurement.
Kernactiviteiten
:
- Aanmaken van nieuwe producten en speciale biedingen in de systemen
- Onderhouden van de artikeldatabase en bijhouden van prijsafspraken
- Effectieve communicatie en samenwerking met interne en externe belanghebbenden om ervoor te zorgen dat alle informatie juist en tijdig wordt verwerkt
Voordelen bij Dustin
Wij geloven dat Dustin meer te bieden heeft dan alleen de hier genoemde voordelen. Je zult dit volledig begrijpen als je eenmaal bij ons werkt.Voor deze specifieke functie kun je het volgende verwachten:
- Je ontvangt €0,26 per kilometer reiskostenvergoeding of een volledige OV-vergoeding
- Thuiswerkvergoeding van €2,35 per thuiswerkdag, maandelijks uitbetaald
Wie zou succesvol kunnen zijn in deze rol?
We zien jou als een nieuwsgierig en gedreven persoon die graag samenwerkt in een informele en ondersteunende omgeving, waarbij je je administratieve vaardigheden combineert met een passie voor IT. Je bent stressbestendig en geduldig.Daarnaast is het belangrijk dat:
- Je een mbo werk- en denkniveau hebt
- Je sterke administratieve kwaliteiten hebt, en wat kennis of affiniteit van IT producten
- Je beheerst de Nederlandse taal goed en bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
Wat kun je daarna verwachten?
Je sollicitatie wordt anoniem behandeld. We verwachten de volgende stappen in het wervingsproces:
- Telefonische kennismaking met Danny van Haften
- 1e gesprek met Danny van haften en een collega
- 2e gesprek met twee medewerkers van de afdeling
Category
Customer Support
Rol
Customer Service
Locaties
Status werken op afstand
Hybride
Gewenste werkuren
32-40
Gesproken taal
Nederlands
Nog meer redenen nodig om Dustineer te worden?
Thuiskantoor en vergoeding
Een uitgebreid thuiskantoor ingericht door Dustin. Voor elke dag dat je thuis werkt krijg je een vergoeding: €2,35.Collectieve zorgverzekering
De keuze voor een voordelig collectief ziekteverzekeringsplan.Personeelskorting
IT-hardware tegen inkoopprijs (voor eigen gebruik) aan te schaffen via onze webshop.27 vakantiedagen
Op basis van een 40-urige werkweek.Dustin Academy
Een toegewijde focus op je persoonlijke groei door middel van individuele ontwikkelingsplannen.Dit is wat Dustin speciaal maakt
As you grow, we grow.
Jouw ontwikkeling is cruciaal voor ons. We moedigen iedereen aan om nieuwsgierig te blijven en te blijven leren. Daarom hebben we onze eigen Dustin Academy, die jouw voortdurende groei ondersteunt.Be part of an exciting journey.
Met teams in Nederland, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland en België zijn we een toonaangevende online IT-partner in Scandinavië en de Benelux, die er voortdurend naar streeft om een van Europa's top IT-partners te worden.Make an impact that matters.
We geven dagelijks prioriteit aan duurzaamheid met ambitieuze doelen om de impact op het klimaat te verminderen, circulariteit te vergroten en sociale gelijkheid te stimuleren. Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze kracht.Together we win as a team.
We omarmen een ondersteunende cultuur, stimuleren een duurzaam werk-privéleven en ondersteunen een gezonde levensstijl. We bieden flexibiliteit, waardoor een mix van digitaal en kantoorwerk mogelijk is die is afgestemd op jouw rol en die de beste voorwaarden biedt voor een evenwichtig dagelijks leven.Dustineers
Werkplek & Cultuur
Wij koesteren een cultuur die wordt gekenmerkt dooreenvoud
, voortdurende
ontwikkeling
en
samenwerking
. We vieren diversiteit, moedigen innovatie aan en geloven in samen winnen als één team. We hebben veel plezier in ons werk en vieren elk succes.
Kom langs op een van onze kantoren om hallo te zeggen en ons team te ontmoeten - de koffie staat klaar ☕️
You keep us moving. We keep you moving.
meer...Terug Naar vacature
Meer vacatures van Dustin
Gerelateerde vacatures aan Product Administratie Beheerder
Functioneel Beheerder Documentmanagement
Bovemij - Nijmegen
Over BovemijWij verbinden de 10.000 Nederlandse mobiliteitsbedrijven met de 10 miljoen consumenten. Zo helpen we de consument aan betrouwbare mobiliteit en helpen we de branche succesvol ondernemen. We bieden oplossingen die - Volledige vacature bekijken
Vitens - Nijmegen
Functietitel: Technisch Beheerder I PA Zuid en NoordRecruiter: Rhobin BranderVacature-ID: 3082 Regio Noord Regio Overijssel Wil jij je talent inzetten voor een duurzame en toekomstbestendige drinkwatervoorziening? Iedere dag - Volledige vacature bekijken
NLwerkt - Nijmegen
Dit ga je doen We Bring More to the alignment of People, Process and IT. Dit is de missie van de afdeling Business Support Backoffice. In onze complexe Retail organisatie is het optimaliseren van werkprocessen en de perfecte - Volledige vacature bekijken
NLwerkt - Nijmegen
Dit ga je doen We Bring More to the alignment of People, Process and IT. Dit is de missie van de afdeling Business Support Backoffice. In onze complexe Retail organisatie is het optimaliseren van werkprocessen en de perfecte - Volledige vacature bekijken