Inloggen - Registreer  

Functioneel beheerder

Experis - The Hague
Dit ga je doenFunctioneel beheer van bedrijfskritische applicaties; Verantwoordelijk voor analyse en ontwerp; Beheer bedrijfsprocessen; Opstellen dashboards en managementrapportages; Vertalen van procesmodellen; Reviewen van
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Functioneel beheerder/data-analist

Advocaten - Den Haag - 18-04-2024 Naar vacature  

Vacature functioneel beheerder/data-analist

Ben jij een gedreven data-expert die energie krijgt van het omzetten van data in waardevolle inzichten? Wil je ervoor zorgen dat advocaatgegevens altijd correct en toegankelijk zijn voor de juiste partijen? Werk je graag aan het verbeteren en structureren van gegevens en processen? Zoek je een afwisselende functie in een organisatie met een groot maatschappelijk belang?

De NOvA zoekt een:
functioneel beheerder / Data-Analist
Den Haag | 32-40 uur per week | startdatum in overleg
In deze veelzijdige positie ben je verantwoordelijk voor het BAR-systeem (Beheer Advocaten Registratie), waarin alle Nederlandse advocaten zijn geregistreerd. Je draagt bij aan belangrijke beslissingen door data te analyseren en trends te signaleren. Je helpt bij het opzetten en beheren van een datawarehouse en maakt rapportages voor verschillende afdelingen.

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor de (web)applicaties van het BAR-systeem en de koppelingen met ketenpartners. Je ontwerpt en test nieuwe releases, stelt ontwerpdocumenten en testplannen op, en werkt nauw samen met externe leveranciers. Daarnaast ben je aanspreekpunt voor AVG- en security-aangelegenheden en het voorkomen van datalekken.

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie in een dynamische omgeving. Naast een inspirerende werkplek met fenomenaal uitzicht over de skyline van Den Haag bieden wij:
  • Een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een uitstekend salaris (tussen de € 3.360,- en € 5.559,- op basis van een 40-urige werkweek) en een 13e maand;
  • Een laptop en mobiele telefoon;
  • Ruime voorziening van verlofdagen (31 dagen op basis van een fulltime dienstverband);
  • 8% vakantietoeslag;
  • Reiskostenvergoeding of een NS Business Card;
  • Onbelaste thuiswerkvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een fietsplan;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Een hybride werkomgeving waarvan minimaal 2 dagen op kantoor (dinsdag is de vaste kantoordag).

Wie zijn wij?

De NOvA bevordert in het belang van een goede rechtsbedeling een behoorlijke uitoefening van de praktijk en neemt alle maatregelen die daaraan kunnen bijdragen ten behoeve van de advocatuur. Met een team van ongeveer 65 medewerkers is het landelijk bureau van de NOvA groot genoeg om de advocatuur en het bestuur op professionele wijze te ondersteunen en klein genoeg om intensief samen te werken in een informele sfeer.

De afdeling ICT is verantwoordelijk voor alle ICT-systemen van de NOvA, zowel intern als extern gericht, inclusief kantoorautomatisering en telefonie.

Duurzaamheid

We reizen over het algemeen met het openbaar vervoer, we werken op kantoor zoveel mogelijk papierloos en we maken zoveel mogelijk gebruik van biologische cateraars. Het kantoorpand heeft een duurzaamheidscertificaat gekregen.

Gelijke kansen en werkgeluk

Wij onderstrepen het belang van gelijke kansen, diversiteit en inclusie. Werkgeluk van onze medewerkers staat hoog op onze prioriteitenlijst. Om te weten hoe onze medewerkers de NOvA als werkgever ervaren, peilen wij tweewekelijks – anoniem – de tevredenheid van onze medewerkers. Wij zijn ervan overtuigd dat blije medewerkers meer gemotiveerd zijn, beter presteren en minder snel ziek worden.

Jouw profiel

  • Analytisch, oplossingsgericht, kritisch en gestructureerd;
  • In staat om informatiebehoeften om te zetten in concrete oplossingen;
  • Ervaring met datawarehouses, data-analyse en functioneel beheer;
  • Goed in samenwerken, maar ook zelfstandig sterk;
  • Hbo-opleiding in ICT of data-/informatiemanagement;
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel verbaal als schriftelijk;
  • Ervaring met Microsoft BI-tooling is een pre.

Interesse?

Voor meer informatie over de functie kan je bellen met Judith de Jongste, HR-adviseur (06 48 408 090). Meer informatie over de Nederlandse orde van advocaten kan je vinden op www.advocatenorde.nl.

Je sollicitatie (cv en motivatie) kun je per e-mail sturen naar
, ter attentie van Judith de Jongste (HR-adviseur).
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Advocaten
Meer Data-analist vacatures

Gerelateerde vacatures aan Functioneel beheerder/data-analist

Functioneel beheerder

Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid - The Hague
Business analist ICTMinisterie van Sociale Zaken en mens en techniek ben jij te vinden. Alle geldstromen van vijf ministeries komen samen in het Financieel Dienstencentrum (FDC) in
- Volledige vacature bekijken

Traineeship datagedreven overheid

DataTalent - Leiden
Meteen na je hbo of uni doorstomen naar een datagedreven baan bij de overheid? Met salaris, opleiding en begeleiding stoomt Data Talent jou klaar voor functies zoals data-analist, functioneel beheerder, data-engineer of
- Volledige vacature bekijken

Traineeship datagedreven overheid

DataTalent - Leiden
Meteen na je hbo of uni doorstomen naar een datagedreven baan bij de overheid? Met salaris, opleiding en begeleiding stoomt Data Talent jou klaar voor functies zoals data-analist, functioneel beheerder, data-engineer of
- Volledige vacature bekijken

Traineeship datagedreven overheid

DataTalent - Leiden
Meteen na je hbo of uni doorstomen naar een datagedreven baan bij de overheid? Met salaris, opleiding en begeleiding stoomt Data Talent jou klaar voor functies zoals data-analist, functioneel beheerder, data-engineer of
- Volledige vacature bekijken