Inloggen - Registreer  

Ambtelijk secretaris VAR

Ziekenhuis St Jansdal Harderwijk - Harderwijk
Wat bieden wij jou?Een jaarcontract voor 8-12 uur per week met de intentie deze om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd. De standplaats is Harderwijk.Gedeeltelijk thuis werken behoort tot de mogelijkheden.Het
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.     Terug

Terug

Ambtelijk Secretaris Centrale Clientenraad Samen

Ncz - Amersfoort - 13-12-2023 Naar vacature  

8 – 12 uur per week
5 januari 2024
Krijg jij er energie van om iets te kunnen betekenen voor een ander?

Onze centrale cliëntenraad (CCR) is op zoek naar een betrokken:

Ambtelijk Secretaris CCR

8 – 12 uur per week

Wat ga je doen?

Als Ambtelijk Secretaris bij Samen ben je hét aanspreekpunt voor onze cliëntenraadsleden, zowel voor de centrale- als de lokale cliëntenraad van onze locaties. Je informeert en adviseert hen over beleidsvoering, wet- en regelgeving en ontwikkelingen. Uiteraard ben jij degene die zij als eerste bellen bij vragen. Jouw missie is de belangen van onze cliënten behartigen en je bewaakt de naleving wat betreft cliëntmedezeggenschap. Dit doe je in nauw contact met het management van de locatie.

Als aanspreekpunt komen er diverse werkzaamheden op jouw pad, je beheert namelijk de administratie van
. Jij bent verantwoordelijk voor het agendabeheer, notuleren, de planning en het regelen van de vergaderlocaties. Vanuit de vergaderingen en beleidswijzigingen volgen actiepunten, die houd jij nauwlettend in de gaten en zorg je waar nodig voor opvolging.

Waar ga je werken?

Wij zijn
. Wij zijn de partner bij het ouder worden in de gemeenten Schagen en Hollands Kroon. Ouderen kunnen bij ons terecht voor thuiszorg, langdurige zorg, revalidatie & behandeling, welzijnsdiensten en dagactiviteiten.

Jij gaat werken voor de centrale cliëntenraad van Samen. De cliëntenraad bestaat uit een team van 5 vrijwillige leden, elk met eigen discipline. Naast de centrale cliëntenraad zijn er ook lokale cliëntenraden op onze locaties waar nauw mee samen wordt gewerkt. Je werkplek is deels op het kantoor van locatie Magnushof. Daarnaast ben je flexibel om op al onze locaties te werken, net waar jouw hulp nodig is. De werkdagen zijn flexibel in te plannen op basis van jouw beschikbaarheid. Tijdens je werk heb je veel contact met allerlei mensen, zowel vrijwilligers en binnen de organisatie. Dit maakt je werk heel afwisselend en boeiend.

Wat mag jij van Samen verwachten?

Een werkgever met grote ambities in werkplezier, waar de cliënt centraal staat en de medewerker op één. Elke dag werken we samen aan het beste voor iedereen vanuit het concept positieve gezondheid: voor onze cliënten, voor onze collega’s en ook voor onszelf. Tolerantie, respect, inclusie en openheid gelden als vaste waarden bij Woonzorggroep Samen. We vinden het belangrijk dat je kunt zijn wie je bent. Met goede zorg, plezier op de werkvloer en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Dat is wat we doen en dat blíjven we doen.

Werken bij Samen betekent ook:
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2.620,33 en €3.417,15 conform cao VVT schaal 40;
  • Vakantiegeld van 8% én een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Het aantal uren per week is na een half jaar opnieuw bespreekbaar;
  • Met jouw werk een bijdrage kunnen leveren aan de beleving van onze cliënten en bewoners;
  • Directe invloed hebben op veranderingen en verbeteringen in de ouderenzorg;
  • Mooie secundaire arbeidsvoorwaarden waar je onder andere kan kiezen voor het aanschaffen van een fiets, laptop, tablet, mobiele telefoon, fitness vergoeding en andere artikelen. Kijk op
voor meer informatie.

Wie ben jij?

Als echte organisator weet jij hoe je regie houdt over jouw werk, agendabeheer, en het opvolgen van actiepunten. Notulen en rapportages opstellen gaan je gemakkelijk af en snel kunnen schakelen bij ad-hoc taken vind je alleen maar prettig werken. Je bent in staat om zowel schriftelijk als mondeling te zorgen voor juiste informatie m.b.t. kennis en wetgeving rondom cliëntmedezeggenschap. Een

is een pré of de bereidheid deze te volgen. Jij bent het gewend om op beleidsmatig niveau te werken, hebt een aantal jaar ervaring achter de rug en beschikt over mbo werk- en denkniveau. Daarnaast is het fijn als je in het bezit bent van eigen vervoer, zodat je flexibel bent om naar verschillende locaties te reizen.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Fedde de Boo, voorzitter van de CCR via 06-12558197 of
. In zijn functie zal hij jou operationeel aansturen.

Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan direct via de button!

Bij de screening raadplegen we soms ook social media, zoals LinkedIn. En gaan we met elkaar in zee? Dan vragen we altijd een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en screening aan via Validata. Voor deze vacature zoeken we intern én extern naar sollicitanten. Zijn er meerdere kandidaten geschikt? Dan geven we voorrang aan interne kandidaten.

meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Ncz
Meer Ambtelijk Secretaris Centrale Clientenraad Samen vacatures

Gerelateerde vacatures aan Ambtelijk Secretaris Centrale Clientenraad Samen

Secretaris commissie bezwaarschriften / Juridisch ad...

Gemeentebanen - Nijkerk
Wat ga je doen?Als secretaris van de commissie bezwaarschriften ondersteun je vanuit de gemeente de onafhankelijke, externe adviescommissie bezwaarschriften. Inwoners die het niet eens zijn met een besluit van de gemeente
- Volledige vacature bekijken

Senior Projectleider Ontwikkeling

Gemeentebanen - Nijkerk
Wat ga je doen? Je leidt projecten op het gebied van gebiedsontwikkelingen en voor complexe binnenstedelijke ruimtelijke opgaves; Je treedt op als programmamanager voor het Meerjareninvesteringsprogramma (MIP) hiermee ben je
- Volledige vacature bekijken

Programmamanager Ruimtelijk Domein

Gemeentebanen - Nijkerk
Wat ga je doen? Je stuurt als programmamanager de programma’s integraal aan. Je werkt samen met projectleiders, programma medewerkers, (beleids)adviseurs en medewerkers binnen de gemeentelijke organisatie aan omvangrijke,
- Volledige vacature bekijken

Leidinggevend Monteur Sprinkler

Eminent Groep - Hoevelaken
Als leidinggevend monteur ben je het centrale aanspreekpunt bij de uitvoering van montagewerkzaamheden gericht op sprinklertechniek. Je houdt toezicht en zorgt voor de benodigde technische en administratieve handelingen.
- Volledige vacature bekijken