Inloggen - Registreer  

Technisch Support Medewerker

Maandag - Gorinchem
Over de functie Wij zijn opzoek voor een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in het leveren van 2e en 3e lijns support medewerker voor technische applicaties. Met een team van 8 gemotiveerde professionals bedienen ze een
- Volledige vacature bekijken

Terug

2e Lijns Helpdesk en Operations Medewerker

Ttnl - 17-10-2023 Naar vacature  

TTNL zoekt een 2e Lijns Helpdesk en Operations medewerker (VMware, Microsoft, Azure, Storage). Stap in de wereld van Enterprise Hybride IT en kom werken bij een ambitieus en succesvol team van experts!

TTNL zoekt vanwege haar expansie en het aanbieden van Clouddiensten een
2e Lijns Helpdesk en Operations medewerker
met een achtergrond in virtualisatie op basis van VMware vSphere, Microsoft Windows Server en met kennis van Microsoft Office365 en/of Microsoft Azure. Zijn/haar skills liggen enerzijds bij onderhoud en beheer van onze interne IT en eigen cloud omgevingen; anderzijds bij het leveren van remote diensten aan onze klanten. Dit laatste zal voornamelijk bestaan uit het uitvoeren van dagelijkse health checks, beheertaken en het afhandelen van incidenten op IT omgevingen bestaande uit bijvoorbeeld VMware en diverse storage en back-up componenten. Naast klantomgevingen ben je bezig met het optimaliseren en automatiseren van deze support en beheer taken.

Je werkt zelfstandig binnen het Servicedesk en Operations team. Bij TTNL is er een directe koppeling met de Senior Consultants & Solutions Architects en een nauwe samenwerking met onze klanten.

Wij streven naar een op vertrouwen gebaseerde lange termijn samenwerking die voor beide partijen leerzaam, plezierig en nuttig is. Je krijgt de ruimte om jezelf te zijn, jezelf nog verder te ontwikkelen en invulling te geven aan je werk.

Wie is TTNL

TTNL is een IT infrastructuur leverancier en is al meer dan 25 jaar operationeel in de Nederlandse markt. Naast het leveren van volledige IT infrastructuur oplossingen bij haar klanten heeft TTNL ook een uitgebreid portfolio aan Managed Services, met deze diensten helpt TTNL haar klanten met het beheren en ontzorgen van complexe IT infrastructuur omgevingen.

Wat ga je doen?

  • Monitoring & Support: Managed Services en Cloud Portfolio op basis van VMware
  • Monitoring & Support: Managed Services en Cloud Portfolio op basis van Veeam Backup & Replication (Veeam Cloud Connect)
  • Zelfstandig oplossen van 1e en 2e lijns incidenten van eindgebruikers
Afwisselend 24x7 Assist Dienstverlening in ploegen
  • Het correct te woord staan van de eindgebruiker en hen blijven informeren over de voortgang
  • Terugkerende incidenten opmerken en melden
  • Interne IT Support en beheer van Windows 10, Office365 en Azure

Wat zijn de functie-eisen

  • Minimaal 1 jaar ervaring in ondersteunen en beheren van ICT infrastructuren
  • Leergierig en enthousiast
  • Kennis van VMware en Microsoft technologie en hierin willen doorgroeien
  • Kennis van storage oplossingen zoals bijvoorbeeld: IBM, NetApp, Pure Storage en hierin willen doorgroeien
  • Kennis van back-up oplossingen, zoals bijvoorbeeld: Veeam, Rubrik, Spectrum Protect/TSM) en hierin willen doorgroeien
  • Beschikbaar voor 40 uur per week
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Flexibele instelling
  • Zelfstandig, creatief en nauwkeurig

Wat heeft TTNL jou te bieden

  • Dienstverband voor onbepaalde tijd
  • Marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Lease auto
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Uitgebreide leermogelijkheden
  • Een super leuk team van collega’s die naast succes ook gezelligheid zeer belangrijk vinden
  • Informele werksfeer
Interesse?
Enthousiast geworden en voldoe je aan de functie-eisen? Solliciteer dan zo snel mogelijk met je CV en motivatie via
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Ttnl

Gerelateerde vacatures aan 2e Lijns Helpdesk en Operations Medewerker

Technisch Support Medewerker

Maandag - Gorinchem
Over de functie Wij zijn opzoek voor een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in het leveren van 2e en 3e lijns support medewerker voor technische applicaties. Met een team van 8 gemotiveerde professionals bedienen ze een
- Volledige vacature bekijken

Technisch Support Medewerker

Maandag - Gorinchem
Over de functie Wij zijn opzoek voor een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in het leveren van 2e en 3e lijns support medewerker voor technische applicaties. Met een team van 8 gemotiveerde professionals bedienen ze een
- Volledige vacature bekijken

Deze functie is voor Oracle kenners op de supportafd...

CareerValue B.V. - Arkel
De Functie: In deze functie ben je medeverantwoordelijk voor het remote beheer van Oracle database omgevingen van haar klanten. Je adviseert haar klanten over de nieuwste technologie op het gebied van Oracle en voert
- Volledige vacature bekijken

ICT Servicedesk Medewerker

Proxsys - Gorinchem
Als ICT Servicedesk medewerker los je samen met je collega’s eerstelijns tickets op en bezorg je onze klanten een grote glimlach. Met jouw hulp kunnen klanten snel en zonder gedoe weer verder met waar ze mee bezig waren.
- Volledige vacature bekijken