Inloggen - Registreer  

Medewerker helpdesk tweede lijn

jobfinityobfinity - Gorinchem
Medewerker helpdesk tweede lijn GorinchemVoor een eindklant zijn we op zoek naar een tweede lijns helpdeskmedewerker voor een opdracht van 2-3 maanden in Gorinchem.Functieomschrijving Helpdeskmedewerker GorinchemPer direct
- Volledige vacature bekijken

Terug

Helpdeskmedewerker ICT Helpdesk en werkplekbeheer

Linden-it - Culemborg - 23-03-2024 Naar vacature  

Helpdesk en werkplekbeheer
MBO
40 uur

Vacature

2 weken geleden geplaatst
Tussen de € 2300,- en de € 3000,-

Recruiter

Merel de Vries-van Buitenen

Linden-IT

Als IT Helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met puzzelen en het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens verschillende procedures, waarbij je ICT ondersteuning biedt via e-mail, telefonisch en op locatie.

Wat je doet als helpdeskmedewerker ICT

Als IT Helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met puzzelen en het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens verschillende procedures, waarbij je ICT ondersteuning biedt via e-mail, telefonisch en op locatie. Je bewaakt, analyseert en handelt incidenten zelfstandig af volgens de afgesproken service. Als je hier niet zelf uit komt weet jij als support medewerker precies naar wie je het probleem moet doorverwijzen. 

Jouw kennis en ervaring

  • Je hebt een MBO ICT diploma of bent minimaal in het bezit van je HAVO of VWO diploma
  • Je bent ingesteld op het oplossen van problemen
  • Je bent service gericht en proactief
  • Je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging
  • Je bent communicatief goed vaardig

Wij zijn Linden-IT

Voor onze medewerkers zijn wij een werkgever die begrijpt waar de ICT-professionals van tegenwoordig naar op zoek zijn. Daarom bieden wij uitdagende projecten, flexibele arbeidsvoorwaarden, afwisseling en groeikansen. Daarnaast stemmen wij een persoonlijk opleidingsplan met je af; hierbij kun je denken aan Microsoft certificeringen, maar als partner van Cisco heb je ook toegang tot het NetAcad portaal.

Wat werken bij Linden-IT voor jou betekent

  • Uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers
  • Een salaris tussen de €2300 en €3000 bruto per maand afhankelijk van kennis en jaren werkervaring
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen
  • Een plek tussen de beste IT-professionals!
  • Een fulltime dienstverband
Wil je meer te weten komen over werken bij Linden-IT? Neem
meer...

Terug Naar vacature

Meer vacatures van Linden-it
Meer Helpdeskmedewerker ICT Helpdesk en werkplekbeheer vacatures

Gerelateerde vacatures aan Helpdeskmedewerker ICT Helpdesk en werkplekbeheer

Helpdeskmedewerker ICT

linden it - Culemborg
Functieomschrijving Wat je doet als helpdeskmedewerker ICTAls IT Helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met puzzelen en het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens
- Volledige vacature bekijken

Helpdeskmedewerker ICT

linden it - Culemborg
Functieomschrijving Wat je doet als helpdeskmedewerker ICTAls IT Helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met puzzelen en het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens
- Volledige vacature bekijken

Helpdesk Medewerker

Plandent - Culemborg
Werken bij Plandent in Nieuwegein? Vindt jij het leuk om te analyseren, adviseren, ondersteunen en continue te leren binnen een specialistisch team? En dat bij een bedrijf met een warme sfeer waar collega’s gemiddeld 15
- Volledige vacature bekijken

Helpdesk Medewerker

Plandent - Culemborg
Werken bij Plandent in Nieuwegein? Vindt jij het leuk om te analyseren, adviseren, ondersteunen en continue te leren binnen een specialistisch team? En dat bij een bedrijf met een warme sfeer waar collega’s gemiddeld 15
- Volledige vacature bekijken